Gå til innhold

Hva er så spesielt med pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plutselig begynte jeg bare å lure på dette med pupper. Hvorfor er det slik at menn liker pupper? Hva er det som er så spesielt med de egentlig? Det er en kroppsdel med vanlig utseende og funksjon, litt spesielt er det jo..men fortsatt. Noen ganger når jeg snakker meg menn/gutter, så blir det noen ganger slikat de bare ser ned dit, flere ganger slik at man tydelig merker det. Virker som det skjer ubevisst, litt merkelig greie synes nå jeg. Kan bli ubehagelig, men hva er egentlig greia med det? Er det ikke lettere/bedre å fokusere på øynene når man snakker med noen? Finnes det noen biologisk forklaring på hva som tenner menn så mye med pupper? Hva er så spesielt med det?

(Prøver ikke å være negativ med dette innlegget på noen måte, bare en tanke som plutselig slo meg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det noen biologisk forklaring på hva som tenner menn så mye med pupper? Hva er så spesielt med det?

Det gjør det!

Link

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tlig greia med det? Er det ikke lettere/bedre å fokusere på øynene når man snakker med noen? Finnes det noen biologisk forklaring på hva som tenner menn så mye med pupper? Hva er så spesielt med det?

:) !!!!!!

Mykt, vakkert, deilig å ta på. deilig å kysse, kose ,lukte. Gir gode følelser. De er symbolene på det gode , vakre og deilige med kvinnen.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt ærlig, så skjønner jeg mer greien med at gutter liker pupper, enn at de er så opptatt av rumper. Pupper er for det noe de ikke har selv, de er et "symbol" på det kvinnelige. Rumper derimot har de selv, og jeg har aldri helt skjønt den der med at noen rumper er så mye bedre enn andre, og at en gutt kan ville ha sex med en jente "fordi hun har så sykt digg rumpe". Greit, en rumpe på en slank jente ser kanskje bedre ut enn en totalt ikke-eksisterende en på en anorektiker eller en kjempeslapp og svær en på en tjukk jente, men at det skal være så stor forskjell på hva som er fine/ikke fine rumper på jenter som ellers har ca lik kropp, den skjønner jeg ikke. Ser ikke fascinasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikingfjord

Jeg også begynte å lure litt på dette for litt siden, for han jeg holder på med er helt sinnssykt glad i å ta på puppene mine. Får ikke fred ett eneste sekund, no kidding. Hans svar er at de er festlige. Gode å ta på, artige å knø på, deilige og symboliserer det at du er kvinne. Så er det tydeligvis forbanna artig når jeg er skikkelig øm etter en hard natt å riste på dem og si "bounce". Faen ta.. :P

Men skjønner greia, gutter har lekt med pupper siden de var små.. Det har jo vi jenter også forsåvidt, men menn er menn. Og jeg må si jeg forstår dem også, pupper er jo veldig fint og ikke minst deilige å ta på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så skjønner jeg mer greien med at gutter liker pupper, enn at de er så opptatt av rumper. Pupper er for det noe de ikke har selv, de er et "symbol" på det kvinnelige. Rumper derimot har de selv, og jeg har aldri helt skjønt den der med at noen rumper er så mye bedre enn andre, og at en gutt kan ville ha sex med en jente "fordi hun har så sykt digg rumpe". Greit, en rumpe på en slank jente ser kanskje bedre ut enn en totalt ikke-eksisterende en på en anorektiker eller en kjempeslapp og svær en på en tjukk jente, men at det skal være så stor forskjell på hva som er fine/ikke fine rumper på jenter som ellers har ca lik kropp, den skjønner jeg ikke. Ser ikke fascinasjonen.

Good point, og jeg er helt enig. Men rumpene er som regel annerledes formet på ei dame, siden hun har breiere bekken. Dette påvirker både utseende (som er deilig), og ganglag, som også er veldig deilig.

Kikket litt på en wikipedia-artikkel om temaet, der står det at bekkenet har utviklet seg til det maksimale for barnefødsel. Litt breiere, og dama ville fått problemer med å gå! :overrasket:

Artig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også begynte å lure litt på dette for litt siden, for han jeg holder på med er helt sinnssykt glad i å ta på puppene mine. Får ikke fred ett eneste sekund, no kidding. Hans svar er at de er festlige. Gode å ta på, artige å knø på, deilige og symboliserer det at du er kvinne. Så er det tydeligvis forbanna artig når jeg er skikkelig øm etter en hard natt å riste på dem og si "bounce". Faen ta.. :P

Amerikanerne har ett veldig dekkende uttrykk: Funbags! :Hehe:

Men skjønner greia, gutter har lekt med pupper siden de var små.. Det har jo vi jenter også forsåvidt, men menn er menn. Og jeg må si jeg forstår dem også, pupper er jo veldig fint og ikke minst deilige å ta på. :)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Også er det fantastisk artig å stikke ansiktet mellom dem og gå "BLRBLBLBLBLBLRLRLRBLBLBLBLRLBRRRRBLBLAAAA!"

helledussan. Menn er jo litt søte og med den puppefascinasjonen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fundert over dette.

Merker også ofte at menn ser på puppene når de snakker. Jeg synes det blir så upersonlig, så hvorfor gjør dere det a menn? Hvordan hadde dere likt at vi sto og så på pungen deres når dere fortalte oss noe interessant??

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fundert over dette.

Merker også ofte at menn ser på puppene når de snakker. Jeg synes det blir så upersonlig, så hvorfor gjør dere det a menn? Hvordan hadde dere likt at vi sto og så på pungen deres når dere fortalte oss noe interessant??

:)

Det har jeg ingenting imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg jente, men jeg er enig med gutta over. De er så myke og fine og digge å ta på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det fantastisk artig å stikke ansiktet mellom dem og gå "BLRBLBLBLBLBLRLRLRBLBLBLBLRLBRRRRBLBLAAAA!"

Hahahaha! Menn i et nøtteskall! Merker jeg syntes du var litt søt nå altså! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...