Gå til innhold

Bitre menn på KG


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Gjest Vevila

Hvorfor tiltrekker dette forumet seg så mange bitre menn som bruker all sin tid på å lage tråder om hvor fæle kvinner er og komme med diverse oppgulp i andre tråder? Føler dette forumet får bare flere og flere slike medlemmer. For all del, det er jo ganske underholdene, men jeg undres over valget av forum. Er det mangelen på manneguiden vi merker kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tinbjo1

Har lurt på det samme. Har lest så mye rart som har kommet fra menn her inne. Og det meste tyder jo på at de nesten føler seg truet.

De er nok ikke fornøyd med livet sitt, så da liker de vel å rakke ned på oss kvinner da. Alt er selvfølgelig våres feil ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den andre siden er det jo bra at de endelig setter ord på det de tenker, så kanskje de kan få noen nye tanker og holdninger når de leser hvilke svar som kommer. Og selv om jeg har lyst til å rope idiot eller dust til enkelte, så ser jeg jo at det ikke nytter å ta de på den måten.. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ha noe med at slike menn har et sterkt behov for å få uttrykk for sine følelser. Problemet er vel at det ødelegger en del for oss menn som ikke er bitre. Spesielt fordi de fremstiller sine tanker og følelser som noe alle menn er enige i.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, det er jo ganske underholdene, men jeg undres over valget av forum. Er det mangelen på manneguiden vi merker kanskje?

Tenk deg lykken denne kategorien menn følte den dagen de oppdaget Kvinneguiden. :hoppendeglad:

Er nok ikke like tilfredsstillende å skrive nedlatende og tildels hatefulle innlegg om kvinner på et mannsdominert forum.

Det er kvinner de vil skal lese det og her er det stor overvekt av nettopp kvinner.

Jeg kan formelig se dem for meg der de sitter og saumfarer nettet etter artikler, statistikker og avisinnlegg etc. som stiller kvinner i et dårlig lys.

Etter å ha funnet en passende link skriver de selv noen "velvalgte" ord før de trykker på enter.

Så lener de seg fornøyd tilbake i stolen mens de sier høyt til seg selv;

" Hah, der fikk dere tenker jeg". :pisk:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Tenk deg lykken denne kategorien menn følte den dagen de oppdaget Kvinneguiden. :hoppendeglad:

Er nok ikke like tilfredsstillende å skrive nedlatende og tildels hatefulle innlegg om kvinner på et mannsdominert forum.

Det er kvinner de vil skal lese det og her er det stor overvekt av nettopp kvinner.

Jeg kan formelig se dem for meg der de sitter og saumfarer nettet etter artikler, statistikker og avisinnlegg etc. som stiller kvinner i et dårlig lys.

Etter å ha funnet en passende link skriver de selv noen "velvalgte" ord før de trykker på enter.

Så lener de seg fornøyd tilbake i stolen mens de sier høyt til seg selv;

" Hah, der fikk dere tenker jeg". :pisk:

Der traff du nok blink tror jeg! Og takk for en god latter i natten! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de er underholdende.

"Hvis det ikke hadde vært for at jeg absolutt må ha noen å ha sex med ville jeg holdt meg langt unna kvinner. De er så utrolig uinteressante og har aldri noe å bidra med."

Eh, kompis? Du sitter og diskuterer med kvinner på et forum som heter Kvinneguiden! Hvis orgasmer virkelig er det eneste du får ut av å omgås kvinner synes jeg synd på tastaturet ditt etter at du har hatt en helaften foran laptopen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tiltrekker dette forumet seg så mange bitre menn som bruker all sin tid på å lage tråder om hvor fæle kvinner er og komme med diverse oppgulp i andre tråder?

Fordi noen menn er store bak tastaturet, istedenfor å voldta og banke opp kvinner IRL.

Fordi verden er ond, og det er nå engang bare sånn at både kvinner og menn som er blitt halvveis levende vrak ganske fjernt fra cupcakes-tilværelsen, ofte velger noe å ta ut frustrasjon på. Det er nok av krigsaspekter mellom kjønn, og den vanligste måten å få negative erfaringer på, er jo sex og samliv, jobb, skole, skatteetaten, familien. Er det ikke sånn, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Det kan nok ha noe med at slike menn har et sterkt behov for å få uttrykk for sine følelser. Problemet er vel at det ødelegger en del for oss menn som ikke er bitre. Spesielt fordi de fremstiller sine tanker og følelser som noe alle menn er enige i.

Jeg jubler for slike som deg. Blir nesten overrasket når menn her inne svarer på en ordentlig måte, haha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ha noe med at slike menn har et sterkt behov for å få uttrykk for sine følelser. Problemet er vel at det ødelegger en del for oss menn som ikke er bitre. Spesielt fordi de fremstiller sine tanker og følelser som noe alle menn er enige i.

+ 1 til deg.

Anonymous poster hash: ab91b...b5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ha noe med at slike menn har et sterkt behov for å få uttrykk for sine følelser. Problemet er vel at det ødelegger en del for oss menn som ikke er bitre. Spesielt fordi de fremstiller sine tanker og følelser som noe alle menn er enige i.

Haha, akkurat som han duden som skulle belære meg om kvinner, sminke og "standarder" i den andre tråden. Kunne ikke sagt meg mer enig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat som han duden som skulle belære meg om kvinner, sminke og "standarder" i den andre tråden. Kunne ikke sagt meg mer enig.

En mann skulle belære deg om det? :fnise:

Anonymous poster hash: ab91b...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg lykken denne kategorien menn følte den dagen de oppdaget Kvinneguiden. :hoppendeglad:

Er nok ikke like tilfredsstillende å skrive nedlatende og tildels hatefulle innlegg om kvinner på et mannsdominert forum.

Det er kvinner de vil skal lese det og her er det stor overvekt av nettopp kvinner.

Jeg kan formelig se dem for meg der de sitter og saumfarer nettet etter artikler, statistikker og avisinnlegg etc. som stiller kvinner i et dårlig lys.

Etter å ha funnet en passende link skriver de selv noen "velvalgte" ord før de trykker på enter.

Så lener de seg fornøyd tilbake i stolen mens de sier høyt til seg selv;

" Hah, der fikk dere tenker jeg". :pisk:

Dagens beste innlegg!

Anonymous poster hash: 63121...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regnes vel sikkert som en av de bitre, men det jeg lurer på er hva du mener menn er til for å bidra med? Mener du at kun menn som er interessert i å sosialisere med kvinner har noe her å gjøre? Problemet er vel kanskje ikke at menn slenger dritt, men at de vi mener regnes som drittslenging. Kvinner og samfunnet (kvinner er samfunnet) har som regel et helt annet sett regler for menn enn for kvinner, oftest i disfavør menn, og det er vel egentlig alt flere av oss her inne prøver å påpeke. Jeg tåler ikke at kvinner ler av menn som havner i koma av å bli dratt i ballene, mens de samtidig bruker krokodilletårene sine til å fremstille dårlig fyllesex som voldtekt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnes vel sikkert som en av de bitre, men det jeg lurer på er hva du mener menn er til for å bidra med? Mener du at kun menn som er interessert i å sosialisere med kvinner har noe her å gjøre? Problemet er vel kanskje ikke at menn slenger dritt, men at de vi mener regnes som drittslenging. Kvinner og samfunnet (kvinner er samfunnet) har som regel et helt annet sett regler for menn enn for kvinner, oftest i disfavør menn, og det er vel egentlig alt flere av oss her inne prøver å påpeke. Jeg tåler ikke at kvinner ler av menn som havner i koma av å bli dratt i ballene, mens de samtidig bruker krokodilletårene sine til å fremstille dårlig fyllesex som voldtekt.

Du liker ingen av kvinnene her, hvorfor vil du sosialisere med oss da? :klo:

Anonymous poster hash: d2bea...2cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker ingen av kvinnene her, hvorfor vil du sosialisere med oss da? :klo:

Anonymous poster hash: d2bea...2cd

Hva i all verden er det du snakker om?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viktig å forstå at det her er snakk om mye bæ og lite ull. Altså at det et mange ttråder og innlegg er ikke det samme som at mange menn mener dette. Bare at noen få skriver utrolig masse av denslags. Gjerne med forskjellige alias eller som AB hvor de støtter hverandre og angriper mannfolk som ikke er enige for fem flate øre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg får ofte en sjette sans som forteller meg at mange menn er redd for å vise kjønnet sitt her jeg. Selv om tonen og teksten virker ganske maskulint frekk og udiplomatisk, tørr de fortsatt ikke vise sitt kjønn

Dette gjelder selvsagt ikke alle.........bare slik at det er sagt sånn at det ikke bryter ut i blodbad

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke at kvinner ler av menn som havner i koma av å bli dratt i ballene, mens de samtidig bruker krokodilletårene sine til å fremstille dårlig fyllesex som voldtekt.

Var det ikke snakk om bare én som lo, da?

Anonymous poster hash: ab91b...b5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det du snakker om?

Svar ærlig. Liker du noen av kvinnene her eller ser du ned på alle?Du hater å sosialisere med kvinner, da hater du KG da

Anonymous poster hash: d2bea...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...