Gå til innhold

Juridisk abort/Fraskrivelse av farskap - litt praktisk lobbyhjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden dette med juridisk abort, altså fraskrivelse av farskap, samvær og alle økonomiske forpliktelser, åpenbart er noe som engasjerer enkelte av mennene her, så tenkte jeg å hjelpe dem litt på vei. Problemet er visst at kvinner narrer dem til å bli fedre. Ikke nok med at noen kvinner sier at de bruker pillen og så viser det seg at den ikke virket. Neida, andre sier at de tror at de ikke kan få barn, men så blir de gravide likevel og forventer at mannen skal stille opp. Mannen lot selvsagt være å bruke kondom fordi han trodde at hun ikke kunne bli gravid. For disse mennene er det ikke tilstrekkelig å være seg bevisst at konsekvensen av å ha samleie er at det kan bli barn av det. Grunnen er nemlig den at i enkeltes hode® finner vi de høyst relevante, skremmende og hyppig forekommende eksempler på verpesjuke kvinner som drar kondomer ut av søpla og setter spermen inn i skjeden med en sprøyte eller runker menn for å få sæd på hånda sånn at de kan stappe den inn i slufsa og gro en baby.

Siden juridisk abort trolig vil være på kant med barnekonvensjonen og det ikke er noe i det norske lovverket som beskytter menn mot å bli narret av babysyke damer som sier at de bruker pillen når de kaster den i do, så tenkte jeg å hjelpe disse mennene litt på vei i de høyere internasjonale organer. Så her er min lille appell på engelsk.

I will take up the big problem with womans who trick mans into being fathers. Women lie to men to get a baby so that they can be rich on money they get from the state and the man they lied to, ikke sant. It is swindle. The man is potentially hindered economic forwardgang for the next 18-19 years. They tell the man that no I cannot have babies or they tell the man that they take the pill and then they don't. So they trick the man to having sex without a condom. It is also much better to have sex without a condom. Some psychotic womans are so werpsick that they go out at four o'clock at night to find a man in the taxi queue that they can take home and steal semen from.

Womans can do this to mans because they know that mans is horny and need sex and will not say no.

It's like a fitte scat you know, a twat tax can you say.

And who have better possibillytees to avoid becoming preggers? Womans can use the p-pills, the spiral, hormon syringe, abortion and mans has only condoms and it is of course much better sex without. Condom is only 94% safe but all the things the womans can use is 99.99% safe if they uses them right and don't get sick or stuff like that.
Some womans also clip holes in the condoms with a sax and they pluck up used condoms from the but and put the semen in the vagina to be pregnant. They can also runk the man and get his semen on their hand and stuff it into the hole and get the baby. This is a big problem that I have heard of and read about on a forum so it must be more than one who plan to do this. Mans cannot fuck safe. Womans are protected by the Norwegian law to trick mans and to keep the kid and force him to be a father and be rich on his money. Therefore there should be juridish abortion for mans.



Anonymous poster hash: c5706...1ad
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fowardgang. Lol.

Verdt å lese om igjen den engelske teksten. Og ikke for innholdet.

Endret av Tirkes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

google translate er ikke bare positivt

Det var en fornærmelse, synes jeg. Jeg la faktisk mye arbeid i få den teksten akkurat sånn som den ble. Men jeg sjekket faktisk hva google translate ville foreslå for fitteskatt, og en eller annen smarting har altså lagt inn pussy tax.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fornærmelse, synes jeg. Jeg la faktisk mye arbeid i få den teksten akkurat sånn som den ble. Men jeg sjekket faktisk hva google translate ville foreslå for fitteskatt, og en eller annen smarting har altså lagt inn pussy tax.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

å :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette ment å tas seriøst?

Mennene det gjelder, mener det med juridisk abort helt seriøst, ja. And that was therefore I thought to help them a little on the way.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And all babies are equal, but some are less equal han the others...

Babies from pussy's are less... :fnise:

Anonymous poster hash: 3608e...9fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må tøyse. Dette virker ikke som et reelt forsøk engang!

Argumentene er tatt rett ut fra et par tråder på forumet, faktisk. Jeg synes jeg har sammenfattet synspunktene deres ganske bra, jeg.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts er jo selvsagt ironisk, men pga dette engelske innlegget.. vel :skratte: mister en del der dessverre



Anonymous poster hash: 29acd...de0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentene er tatt rett ut fra et par tråder på forumet, faktisk. Jeg synes jeg har sammenfattet synspunktene deres ganske bra, jeg.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

Ikke siter meg, og kall det synspunktene deres.

Det er engelsken som gjør det hele utrolig. Det er underholdende definitivt, men kan ikke tas seriøst. Det er jo omtrent direkte oversatt fra norsk til engelsk uten å tenke over at setningsoppbygningen er svært ulik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke siter meg, og kall det synspunktene deres.

Det er engelsken som gjør det hele utrolig. Det er underholdende definitivt, men kan ikke tas seriøst. Det er jo omtrent direkte oversatt fra norsk til engelsk uten å tenke over at setningsoppbygningen er svært ulik.

dt er jo meningen at engelsken skal være sånn dum da.. det jeg mente med at ts mister mange pga engelsken for nesten ingen skjønner det

Anonymous poster hash: 29acd...de0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt er jo meningen at engelsken skal være sånn dum da.. det jeg mente med at ts mister mange pga engelsken for nesten ingen skjønner det

Anonymous poster hash: 29acd...de0

Åja.. Da misforstår jeg hele tråden og lusker ut igjen ;) Trodde det var et seriøst forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts er jo selvsagt ironisk, men pga dette engelske innlegget.. vel :skratte: mister en del der dessverre

Anonymous poster hash: 29acd...de0

I think that Petter Solberg should get the Nobel Prize for his bridgebuilding between Norwegian and English. It will of course be a combined Literature and Peace Prize.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsken er hysterisk bra, fikk sånn The Julekalender-stemme i hodet da jeg leste innlegget :skratte:

"a little on the way"

"they lied to, ikke sant. Its swindle"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...