Gå til innhold

Kvinner og utroskap


WubWub

Anbefalte innlegg

Statistikk viser faktisk at kvinner er mest utro.

Anonymous poster hash: 0e023...99f

Det er vel først og fremst i aldersspennet 30-40 at kvinner er mest utro? I de andre alderskategoriene dominerer menn, så vidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 523af...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kvinnene som er utro er som regel det fordi mennene deres ikke får med seg at samlivet ikke fungerer. Hennes utroskap er ofte en indikator på at noe elementært er galt i parforholdet - gjerne kommunikasjon ifht. arbeidsfordeling i hjemmet o.l.

Mannens utroskap er oftere en konsekvens av at han fikk sjans på noe.

Det er ihvertfall det kvinner elsker å fortelle seg selv, for det betyr at dere ikke behøver å ta ansvar for egne handlinger.

Når mannen er utro = mannens feil.

Når kvinnen er utro = mannens feil det også.

Selvsagt er det bare tull. Min personlige erfaring er at kvinner søker utroskap med alfamenn fordi de har en betamann hjemme som de bruker for økonomiske årsaker. Slik har det vært i alle de tilfeller jeg vet om ihvertfall.

Anonymous poster hash: 14322...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager forenklingen, det var irritasjonen over Wubwub stadige misogynistiske tråder som trigget.

Alle med litt med litt omløp i knotten vet at det er flere variabler bak kvinners utroskap enn bare dette. Men jeg tror fremdeles at kvinners utroskap er knyttet opp mot det samme som ligger bak en del samlivsbrudd hvor kvinnen er den som setter strek for samlivet.

Veldig fint om du kan dele litt om dine erfaringer med det å være utro, samt din egenskap til å bagatellisere disse hendelsene ovenfor deg selv og andre.

Du kan også slutte med å fremstille eksen din som satan selv. Det er ikke hans feil at du var utro.

Anonymous poster hash: 92f01...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Det er ihvertfall det kvinner elsker å fortelle seg selv, for det betyr at dere ikke behøver å ta ansvar for egne handlinger.

Når mannen er utro = mannens feil.

Når kvinnen er utro = mannens feil det også.

Selvsagt er det bare tull. Min personlige erfaring er at kvinner søker utroskap med alfamenn fordi de har en betamann hjemme som de bruker for økonomiske årsaker. Slik har det vært i alle de tilfeller jeg vet om ihvertfall.

Les HELE tråden før du svarer.

Veldig fint om du kan dele litt om dine erfaringer med det å være utro, samt din egenskap til å bagatellisere disse hendelsene ovenfor deg selv og andre.

Du kan også slutte med å fremstille eksen din som satan selv. Det er ikke hans feil at du var utro.

Jeg er voksen nå, og har flere enn én eks. Ingen av dem er satan selv. Jeg tar heller ikke på meg skylden for at ene var utro mot meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les HELE tråden før du svarer.

Jeg er voksen nå, og har flere enn én eks. Ingen av dem er satan selv. Jeg tar heller ikke på meg skylden for at ene var utro mot meg.

Sitter med en følelse av at det er du som har vert utro, og at du her vil ha velsignelse for dine egne handlinger ved å rakke ned på eksene dine. "Revet ned fra pidestal, spyttet og tråkket på".

Hva kan grunnen til dette være? Har dette skjedd helt "uprovosert", så høres det ganske psycho ut...

Anonymous poster hash: 92f01...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en følelse av at det er du som har vert utro, og at du her vil ha velsignelse for dine egne handlinger ved å rakke ned på eksene dine. "Revet ned fra pidestal, spyttet og tråkket på".

Hva kan grunnen til dette være? Har dette skjedd helt "uprovosert", så høres det ganske psycho ut...

Anonymous poster hash: 92f01...59c

man kan vel finne så og si hva som helst i en tekst hvis man leter godt nok, men er ikke alt som skal fri-tolkes

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pluviophile

Sitter med en følelse av at det er du som har vert utro, og at du her vil ha velsignelse for dine egne handlinger ved å rakke ned på eksene dine. "Revet ned fra pidestal, spyttet og tråkket på".

Hva kan grunnen til dette være? Har dette skjedd helt "uprovosert", så høres det ganske psycho ut...

I denne tråden har jeg lagt meg på "god dag mann/økseskaft"-linjen som går igjen i WubWubs tråder.

I den grad jeg blandet inn egne erfaringer, kan jeg trøste deg med at jeg er ferdig med alt fra min fortid, og håper det samme for mine ekser. Hvordan jeg rent subjektivt har opplevd ting som har hendt meg, er fullstendig irrelevant i denne tråden.

NB; Verbet "å være" bøyes fremdeles være - var - har vært. Jeg vet jeg har nevnt det for deg tidligere, B.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke forundre meg at kvinner digger at andre kvinnfolk er utro haha. men i tråder som handler om menns utroskap så står fråden så det spruter mens dere hamrer løs på tastaturet med feite fingre og skriver hvor kvalme mannfolk er

ottar 4 lyfe :D

Det er fordi menn er øldrikkende, sofasittende halvaper !

Anonymous poster hash: 99392...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi menn er øldrikkende, sofasittende halvaper !

Anonymous poster hash: 99392...e79

Noen ganger lurer jeg på hvordan det er mulig å skape så mye kjønnshat på så kort tid som her inne... Det er i grunn merkelig at mennesket ikke dør ut siden menn og kvinner tilsynelatende hater hverandre så fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...