Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en person uten instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke rart å tenke på hvordan folk fikk seg kjærester i gamle dager? Uten FB,insta,Twitter og snap :(

Anonymous poster hash: ad91d...d23

Ja, nå spør du godt her.

Det er jo helt krise å sende tekstmelding eller ringe. Herregud, tenk å være så direkte. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå tror jeg jammen jeg leste det rareste spørsmålet jeg noensinne har sett her inne....

Og for å svare på det: ja, jeg kunne vært sammen med en person uten Instagram. Det kommer nok som et sjokk, men jeg tror jaggu jeg kunne vært sammen med en som ikke var på FB også. :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Dette er ikke et seriøst spørsmål. Heia lørdag og kjedsomheten!

Hvis hun kjeder seg er det sikkert fordi hun ikke har Instagram...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som dette er enten laget av folk som bare er ute etter å trolle, eller fjorten år gamle jenter som fremdeles ikke kjenner noe annet enn sosiale medier her i verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er sammen med en som ikke har instagram. Kjenner at det tærer på forholdet. Klarer ikke å se på kjæresten på samme måte etter jeg fikk vite dette. Vet ikke hvor lenge jeg holdet ut lenger.

Delen av innlegget som er understreket inneholder ironiske bemerkninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart å tenke på hvordan folk fikk seg kjærester i gamle dager? Uten FB,insta,Twitter og snap :(

Anonymous poster hash: ad91d...d23

Rart at folk faktisk evnet å møtes i det virkelige liv? Ikke så veldig.

Anonymous poster hash: 71b4e...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å rydde/pynte hus, leke med ungene eller gå på date med typen hvis du ikke kan skryte av det på instagram???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Må jo være tull det her da men.

Jeg er sammen med en som ikke har insta,face,snapchat,twitter eller smarttelefon og overraskende nok så går det veldig bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke blitt sammen med en person som lurer på om jeg kunne blitt sammen med en person som ikke har instagram.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg instagram for et par måneder siden, og jeg bruker den ganske sjeldent. Så ja, selvsagt kunne jeg vært sammen med en uten instagram. Faktisk er jeg det nå. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, helt ærlig jeg har Instagram...av 200+ bilder så er INGEN bilder av meg x)
Du finner bare natur,fjell,fjorder, kyr, ett par sauer, kattepuser, en elg eller to og Nordlys,midnattsol, elv,foss...skog og mark..*altså natur og landskapsbilder...en sky eller to også...*
Har mange følgere fra USA merkelig nok xD
Får skryt av bildene mine :)
Men jeg ser ikke poenget i å legge ut bilder av meg selv eller vennene mine...
+ Bruker ikke mye tid på instagram, men jeg er VELDIG glad i å ta bilder :)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er allerede sammen med en uten instagram og snapchat - OG han er ikke aktiv på Facebook heller. Vi står ikke en gang i forhold på Facebook. Jeg begynner å lure på om jeg må begynne å revurdere forholdet mitt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men syns det å være spesielt opptatt av å ha, eller ikke ha, instagram, Snapchat, facebook eller andre sosiale medier er ganske teit. Noen elsker det, andre holder seg unna. Man er verken mer eller mindre kul eller fjortis av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker insta på samme måte som The Tardis, overhodet ingen personlige eller private ting distribueres der. Profilen min ser mer ut som et turistbyrå for byen min, og ligger helt åpen for alle. Bare fordi jeg liker å ta bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har ikke engang smarttelefon. Han har nettopp aktivert facebookkontoen sin igjen etter et par måneder, men det tok lang tid før jeg i det hele tatt merket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...