Gå til innhold

Presentasjonstråd


Møffi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har visst glemt å presentere meg!

Nick: Pandatjej

Alder:28

Bosted: Bergen

Samboer/gift/kjæreste etc: Gift

Hvor lenge har dere vært sammen: 8 år :hjerte:

Barn fra før: Nei

Termin: 07.08.11

Prøvehistorie: Sluttet på p-pillen for ca to år siden, merket at jeg ikke hadde lyst til å fortsette å tilføre kroppen min så mye hormoner. Begynte å prøve i oktober - :gravid: i andre prøveperiode :yvonne:

Tanker om svangerskapet: Foreløpig synes jeg det hele er ganske surrealistisk, og kan nesten ikke tro at det er sant :fnise: Veldig lykkelig og gleder meg til å bli mamma. Må innrømme at jeg er litt bekymret for om alt er som det skal, men vi får håpe på det.

Har dere noen dyr? Nei

Student/yrke: Jobber begge to

Magefølelse - jente eller gutt? Ingen foreløpig (men mannen er BOMBEsikker på at det er en liten jente :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, dere to luringer :lur:

NiChia og Minnimusepus, jeg ser dere nok :fnise:

Søren, håpet jeg kunne joine dere, men jeg får satse på september jeg da :)

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, dere to luringer :lur:

NiChia og Minnimusepus, jeg ser dere nok :fnise:

Søren, håpet jeg kunne joine dere, men jeg får satse på september jeg da :)

:fnise:

Har dere også begynt å prøve? Så spennende da. Da synes jeg du skal stikke innom her om det klaffer, selvom det er september :)

Tror vi er nervevrak begge to, vi er jo så tidlig enda. Men som sagt så får vi krysse det vi har. Kysser for dere også :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har dere også begynt å prøve? Så spennende da. Da synes jeg du skal stikke innom her om det klaffer, selvom det er september :)

Tror vi er nervevrak begge to, vi er jo så tidlig enda. Men som sagt så får vi krysse det vi har. Kysser for dere også :):jepp:

Vi får krysse fingrene, jeg fant ut at om det klaffer denne mnd rekker jeg faktisk akkurat august :) Prøvde dere lenge? Vi har prøvd siden august ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene, jeg fant ut at om det klaffer denne mnd rekker jeg faktisk akkurat august :) Prøvde dere lenge? Vi har prøvd siden august ca.

Det hadde jo vært moro om vi var 3 stykker fra 2009 juli/august :jepp:

Vi har ikke bevisst prøvd, men har jo gått på eggløsningstester. Det har truffet eggløsning iallefall 5 ganger, men ingen suksess. Vi har vel vært ganske klare for dette siden mars/april.

Ble nesten overrasket over at det klaffet nå, hadde forberedt meg på å måtte vente leeenge. Men ikke gi opp, og hump i vei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nick: dilemin

Alder: 18 år

Bosted: Er fra trøndelag, men bor i utlandet

Samboer/gift/kjæreste etc: nygift

Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år

Barn fra før: nei

Termin: ca. 3. august

Prøvehistorie: Det kom veldig uventet, men den er hjertelig velkommen :)

Tanker om svangerskapet: at alt går fint og at vi får en velskapt baby <3

Har dere noen dyr? nei

Student/yrke: Jobber som engelsklærer

Magefølelse - jente eller gutt? begge er sikker på jente, men en gutt er også velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene, jeg fant ut at om det klaffer denne mnd rekker jeg faktisk akkurat august :) Prøvde dere lenge? Vi har prøvd siden august ca.

Neimen hallo! Håper du får være med her :hoppe:

Vi snakket om å prøve igjen ganske tidlig egentlig, april/mai. Men det ble aldri noen orden på syklusen. Da da endelig ble orden på syklusen og vi bestemte oss for å prøve fikk jeg plutselig litt panikk for at terminen ble omtrent på samme dato som jentungen, så jeg tok en angrepille, og de funker visst ikke alltid :fnise:

Men, som Minni sier, det er veldig tidlig. Skal på ultralyd mandag 20. og sjekke at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

så kom jeg visst med denne mnd likevel :)

Nick: Flickan

Alder: 28

Bosted: Trondheim

Samboer/gift/kjæreste etc: Gift

Hvor lenge har dere vært sammen: 7 år

Barn fra før: Ja, en nydelig gutt på f. juli-09

Termin: 31.august

Prøvehistorie: Klaffet på PP4

Tanker om svangerskapet: Oi, gleder meg til å få til, og denne gangen er jeg litt roligere siden jeg har vært gjennom det en gang før.

Har dere noen dyr? Nei

Student/yrke: Student

Magefølelse - jente eller gutt? Absolutt ingen magefølelse enda.

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo presentere meg skikkelig med det samme:

Nick: Barnehagetanten

Alder: 38 år

Bosted: Utenfor Bergen

Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år

Barn fra før: 2 gutter

Termin: foreløpig har jeg 6 august

Prøvehistorie: lang og kronglete, hadde slått meg til ro med at jeg forble tobarnsmamma, men så feil kan en ta

Tanker om svangerskapet: håper formen er god og fødselen går fint

Har dere noen dyr? har to katter

Student/yrke: barnehageassistent

Magefølelse - jente eller gutt? Følelse eller ønske? Håper på jenten da siden jeg har to gutter fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er en "nykommer" :)

Nick: Stara

Alder: 36 år

Bosted: Oslo

Samboer/gift/kjæreste: Samboer

Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år

Barn fra før: Nei

Termin: Ca 26 juli

Prøvehistorie: Ingen spesiell. "Se hva som skjer" funket veldig bra.

Tanker om svangerskapet: Bortsett fra de første par ukene etter at vi fant ut at jeg var gravid, og vi var overstadig lykkelige, har ikke de siste to månedene vært noe særlig. Ganske tidlig ble jeg fryktelig kvalm, uggen og uvel. Håper det gir seg snart. Gleder meg også til jeg får gravidmage, nå føler jeg meg bare oppblåst og småtjukk. Håper ellers at den lille har det bra, og at tiden fram til juli vil gå raskt!

Har dere noen dyr? En katt

Student/Yrke: Jobber fulltid

Magefølelse - jente eller gutt? Følelse eller ønske? Spiller ingen rolle hva det blir. Men har hørt at de som blir fryktelig dårlige ofte får jentebabyer (?). Har ellers ingen som helst følelse for hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Bollebaker

Alder: 30 år

Bosted: sørlandet

Samboer/gift/kjæreste etc: gift

Hvor lenge har dere vært sammen: 3 år

Barn fra før: 1 gutt

Termin: ca 26 august

Prøvehistorie: fant ut at det nå var passelig å begynne å prøve og etter 3 pp satt den :rødme:

Tanker om svangerskapet: gleder meg til å få nr 2, måtte spiren klore seg fast, og håper dette blir ett lettere svangerskap enn sist.

Har dere noen dyr? nei

Student/yrke: student

Magefølelse - jente eller gutt? vel....nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i klubben :)

Bollebakeren - Hen på sørlandet er du fra? Bor på birkeland og har en på 17 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben :)

Bollebakeren - Hen på sørlandet er du fra? Bor på birkeland og har en på 17 mnd :)

hei

takk for det

er fra kristiansand jeg da, også er gutten min 15 mnd.

Endret av bollebaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nick: Kiri

Alder: 33

Bosted: Østlandet

Samboer/gift/kjæreste etc: Gift

Hvor lenge har dere vært sammen: snart 11 år

Barn fra før: En jente på 2 år.

Termin: 25. august

Prøvehistorie: PP5

Tanker om svangerskapet: Håper babyen er frisk!!

Har dere noen dyr? Katt

Student/yrke: Ingeniør

Magefølelse - jente eller gutt? Magefølelsen er uklar, håper på gutt siden vi har jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nick: Sansol

Alder: 27 år

Bosted: Oslo

Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år

Barn fra før: En jente på litt over året :)

Termin: 16.august

Prøvehistorie: Hmm...ikke planlagt, men veldig velkommen ser ut til å være vår strategi :fnise:

Tanker om svangerskapet: Håper fosteret er sunt og friskt, samme håper jeg for meg selv :)

Har dere noen dyr? Nei

Student/yrke: Student

Magefølelse - jente eller gutt? Gutt, men det kan være et resultat av ønske og siden vi har ei jente. Blir uansett glad samme hva det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er sent ute med å annonsere at jeg er gravid, har noen venner på KG og ville fortelle det til dem før jeg skrev noe om det på forumet. Har fortsatt bare fortalt det til et fåtall personer, vil vente til jeg er over 12 uker før det blir helt offisielt. :)

Nick: Meaty

Alder: 35

Bosted: Drammen

Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

Hvor lenge har dere vært sammen: snart 9 år

Barn fra før: Nei

Termin: 24. august foreløpig

Prøvehistorie: Har vel egentlig ikke vært prøvere som sådan. Har brukt "tut og kjør"-taktikk det siste året, sluttet med prevensjon og tenkte skjer det så skjer det, og så tar vi det derfra.

Tanker om svangerskapet: Har tenkt i flere år på om vi ville ha barn. Har vel følt mer de siste par årene at tiden er inne, og at det snart ville være for sent. Mistet tre familiemedlemmer på kort tid i fjor, og fikk vel et litt annet syn på det å starte sin egen familie. Føler meg ganske "alene" om dagen, samboeren min er veldig snill og støtter meg som best han kan, men han kan jo aldri fullt ut forstå det som skjer med kroppen min nå. Det er vel derfor jeg ønsker å få kontakt med mine medsøstre som går gjennom det samme her på KG nå. :)

Har dere noen dyr? Nei, men er kjempeglad i hunder.

Student/yrke: Jobber i butikk

Magefølelse - jente eller gutt? Gutt, ønsker meg vel egentlig det siden jeg alltid har vært ei guttejente selv. Liker ikke ting som er sukkersøte og rosa. :fnise:

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nick: Buljo

Alder: 19

Bosted: Sunnmøre

Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer

Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år

Barn fra før: En sønn på snart 3 :hjerte:

Termin: 18.juli

Prøvehistorie: Nei :fnise:

Tanker om svangerskapet: Gleder meg masse til å treffe prinsessa :hjerte:

Har dere noen dyr?: Nei

Student/yrke: Student

Magefølelse - jente eller gutt?: De sa på ultralyd at det er jente, så det er vel det, men jeg blir ikke overrasket om de tar feil, for jeg har skikkelig guttefølelse :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...