Gå til innhold

Kvinner og utroskap


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært utro og ingen planer om å bli det. Jeg var klar over at livet med småbarn kommer til å bli krevende og A4 og garantert lite spennende, så jeg godtok det før vi fikk barn.

Kjenner noen kvinner som er/har vært utro, de fleste er i småbarnsfasen, forholdet til mannen er dårlig. De burde aldri fått barn sammen, da hadde ikke vært så låst nå. Flere som ikke vil splitte opp familien sin, noen få har rett og slett ikke råd uten å bli sosialklient, noen andre søker bekreftelse og spenning fordi de føler det er noe de mangler.

Mannfolk er ikke noe bedre, bare at overraskende mange der er utro til tross for at ting i heimen går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Usminket

Så omtrent alle menn som er i forhold ønsker egentlig masse andre jenter?

Anonymous poster hash: 0e023...99f

Hmm.. Jeg tror at maaange menn hadde gått fem på dersom de fikk sjangs på en dødspen jente selv om de er i et forhold. I vært fall hvis de er forsikret om at kjæresten aldri finner ut av det.

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

De kvinnene som er utro er som regel det fordi mennene deres ikke får med seg at samlivet ikke fungerer. Hennes utroskap er ofte en indikator på at noe elementært er galt i parforholdet - gjerne kommunikasjon ifht. arbeidsfordeling i hjemmet o.l.

Mannens utroskap er oftere en konsekvens av at han fikk sjans på noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvinnene som er utro er som regel det fordi mennene deres ikke får med seg at samlivet ikke fungerer. Hennes utroskap er ofte en indikator på at noe elementært er galt i parforholdet - gjerne kommunikasjon ifht. arbeidsfordeling i hjemmet o.l.

Mannens utroskap er oftere en konsekvens av at han fikk sjans på noe.

du snakker av erfaring? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt det slik at det er flere kvinner enn menn som er utro, men de er bedre til å skjule det enn mannfolka.

Hilsen kvinne



Anonymous poster hash: 98083...079
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

De kvinnene som er utro er som regel det fordi mennene deres ikke får med seg at samlivet ikke fungerer. Hennes utroskap er ofte en indikator på at noe elementært er galt i parforholdet - gjerne kommunikasjon ifht. arbeidsfordeling i hjemmet o.l.

Mannens utroskap er oftere en konsekvens av at han fikk sjans på noe.

Se hva du fikk meg til å gjøre: Ja, jeg sugde sjefen. Det var digg! Jeg sa du skulle ta oppvasken din tosk! Du hører aldri etter!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hva du fikk meg til å gjøre: Ja, jeg sugde sjefen. Det var digg! Jeg sa du skulle ta oppvasken din tosk! Du hører aldri etter!

Liker hvordan du setter det på spissen! :fnise:

Anonymous poster hash: 98083...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi alle vet så er kvinner oftest utro så jeg lurer litt på, hvorfor er dere kvinner utro?

Er det ikke nok romantikk og spenning i forholdet dere er i så derfor hopper dere videre å puler på menn utenfor forholdet?

Vis det er slik, hvorfor slår dere ikke opp først som sist? Eller er det slik at dere bare er sammen med "gubben" av økonomiske årsaker?

Har du statistikk på at kvinner er mest utro? Og har ikke hva en personlig mener noe å si for om en er utro eller ikke? For ikke lenge siden var det en slik test, og en veldig stor andel kvinner hadde en lavere terskel for hva som var utro eller ikke (feks et kyss), mens for menn måtte en ha sex for å være utro.

Anonymous poster hash: bd66e...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel fordi noe er galt i forholdet? Jeg var utro som ung, med han som er min mann nå, har aldri vært det mot han. Han jeg bedro burde jeg gått fra lenge før, men det skjønte jeg ikke før etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er menn som er mest utro. Jeg har et selvmordsforsøk bak meg pga exen var utro. Jeg er dame og kunne aldri vært utro, det er umoralsk. De jeg kjenner som har vært utro av damer har gjort det pga de elsket oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: 7c166...16d

føler med deg. virkelig. har opplevd noe av det samme!!! jeg stoler ikke på noen menn og vet ikke hva kjærlighet er pga vokst opp med notorisk utroskap. jeg ble utro selv av det. og forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Det hadde vært mer interessant om man kunne slutte å krangle om hvem som er mest/minst, og høre mer om hvorfor og om hvordan det var å ha vært det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her og faktisk aldri vært utro. Jeg vet riktignok om en del damer som har vært det, men ikke på langt nær så mange som menn jeg vet er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her og faktisk aldri vært utro. Jeg vet riktignok om en del damer som har vært det, men ikke på langt nær så mange som menn jeg vet er det.

bra du unnskylder deg på vegne av ditt kjønn. helt utrolig hvor mye svineri ditt kjønn har stått for, kvinner er nesten som griser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om mange kvinner er det betyr det ikke at alle er det, ergo har jeg ikke tenkt til å svare for alle kvinner og ihvertfall ikke for de som er utro. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det.

Forøvrig skulle jeg gjerne likt å se undersøkelser som virkelig beviser dine påstander ts. Denne artikkelen er riktignok fra 2008, men den viser at det er menn som er mest utro. Og skulle det være slik er det ikke slik at jeg tror at alle menn er utro.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du unnskylder deg på vegne av ditt kjønn. helt utrolig hvor mye svineri ditt kjønn har stått for, kvinner er nesten som griser

Ble det ikke nok skitsnakk i den andre tråden du starta?

PS: Gris er digg.

Endret av skyflakes
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Kvinner og menn er like mye utro

Den største forskjellen er at kvinner er flinkere til å skjule det.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EspenAskeladd

Damer er oftest utro fordi det gir en biologisk fordel for dem. Når kvinner har sex med mange menn vil den sterkeste sæden vinne, og de får best avkom.

Funfact: Kvinner er mest utro i den mest fruktbare delen av menstruasjonssyklusen, til og med om de ikke ønsker barn.

-Kilder: Sperm Wars: The Science of Sex . Robin Baker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det forandrer ikke det faktum at kvinner er det som oftest er utro i forhold. Jeg gidder ikke lage like bildedlige analogier som deg for det er bare ekkelt.

Fakta: Kvinner er mer utro enn menn i den vestlige verden.

men er enkelte kvinner mer utro, eller er det flere kvinner som er utro enn menn? uansett er det nok fordi det feiler menn noe :jolie: neia, jeg vet ikke jeg kjenner ingen tror jeg som jeg vet er utro? Men da jeg var tenåring var det veldig mange både gutter og jenter. Du kan forresten kanskje få noen av svarene du søker her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=877958

Har du statistikk på at kvinner er mest utro? Og har ikke hva en personlig mener noe å si for om en er utro eller ikke? For ikke lenge siden var det en slik test, og en veldig stor andel kvinner hadde en lavere terskel for hva som var utro eller ikke (feks et kyss), mens for menn måtte en ha sex for å være utro.

Anonymous poster hash: bd66e...8f3

kanskje det ligger mye i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er mest utro, fordi vi har bedre sjangse for å være det. Hadde menn hatt like mye tilbud som oss kvinner, så hadde 99% av dem vært utro ;)

Vet ikke hvorfor kvinner er utro. Spenning kanskje? Lei av mannen som sitter hjemme? Bekreftelse?

Kjenner jeg blir provosert av den uttalelsen om at 99% av menn hadde vært utro hvis de kunne.

Kan bare ta meg som eksempel. Har en jobb jeg tjener godt i, har fin bil og motorsykkel, båt, hytte, fint hus, trener mye for å holde meg i form, er i midten av 30- årene og er gift.

Har aldri vært utro og har heller aldri prøvd å være det. MEN, jeg har opplevd veldig mange ganger å blitt sjekket opp av både gifte og single damer selv om jeg aldri har flørtet med de, eller gitt noe tegn om at jeg hadde lyst på de, bortsett fra å være snill og høflig. Har mange ganger tenkt inni meg hva som foregår inni hodet på disse damene. Jeg har ei fin kone jeg tenner på og elsker, så kunne aldri falt med inn å risikere alt jeg har jobbet hardt for å oppnå.:) Ja jeg vet jeg lett kunne fått sex hvis jeg ville, men har da moral og gode verdier. Kunne aldri vært utro om jeg så heter Brad Pitt.:)

Anonymous poster hash: c0727...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du unnskylder deg på vegne av ditt kjønn. helt utrolig hvor mye svineri ditt kjønn har stått for, kvinner er nesten som griser

Du er rapportert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...