Gå til innhold

Hva er den beste gaven du har gitt til kjæresten?


mee mee

Anbefalte innlegg

Takk for alle svar! Mye spennende her.

Da var gaven klar, og døgnet nesten ferdig planlagt.

Blir et døgn med opplevelser og en hjemmelaget gave.

Kan ikke skrive hva det er, da han er veldig nysgjerrig, og kommer til å prøve å snoke.

Men fortell oss det naar dagen er overstaatt, da! Jeg er nysgjerrig (og trenger tips selv)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor ga jeg han fullt fluesett - stang, snelle, line og fluer. Dette er noe han har ønsket seg hele livet, og er visst den beste presangen har noensinne har fått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortell oss det naar dagen er overstaatt, da! Jeg er nysgjerrig (og trenger tips selv)!

Gaven ble tatt veldig godt i mot skal jeg si! Hadde en gratis natt på hotell igjen, så bestilte det. Hadde også handlet med en flaske champagne, og bestilt mat på døren. Gaven jeg gav var først en morgenkåpe, den gamle er stygg og ekkel. Så hadde jeg laget en "kjærlighetshistorie". Skrev om historien fra dagen vi møttes, skrev fra jeg føler, opplevelser og tanker. da tenker jeg på oppdager og neddager, og de innerste følelser. satt dette inn i en fin bok sammen med bilder av oss. Ble ca 12 sider. Først ble han veldig skeptisk, men mens han leste dette knakk han helt sammen, og elsket gaven. Og sa at dette var den beste gaven jeg noen gang kunne gi han :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linjalen

Den beste gaven jeg mener jeg har gitt kjæresten min, var en liten overraskelse jeg gav ham da han skulle på jobb.

Han jobber på Nordsjøen og er da borte i to uker.

Jeg pyntet en liten eske med rosa papir og hjerter og skrev jeg elsker deg på. I esken la jeg fjorten brev, en for hver dag han var borte, med dikt og små historier om kjærlighet om hvorfor jeg elsker ham, som jeg har skrevet selv.

Han er ikke den som viser så mye følelser, men jeg tror og håper han likte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste gavene jeg har gitt bort må ha vært et gavekort på helikoptertur og en ukes lang romantisk ferietur til venezia :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vert sammen med han lenge nok til å dele mer enn én bursdag med han, men da ga jeg han billetter til et av våre yndlingsband, som tilfeldigvis skulle til Norge rundt den tiden. Konserten var vanvittig bra, og vi snakker om det med stjerner i øynene enda.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaven ble tatt veldig godt i mot skal jeg si! Hadde en gratis natt på hotell igjen, så bestilte det. Hadde også handlet med en flaske champagne, og bestilt mat på døren. Gaven jeg gav var først en morgenkåpe, den gamle er stygg og ekkel. Så hadde jeg laget en "kjærlighetshistorie". Skrev om historien fra dagen vi møttes, skrev fra jeg føler, opplevelser og tanker. da tenker jeg på oppdager og neddager, og de innerste følelser. satt dette inn i en fin bok sammen med bilder av oss. Ble ca 12 sider. Først ble han veldig skeptisk, men mens han leste dette knakk han helt sammen, og elsket gaven. Og sa at dette var den beste gaven jeg noen gang kunne gi han :rødme:

Saa fint det hoertes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Det var vel gaven han fikk for to-tre år siden. Han snakker enda om den. Og det var fotballtur til Liverpool :)

Hvor bestilte du?

Vurderer det samme til min kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på trådens tema, så ga jeg min x en fantastisk fin (og dyr!) bassgitar.

Men i og med at tråden er 4 år gammel så tror jeg muligens at TS ikke trenger flere

forslag nå :lol: (er ikke sikkert hun engang har kjæreste nå så...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor bestilte du?

Vurderer det samme til min kjæreste :)

Sjelden jeg blir sitert 4 år etter jeg har skrevet noe :lol:

Men jeg brukte fotballturer.com. Hyggelige og serviceinnstilt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å gi gaver til kjærester? Det blir jo bare slutt uansett. Bortkasta penger.



Anonymous poster hash: 092b1...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å gi gaver til kjærester? Det blir jo bare slutt uansett. Bortkasta penger. Anonymous poster hash: 092b1...9f0

Bitter much? Men da får du ta tilbake gaven da :') har selv fått stefar + mormor til en eks på døra for å hente gullkjede han gav meg . Da turte jeg ikke si nei , mens jeg gikk gravid med barnet hans fant han seg en annen og mente jeg skulle levere tilbake et annen gullsmykke da Hadde jeg lært meg å si nei! Så det tenker jeg bytte inn;)

Anonymous poster hash: 7a12e...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...