Gå til innhold

"Nei, jeg er ikke kvinnehater" Hvilke kvinner LIKER dere da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke kvinner jeg liker?

- Hun tjener bra, men ikke bedre enn meg.

- Hun er allikevel spandabel

- Hun er smart, men ikke smartere enn meg.

- Hun har et yrke som gir fordeler til forholdet.

- Hun er hverken lærer, politi eller sykepleier.

- Hun liker å holde seg i form, men hun er ikke noe idrettstalent, og i hvert fall ikke mer enn meg.

- Hun har fin kropp, men ikke så fin at alle andre gutter vil ha henne.

- Hun har ikke god selvtillit, og hun har ikke så dårlig selvtillit at hun hele tiden må ha bekreftelse.

- Svigerforeldrene hennes har ingen issues, og er hyggelige og rause.

- Hun maser ikke om å bli gift

- Hun maser ikke om unger.

- Hun klager ikke over trivialiteter (dolokket osv)

- Hun er ikke sjalu.

- Hun driver ikke med shit-testing og annet barnslig piss.

- Hun er ikke prippen, og liker alle slags kinky former for sengekos.

- Hun har fylt 16.

- Hun har ingen one-piece.

- Hun har fine bein, fine hofter slank midje, søte bryster.

- Hun liker også å vise de frem.

- Hun er glad i nylon, latex, lær, pisk, etc.

- Hun maser ikke om upraktiske biler.

- Hun har ikke ræva interiørsmak, og tror hun har så jævlig bra estetisk sans fordi hun er kvinne. Ikke noe shabby chic, ikke noe mot i brøstet stil, ikke sånn landlig drit, ikke kransekakeslott og smårutete vinduer på plankeskur med dilledetaljer.

- Hun hører ikke på drittmusikk, indieband som ingen har hørt om og hvor ingen kan hverken synge eller spille, hiphop med folk som hverken er hippe eller kan hoppe.

oi, jeg trodde menn likte damer med god selvtillit. men med andre ord vil du ha en som er der for å booste egoet ditt. regner med du aldri har vært i et forhold på over 6 mnd? også lurer jeg på hva du har å tilby denne drømmedama. men hvis du ikke vet så må du ikke svare asså. du kom i alle fall med en utfyllende liste :tommel::tommelsmil:

Anonymous poster hash: b28bb...9f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marsvinet

Ikke like sikker på din bombastiske analyse av statistikk, men.

Kan du utdype litt? Er du uenig i at hvis det finnes like mange heterofile menn som kvinner, vil det til en hver tid være like mange single av hvert kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype litt? Er du uenig i at hvis det finnes like mange heterofile menn som kvinner, vil det til en hver tid være like mange single av hvert kjønn?

Jeg husker ikke om det var i denne tråden eller en som likner, men det var en som la ved et utfyllende svar om dette. Det går an å søke på Ssb.no for å finne tallene. Litt nøktern analyse vil finne at det fødes ca 1000-2000 flere gutter enn kvinner hvert år rimelig stabilt.

Edit: Skrev et lengre innlegg med statistikkanalyse som forsvant. Synd trist leit.

Endret av Arcturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvilke kvinner jeg liker?

- Hun tjener bra, men ikke bedre enn meg.

- Hun er allikevel spandabel

- Hun er smart, men ikke smartere enn meg.

- Hun har et yrke som gir fordeler til forholdet.

- Hun er hverken lærer, politi eller sykepleier.

- Hun liker å holde seg i form, men hun er ikke noe idrettstalent, og i hvert fall ikke mer enn meg.

- Hun har fin kropp, men ikke så fin at alle andre gutter vil ha henne.

- Hun har ikke god selvtillit, og hun har ikke så dårlig selvtillit at hun hele tiden må ha bekreftelse.

- Svigerforeldrene hennes har ingen issues, og er hyggelige og rause.

- Hun maser ikke om å bli gift

- Hun maser ikke om unger.

- Hun klager ikke over trivialiteter (dolokket osv)

- Hun er ikke sjalu.

- Hun driver ikke med shit-testing og annet barnslig piss.

- Hun er ikke prippen, og liker alle slags kinky former for sengekos.

- Hun har fylt 16.

- Hun har ingen one-piece.

- Hun har fine bein, fine hofter slank midje, søte bryster.

- Hun liker også å vise de frem.

- Hun er glad i nylon, latex, lær, pisk, etc.

- Hun maser ikke om upraktiske biler.

- Hun har ikke ræva interiørsmak, og tror hun har så jævlig bra estetisk sans fordi hun er kvinne. Ikke noe shabby chic, ikke noe mot i brøstet stil, ikke sånn landlig drit, ikke kransekakeslott og smårutete vinduer på plankeskur med dilledetaljer.

- Hun hører ikke på drittmusikk, indieband som ingen har hørt om og hvor ingen kan hverken synge eller spille, hiphop med folk som hverken er hippe eller kan hoppe.

Jeg forstår godt at du er singel :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg husker ikke om det var i denne tråden eller en som likner, men det var en som la ved et utfyllende svar om dette. Det går an å søke på Ssb.no for å finne tallene. Litt nøktern analyse vil finne at det fødes ca 1000-2000 flere gutter enn kvinner hvert år rimelig stabilt.

Edit: Skrev et lengre innlegg med statistikkanalyse som forsvant. Synd trist leit.

det er jo en veldig uheldig samfunnsutvikling. Andelen mennesker med depresjoner og selvmordstanker vil jo bare øke. fremmer atter en gang tanken om at det skal være tvang ved assistert befruktning å gjøre det en kan for å unnfange jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Jeg husker ikke om det var i denne tråden eller en som likner, men det var en som la ved et utfyllende svar om dette. Det går an å søke på Ssb.no for å finne tallene. Litt nøktern analyse vil finne at det fødes ca 1000-2000 flere gutter enn kvinner hvert år rimelig stabilt.

Edit: Skrev et lengre innlegg med statistikkanalyse som forsvant. Synd trist leit.

Det fødes flere gutter enn jenter. Det er vel snakk om 52/48%. Menn dør imidlertid tidligere enn kvinner, så det finnes flere kvinner enn menn i vesten.http://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_world

Norge har mange mannlige gjestearbeidere og asylsøkere, og derfor en anelse flere menn enn kvinner. Disse finner som regel dame fra hjemlandet, og skaper neppe store problemer for norske menn.

Endret av Marsvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner spiller som regel med flere kort for tiden i forholdet enn det menn gjør. De krever mer av forholdet og bruker ofte sex/kropp for å få sin vilje.

Kvinner ser ofte på de snille mennene som kjedelige og forutsigbare. De foretrekker spennende menn som skaper mystikk og usikkerhet (ofte derfor de kommer inn i voldelige og destruktive forhold).

Hører stadig om kvinner i et godt forhold som får følelser for en jobb kollega, gammel skolekamerat, "populære" menn, gamle x-er osv. Hvor trygg tror du en mann kan bli i et forhold da?

Alt for mye fokus på utseende og sex fiksert samfunn. I dag så har jo de fleste kvinner hatt forhold/sex med utallige menn. Det finnes knapt en jomfru over 25 år som har den selvrespekt over kroppen sin. Forstår bare ikke hvorfor noen kan føle trang til å ligge rundt slik? Og det er jo status å ha hatt mange forhold/kjærester/sex partnere. Noe er bare helt galt med holdningene.

Nå er dette satt på spissen, men hvis man tenker litt over det så er det noe i det.

Jeg er ikke kvinne fiendtlig. Kvinner har rett til å si og føle hva de enn liker. Det er mulig mange kvinner har dårlige erfaringer fra samliv og slikt fra tidligere, og at de tar det med senere i livet.

Når det er sagt, så finnes det sikkert menn som er slik også, men her snakker vi om kvinner.

Anonymous poster hash: 44f0d...a6b

Da har menn i så fall like lite selvrespekt for kroppen sin. Menn ligger like mye rundt som kvinner.

Anonymous poster hash: 3f549...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har menn i så fall like lite selvrespekt for kroppen sin. Menn ligger like mye rundt som kvinner.

Anonymous poster hash: 3f549...bf0

Menn ligger vel til og med mer rundt enn kvinner har jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: 30df6...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en veldig uheldig samfunnsutvikling. Andelen mennesker med depresjoner og selvmordstanker vil jo bare øke. fremmer atter en gang tanken om at det skal være tvang ved assistert befruktning å gjøre det en kan for å unnfange jenter.

Regner med det er ironi men kunne kanskje vært en god ide i Kina.

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tøffe kvinner som Nina Karin Monsen. En kvinne med et godt hjerte.

Anonymous poster hash: a0eec...2c5

Da er du også (som henne) motstander av at homofile får gifte seg?

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Regner med det er ironi men kunne kanskje vært en god ide i Kina.

Anonymous poster hash: 30df6...146

Nei, jeg er ikke ironisk. Jeg mener i fullt alvor at for å få gjort verden levelig for mennesker flest så må vi redusere andelen menn per kvinne betydelig. Minst umoralske måten å få det til på er å sørge for at en har størst mulig kontroll på kjønnet før unnfangelsen skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg trenger vel ikke like noen kvinner, selv om jeg ikke hater dem. Jeg er matematiker, og i løpet av mine år har jeg sett at det er vi menn som er smartest, det finnes noen smarte kvinner, men det er som regel vi menn som ligger på toppen. Men dette betyr jo ikke at jeg hater kvinner!??



Anonymous poster hash: 776aa...30f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være kvinnehater bare fordi man ikke liker kvinner?



Anonymous poster hash: 78bed...cc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være kvinnehater bare fordi man ikke liker kvinner?

Anonymous poster hash: 78bed...cc8

Hvorfor liker du ikke kvinner da?

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor liker du ikke kvinner da?

Anonymous poster hash: 30df6...146

Nesj, bare går ikke over ens liksom. Er for forskjellig. Men er da greit det vel?

Anonymous poster hash: 78bed...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, bare går ikke over ens liksom. Er for forskjellig. Men er da greit det vel?

Anonymous poster hash: 78bed...cc8

Er du redd for jentelus?

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du redd for jentelus?

Anonymous poster hash: 30df6...146

ok. der ser du hvor frekk du er. jeg har all grunn til å ikke like deg.

Anonymous poster hash: 78bed...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. der ser du hvor frekk du er. jeg har all grunn til å ikke like deg.

Anonymous poster hash: 78bed...cc8

Meg, ja. Men hvorfor kvinner generelt?

Anonymous poster hash: 30df6...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...