Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

All reklamen før og etter(!) klippene på vgtv, Dagbladet, youtube osv!

Hvordan er youtube irriterendes?

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev, pga reklamen.

Jeg får aldri opp reklame, jeg bruker adblock

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer til deg.

Anbefaler det til deg

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære og jeg flyttet sammen i en fantastisk leilighet for to måneder siden. Alt skulle tilsynelatende være perfekt, men neida. Han jobber om kvelden og jeg studerer hjemme, noe som gjør at vi gjerne sover litt utover dagen. Lite ante vi om barnehagen over veien med en skokk høylytte skrikerunger som setter igang klokken åtte hver dag.

Jeg har alltid vært glad i barn og det har vært noe jeg selv kunne tenke meg å få en dag, men nå kjenner jeg at lysten gradvis går over i avsky og avsmak.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over kronisk negative mennesker. Møter noen av dem i jobbsituasjoner, og de gjør meg i dårlig humør også (forbigående heldigvis)

Hvorfor skal nei være det opplagte svaret før de engang hører spørsmålet? Slitsomt å jobbe med.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal gå et stykke fra A til B, og et par (det er alltid et par, gjerne middelaldrende+) går superfort for å komme seg foran meg, for så å senke farten slik at vi enten ender opp med å måtte gå sammen eller så tar de hele fortauet så jeg ikke kommer forbi (og i tillegg går de akkurat fort nok til at jeg ikke får til å dra i fra).

SÅ irriterende!

Anonymous poster hash: 0c071...0fc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk på t-banen ikke skjønner at det holder å trykke én gang for å få åpnet døra, og står der som om de skulle fingre en klitoris eller noe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk på t-banen ikke skjønner at det holder å trykke én gang for å få åpnet døra, og står der som om de skulle fingre en klitoris eller noe.

Fniiis :fnise: Nå kommer jeg til å le neste gang jeg tar t-banen og tenke på dette...

Anonymous poster hash: 62cd4...534

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som avsporer tråder på KG.



Anonymous poster hash: bed2d...f58
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som avsporer tråder på KG.

Anonymous poster hash: bed2d...f58

Folk gjør det hele tiden

Ting som irriterer meg, folk som troller

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennene her som sier kvinner er så heldige som kan få seg noe så lett og har det så lett mtp dating. Det er like vanskelig for oss, vi må sile ut alle som bare er ute etter én ting, og ofte blir da utvalget like lite som for menn. Det er en helt annen diskusjon, men det endrer ikke det faktum at det er grenseløst irriterende.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplagere irriterer meg noe voldsomt. Og folk som står midt i døra på bussen selv om de ikke skal av.



Anonymous poster hash: b2702...dc9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle mennene her som sier kvinner er så heldige som kan få seg noe så lett og har det så lett mtp dating. Det er like vanskelig for oss, vi må sile ut alle som bare er ute etter én ting, og ofte blir da utvalget like lite som for menn. Det er en helt annen diskusjon, men det endrer ikke det faktum at det er grenseløst irriterende.

Dere kan velge og vrake mens vi menn må kjempe for å få en dame. Dere burde bli mindre kresne og slutte å velge utifra utseende

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan velge og vrake mens vi menn må kjempe for å få en dame. Dere burde bli mindre kresne og slutte å velge utifra utseende

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Utseende er det jo dere som velger etter.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damegjenger på 30+ som er ute på pub og ler driiithøyt og kooooser seg og lager sååå mye oppstyr og tuller og kler seg "ungdommelig" og bare til slutt blir jævli slitsomt for andre bord... Dreper liksom energien i rommet, aner ikke hvordan de gjør det...



Anonymous poster hash: 4d1b4...524
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...