Gå til innhold

HVORFOR blir visse brukere hatet eller elsket på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også er andre helt anonyme? Jeg legger ikke opp til negativ persondebatt altså men det fins brukere som aldri blir lagt merke til med maaaange tusen innlegg og brukere som er elsket og hatet med 100 innlegg liksom :klo: Hvorfor??

Sett bort fra AB da :fnise:

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det kan ha noe med at man kjenner igjen enkelte brukere fra gang til gang og lærer dem å kjenne...

Dermed kan man lese inn en mer krass mening i et innlegg enn man ville gjort, nettopp fordi man "kjenner" brukeren som en kranglefant eller en som har sterke meninger, eller man skjønner hva brukeren mener i et litt vagt innlegg nettopp fordi man har diskutert noe lignende før og vet at man er enig.

Det kjennes jo litt ut som om man kjenner det lille, rare profilbildet etterhvert og kanskje meningene sitter litt løsere da? :klem1:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som aldri blir lagt merke til aldri har skrevet noe kranglete da?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av oss legger ut puppebilder = poppis på kg :nigo:



Anonymous poster hash: ae103...645
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meninger og hvordan de ordlegger seg. Noen er mer kjent her inne fordi de har noe de skulle sagt i alle sammenhenger (Les: Gjest :kyss2: ). Andre fordi de er utrolig reflekterte og respektable, dermed husket :)



Anonymous poster hash: 2b5b0...57b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Vet ikke hvorfor det er sånn..

Skjønner heller ikke hvorfor noen blir hatet.. Jeg hater ingen brukere her inne. Hvorfor skulle jeg det liksom, men kan bli irritert på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt jeg.. Men er en god knipe mennesker som jeg legger merke til, som er flinke til å kommentere saklig og som jeg har sansen for. Det er ikke alle jeg er enige med, men hater da ingen her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Hater ingen på KG, men kan bli irritert der noen er usaklige i en diskusjon. Ikke bruker-spesifisert, men innholdet de kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meninger og hvordan de ordlegger seg. Noen er mer kjent her inne fordi de har noe de skulle sagt i alle sammenhenger (Les: Gjest :kyss2: ). Andre fordi de er utrolig reflekterte og respektable, dermed husket :)Anonymous poster hash: 2b5b0...57b

Ja det kan stemme :klo::jepp:

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler selv jeg blir likt av noen, men hatet av andre :P

Hvorfor føler du det? Kommentarer og sånn?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor føler du det? Kommentarer og sånn?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Ja, noen skriver at de synes jeg diskuterer bra osv, mens noen hater meg virker det som (men det pleier å bli slettet av mod innen jeg rekker å lese det :P) så det gåt ikke ut over meg de stygge innleggene siden jeg ikke leser de engang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen skriver at de synes jeg diskuterer bra osv, mens noen hater meg virker det som (men det pleier å bli slettet av mod innen jeg rekker å lese det :P) så det gåt ikke ut over meg de stygge innleggene siden jeg ikke leser de engang

Syns du virker snill jeg :)

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest igjennom nok tråder så er det ikke til å unngå at man legger merke til enkelte brukere som går ofte igjen. Dette gjelder selvsagt på godt og vondt. Noen er flinke til å komme med saklige innlegg og holder en god tone gjenom evt diskusjoner, mens noen fremstår rett og slett som sutrete og lite reflekterte. Mens de fleste ikke utpeker seg spesielt i noen av retningene, så er det enkelte ytterpunkter begge veier og disse blir lagt merke til.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest igjennom nok tråder så er det ikke til å unngå at man legger merke til enkelte brukere som går ofte igjen. Dette gjelder selvsagt på godt og vondt. Noen er flinke til å komme med saklige innlegg og holder en god tone gjenom evt diskusjoner, mens noen fremstår rett og slett som sutrete og lite reflekterte. Mens de fleste ikke utpeker seg spesielt i noen av retningene, så er det enkelte ytterpunkter begge veier og disse blir lagt merke til.

Også de som blir kjendiser på KG etter to dager liksom :fnise: De skriver mye rart da :fnise:

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også er noen flinke til å pleie merkevaren sin. Om man har en seriøs brukerprofil som diskuterer mye politikk og argumenterer godt, så klikker man AB når man anbefaler noen en neglelakk eller annet uskyldig. Da får man en seriøs profil. Samme vei motsatt om man vil ha et lettsindig og uskyldig rykte.

Mange er rå på å pleie merkevaren sin i disse dager med nettbruk fra barnsben av, og de som lykkes likes svært godt. Noen ønsker å fremstå som drittsekker for å å den merkevaren og lykkes med det også.

Mange (kanskje de fleste) jobber nok helt ubevisst, men jeg tror mange passer ryktet sitt og det ønskede imaget... selv om det er anonyme profiler det gjelder.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen hates her inne, men noen irriterer nok mer enn andre.

Hvor mye de blir lagt merke til henger sammen med mange ting antar jeg. Tror de som legges mest merke til er de som:

- Gir små hyggelige kommentarer til noen personlig i mange tråder, flørter eller smigrer en del (eks: Harry Dotter og flere).

- De svarer i veldig mange tråder og legges derfor merke til.

- De kommer med noe veldig morsomt eller et godt reflektert svar et sted, og det de skriver legges derfor lettere merke til neste gang de svarer i en tråd.

- Eller de deler mye bilder av seg selv eller skriver mye om sitt sexliv ;).

Jeg er selv en som sjelden nevnes i det hele tatt, men jeg ser at det likevel er mange som besøker profilen min daglig.



Anonymous poster hash: 1da1d...f48
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er noen flinke til å pleie merkevaren sin. Om man har en seriøs brukerprofil som diskuterer mye politikk og argumenterer godt, så klikker man AB når man anbefaler noen en neglelakk eller annet uskyldig. Da får man en seriøs profil. Samme vei motsatt om man vil ha et lettsindig og uskyldig rykte.

Mange er rå på å pleie merkevaren sin i disse dager med nettbruk fra barnsben av, og de som lykkes likes svært godt. Noen ønsker å fremstå som drittsekker for å å den merkevaren og lykkes med det også.

Mange (kanskje de fleste) jobber nok helt ubevisst, men jeg tror mange passer ryktet sitt og det ønskede imaget... selv om det er anonyme profiler det gjelder.

Dette var kjempeinteressant!! Jeg lurer på om det er mange som poster anonymt i politiske debatter for å ha ett lettsindig rykte :fnise: *gjette på hvem*

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen hates her inne, men noen irriterer nok mer enn andre.Hvor mye de blir lagt merke til henger sammen med mange ting antar jeg. Tror de som legges mest merke til er de som:- Gir små hyggelige kommentarer til noen personlig i mange tråder, flørter eller smigrer en del (eks: Harry Dotter og flere).- De svarer i veldig mange tråder og legges derfor merke til.- De kommer med noe veldig morsomt eller et godt reflektert svar et sted, og det de skriver legges derfor lettere merke til neste gang de svarer i en tråd.- Eller de deler mye bilder av seg selv eller skriver mye om sitt sexliv ;). Jeg er selv en som sjelden nevnes i det hele tatt, men jeg ser at det likevel er mange som besøker profilen min daglig. Anonymous poster hash: 1da1d...f48

Skriver du mye provoserende?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...