Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvom du PERSONLIG har hatt kjærester som er utro så betyr ikke det at menn er oftest utro for det stemmer ikke ! Jeg kan gjerne gi deg haugevis av dokumentasjon på at kvinner i vestlige land er mer utro enn menn.

Og har du tenkt på denne vinklingen , hvorfor har 3 kjærester på rad vært utro mot deg?

I mitt stille sinn så stiller jeg meg selv spørsmålet "er det mannfolka der som det har vært noe i veien med , eller er det deg?"

Så du mener det er greit å være utro så lenge det "var noe gale med den andre"?

Anonymous poster hash: c6889...eb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn på KG er reflekterte, oppegående, varme og rause med et balansert syn når kommer til kjønn. Det er få, om noen menn her inne som er like hatefulle og hysteriske som de kvinnfolka som hyler om hvor forferdelig menn er.

:ler:

Yeah right! Den må du lenger ut på landet med, mister "ferdig snakka".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er greit å være utro så lenge det "var noe gale med den andre"?

Anonymous poster hash: c6889...eb1

Nei jeg er sterk motstander av utroskap og vold. Det eneste tilfellet jeg kan forsvare vold er om det er selvforsvar. Utroskap kan jeg aldri gå god for uansett årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dumt å linke til en nettavis, link til undersøkelsen.

Anonymous poster hash: a7f1d...216

Artikkelen han linket til, har kildehenvisninger. Det er gjort en god del studier på dette, og det er fakta at damer er mer utro enn menn, og de er stort sett mindre ærlige om det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Yeah right! Den må du lenger ut på landet med, mister "ferdig snakka".

Hva mener du? Hadde det ikke vært for mannfolk så hadde vi bodd i huler enda.

Uten mannfolk som Leonardo DaVinci, Einstein, Charles Darwin , Sigmund Freud, Max Planck, Nikola Tesla, Stephen Hawking, Isaas Newtoon, Alfred Wallace, John Maynard Keynes, Munch, Bjørnstjerne Bjørnsson, Brahm, Mozart, Beethoven, John Locke, Confucius, Epicurus, Rene Descartes, Sokrates, Aristotles, Plato hvor hadde vi vært idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikkelen han linket til, har kildehenvisninger. Det er gjort en god del studier på dette, og det er fakta at damer er mer utro enn menn, og de er stort sett mindre ærlige om det også.

Såklart, alt jeg sier er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hva mener du? Hadde det ikke vært for mannfolk så hadde vi bodd i huler enda.

Uten mannfolk som Leonardo DaVinci, Einstein, Charles Darwin , Sigmund Freud, Max Planck, Nikola Tesla, Stephen Hawking, Isaas Newtoon, Alfred Wallace, John Maynard Keynes, Munch, Bjørnstjerne Bjørnsson, Brahm, Mozart, Beethoven, John Locke, Confucius, Epicurus, Rene Descartes, Sokrates, Aristotles, Plato hvor hadde vi vært idag?

Trodde du snakka om menn på KG? Hvilket brukernavn har Aristoteles? Han kunne jeg tenkt meg et par ord med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det da klart for meg at du er en bitter mann som ikke evner og se ugress på egen side.

Så lang tid tok det før mannehatet også kom i denne tråden ja. 15 minutter etter tråden er oprettet, og i 4 svaret. Etter først at gjest har prøvd å avspore tråden.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Hadde det ikke vært for mannfolk så hadde vi bodd i huler enda.

Uten mannfolk som Leonardo DaVinci, Einstein, Charles Darwin , Sigmund Freud, Max Planck, Nikola Tesla, Stephen Hawking, Isaas Newtoon, Alfred Wallace, John Maynard Keynes, Munch, Bjørnstjerne Bjørnsson, Brahm, Mozart, Beethoven, John Locke, Confucius, Epicurus, Rene Descartes, Sokrates, Aristotles, Plato hvor hadde vi vært idag?

Jeg lo av påstanden om alle de hjertevarme og gode mannfolka på KG. Det må jo være selektiv lesning fra din side, hvis du mener det i fullt alvor.

Og mannfolk kunne gjerne bodd i huler fortsatt, hvis det ikke var for at vi damene hadde litt mer sans for komfort og orden i tilværelsen.

Å sitte og ramse opp menn som har tilført verden oppfinnelser, blir litt for dumt. Hva har det med saken å gjøre overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du snakka om menn på KG? Hvilket brukernavn har Aristoteles? Han kunne jeg tenkt meg et par ord med.

Det er mange kloke menn på KG. Såklart er de ikke på samme nivå som Aristoteles , men det er mange kloke , varme , nyanserte og rause mannfolk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen han linket til, har kildehenvisninger. Det er gjort en god del studier på dette, og det er fakta at damer er mer utro enn menn, og de er stort sett mindre ærlige om det også.

Prøv å Google "menn oftere utro", hva får du opp?

Anonymous poster hash: a7f1d...216

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Noen kvinner elsker å dra alle menn under en kam. Eller vise at kvinner er bedre og smartere enn menn.

Er forresten enig i at det er flere og flere kvinner som er utro. Jeg har opplevd de!! :sur:

Jeg hater utroskap, og spyr av både utro menn og kvinner.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten alle aktive menn på KG er kjent for å være bitterpikker.

Anonymous poster hash: 6aff3...713

Så fint at du understreker TS sin observasjon.

Hva er det som har gjort deg til en slik mannehater?

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å Google "menn oftere utro", hva får du opp?

Anonymous poster hash: a7f1d...216

Jeg fikk opp en del artikler fra kvinneblader uten kilder, om at menn er mer utro, og et par artikler fra blader som illustrert vitenskap, som sier at det bare er en myte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har observert at WubWub drar utrolig mye "empirisk" KG-data ut av ræva.



Anonymous poster hash: 7e18a...a4f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han fikk oppleve kvinnemakt.

Er det noe av det samme som "hvit makt"?

Fint at du understreker oppfatningene om feminister som sanne.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ikke menn in real life , har mange gode kompiser, kjæreste, godt forhold til mine brødre osv...

KG menn er som oftest usmakelige! Er sikkert en grunn for at de en her inne ;)

Er et par stykker her inne av KG menn( skal ikke nevne nick) som virker som

Veldig bra mannfolk .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kloke menn på KG. Såklart er de ikke på samme nivå som Aristoteles , men det er mange kloke , varme , nyanserte og rause mannfolk her.

" Mange" er og ta veldig i, men noen er det helt klart. De starter ikke slike tråder som denne feks

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...