Gå til innhold

Kvinner og utroskap


WubWub

Anbefalte innlegg

Du er rapportert!

Tusen takk, på tide jeg får en advarsel. har ikke fått en eneste en enda jeg har kjempa hardt for det.

Om jeg får en advarsel av rapporten din så skal du få en cupcake av meg, hjemme-lage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er bra at kvinner topper utro skalaen :danse:

Godt at likestillinga har vendt om på dette også , ja .. Hva så. Om kvinner er mest utro.

Selv føler jeg meg ikke støtt.

Nei takk til flink pike syndromet :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Kjenner jeg blir provosert av den uttalelsen om at 99% av menn hadde vært utro hvis de kunne.

Kan bare ta meg som eksempel. Har en jobb jeg tjener godt i, har fin bil og motorsykkel, båt, hytte, fint hus, trener mye for å holde meg i form, er i midten av 30- årene og er gift.

Har aldri vært utro og har heller aldri prøvd å være det. MEN, jeg har opplevd veldig mange ganger å blitt sjekket opp av både gifte og single damer selv om jeg aldri har flørtet med de, eller gitt noe tegn om at jeg hadde lyst på de, bortsett fra å være snill og høflig. Har mange ganger tenkt inni meg hva som foregår inni hodet på disse damene. Jeg har ei fin kone jeg tenner på og elsker, så kunne aldri falt med inn å risikere alt jeg har jobbet hardt for å oppnå. :) Ja jeg vet jeg lett kunne fått sex hvis jeg ville, men har da moral og gode verdier. Kunne aldri vært utro om jeg så heter Brad Pitt. :)

Anonymous poster hash: c0727...cab

Jeg tror fåtallet er som deg. Godt å høre at dere fortsatt finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

du snakker av erfaring? :fnise:

Nei, jeg bare smurte på med generaliseringer for din skyld. Er ganske drittlei disse trådene dine.

bra du unnskylder deg på vegne av ditt kjønn. helt utrolig hvor mye svineri ditt kjønn har stått for, kvinner er nesten som griser

...and this is why.

Kan du være så snill og skaffe deg en hobby?

Endret av pluviophile
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare smurte på med genraliseringer for din skyld. Er ganske drittlei disse trådene dine.

...and this is why.

Kan du være så snill og skaffe deg en hobby?

yes PLEASE

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror fåtallet er som deg. Godt å høre at dere fortsatt finnes :)

Ja men mine erfaringer som sagt er at det er kvinner som har prøvd å være utro og prøver å ødelegge for meg og konen min. Vet ikke hva de vil oppnå? Er det sånn at damer prøver å kapre menn som har hele pakka på en måte? Gift, god økonomi, flott utseende osv? Men syns det er ekkelt å lite tiltrekkende iallefall.:)

Anonymous poster hash: c0727...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du unnskylder deg på vegne av ditt kjønn. helt utrolig hvor mye svineri ditt kjønn har stått for, kvinner er nesten som griser

Hva er galt med litt svineri??

Bra at kvinner kan være litt grisete de også! Det er bare bra, heia alle damer !! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men mine erfaringer som sagt er at det er kvinner som har prøvd å være utro og prøver å ødelegge for meg og konen min. Vet ikke hva de vil oppnå? Er det sånn at damer prøver å kapre menn som har hele pakka på en måte? Gift, god økonomi, flott utseende osv? Men syns det er ekkelt å lite tiltrekkende iallefall. :)

Anonymous poster hash: c0727...cab

det er nok litt tiltrekkende på visse damer at du er uoppnåelig. Hvis du i tillegg er kjekk.. Jeg har en tendens til å føle meg litt interessert i en mann med en fin dame :S Men gjør aldri noe utav det. Er en slags dum impuls. Men tror det handler litt om det? Hvis en dame kan vinne deg og vinne over kjærligheten til din kone så blir det en slags selvbekreftelse..

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med litt svineri??

Bra at kvinner kan være litt grisete de også! Det er bare bra, heia alle damer !! :danse:

Ja la oss heie på utro svin ! Hipp hurra for kvinnfolk ! :D yeeeeeeey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med litt svineri??

Bra at kvinner kan være litt grisete de også! Det er bare bra, heia alle damer !! :danse:

Herregud så barnslig du er.. Du er 22 år og det vises. Greit du er ung, men er på tide å vokse opp snart.

Anonymous poster hash: c0727...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss heie på utro svin ! Hipp hurra for kvinnfolk ! :D yeeeeeeey

Må la de kose seg, slutte og henge seg opp i alt mulig! Er gøy at kvinner er verst.. Det gjør meg glad , hipp hipp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok litt tiltrekkende på visse damer at du er uoppnåelig. Hvis du i tillegg er kjekk.. Jeg har en tendens til å føle meg litt interessert i en mann med en fin dame :S Men gjør aldri noe utav det. Er en slags dum impuls. Men tror det handler litt om det? Hvis en dame kan vinne deg og vinne over kjærligheten til din kone så blir det en slags selvbekreftelse..

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Uff blir litt skremt av tanken på at noen damer tenker sånn. Hjelper nok å jobbe med selvtilitten og kanskje finne ut hva som gir deg lykke i livet.:) Jeg har bare funnet min vei, men er garantert mange veier til lykke.:) Det viktigste er iallefall å gjøre en innsats selv og ikke prøve å øke sitt eget selvbilde ved å prøve å ødelegge for andre.:)

Anonymous poster hash: c0727...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så barnslig du er.. Du er 22 år og det vises. Greit du er ung, men er på tide å vokse opp snart.

Anonymous poster hash: c0727...cab

Er ikke 22, det er lykke tallet mitt , don't grow up , it's a trap! Du kan bli voksen, jeg trives slik jeg er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må la de kose seg, slutte og henge seg opp i alt mulig! Er gøy at kvinner er verst.. Det gjør meg glad , hipp hipp

skulle ikke forundre meg at kvinner digger at andre kvinnfolk er utro haha. men i tråder som handler om menns utroskap så står fråden så det spruter mens dere hamrer løs på tastaturet med feite fingre og skriver hvor kvalme mannfolk er

ottar 4 lyfe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

det er nok litt tiltrekkende på visse damer at du er uoppnåelig. Hvis du i tillegg er kjekk.. Jeg har en tendens til å føle meg litt interessert i en mann med en fin dame :S Men gjør aldri noe utav det. Er en slags dum impuls. Men tror det handler litt om det? Hvis en dame kan vinne deg og vinne over kjærligheten til din kone så blir det en slags selvbekreftelse..

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Damer går biologisk sett helst etter de med høyest status og verdu, og de som har tilsynelatende potensial til å oppnå høyest status og verdi. Derfor har menn med høyere status penere damer(og vice versa), og damer vet i underbevisstheten dette.

Denne fine damen godkjente og valgte denne mannen. Så det må være noe med mannen som gjør at den fine damen valgte han. ----> Du vil ha han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenta mi er ofte "utro" sånn at vi har avtalt på forhånd at hun går ut og finner seg noe. Også kommer hun hjem til meg nypult. Så eter jeg henne ut og "straffer" henne på ulike måter. Vi har et kjempegodt forhold. ;)



Anonymous poster hash: a0882...727
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottar i mitt hjerte!!!

Jeg blir i værtfall ikke støtt av at damer er mere utro, godt at det kan gå den veien også. Det fryder meg litt. At det er ikke bare menn som er svin

Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 22, det er lykke tallet mitt , don't grow up , it's a trap! Du kan bli voksen, jeg trives slik jeg er :ler:

Hvis du har lest litt ovenfor så ville du sett at jeg er godt voksen, og etablert. Så kan du også se at jeg er imot utroskap, og at jeg aldri har vært det.:) Men måten du skriver på er veldig barnslig. Fordi noen andre teite personer har vært utro, så er det fritt frem for resten også. Hvor er logikken?

Anonymous poster hash: c0727...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff blir litt skremt av tanken på at noen damer tenker sånn. Hjelper nok å jobbe med selvtilitten og kanskje finne ut hva som gir deg lykke i livet. :) Jeg har bare funnet min vei, men er garantert mange veier til lykke. :) Det viktigste er iallefall å gjøre en innsats selv og ikke prøve å øke sitt eget selvbilde ved å prøve å ødelegge for andre. :)

Anonymous poster hash: c0727...cab

Ja det er helt klart det beste, men man blir så blind for det. Nå som jeg er obs på det handler jeg ikke på det og jobber heller med det, men før man kommer dit er det jo skummelt. Dessuten tror jeg mange ikke tenker på hvor ødeleggende det er :S Egentlig høl i huet. Man skulle ikke trenge å krige seg gjennom masse folk som prøver å lokke en ut av et godt forhold! Om en dame med dårlig selvtillit klarer å "ta" en mann som egentlig er i et forhold tror jeg ikke selvtilliten blir noe bedre i lengden. Jeg vet med meg selv at jeg ville fått bekreftelse der og da, men det som er når man er avhengig av bekreftelser utenifra er at de renner rett gjennom..

Anonymous poster hash: 3020e...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...