Gå til innhold

kort menstruasjon!


Gjest Gjest_katrine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_katrine_*

jeg har mensen rimelig kort, ca 2 dager, men nå har jeg bare hatt det i 1 dag! er dette unormalt?? hva kan det eventuelt skyldes? går ikke på prevensjon, men tviler på at det er graviditet.

håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luremegpå
jeg har mensen rimelig kort, ca 2 dager, men nå har jeg bare hatt det i 1 dag! er dette unormalt?? hva kan det eventuelt skyldes? går ikke på prevensjon, men tviler på at det er graviditet.

håper på svar! :)

Hei

jeg hadde det også slik forrige mnd, men det er faktisk sånn at du kan få mensen en dag, men for min del, så fikk jeg mensen et par dager etter igjen.

Er visst ikke helt unormalt..., men vet ikke hvorfor det skjedde. Men skjedde første mnd etter at vi ikke brukte noe prevensjon.

Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
jeg har mensen rimelig kort, ca 2 dager, men nå har jeg bare hatt det i 1 dag! er dette unormalt?? hva kan det eventuelt skyldes? går ikke på prevensjon, men tviler på at det er graviditet.

håper på svar! :)

Hei

jeg hadde det også slik forrige mnd, men det er faktisk sånn at du kan få mensen en dag, men for min del, så fikk jeg mensen et par dager etter igjen.

Er visst ikke helt unormalt..., men vet ikke hvorfor det skjedde. Men skjedde første mnd etter at vi ikke brukte noe prevensjon.

Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Etter jeg sluttet på p-pillene er min vanlige mens på bare 2 dager, max 3. Er ikke, og har ikke vært gravid enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei

jeg hadde det også slik forrige mnd, men det er faktisk sånn at du kan få mensen en dag, men for min del, så fikk jeg mensen et par dager etter igjen.

Er visst ikke helt unormalt..., men vet ikke hvorfor det skjedde. Men skjedde første mnd etter at vi ikke brukte noe prevensjon.

Merkelig!

takk for svar! :) jeg har ikke brukt p-piller på 1 1/2 år, men aldri hatt det sånn, men betryggende og vite at det ikke bare er meg :P hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Nei nei, aner ikke om det har noen sammenheng, bare lurer på det selv.

Har veldig kort mensen selv, enkelte ganger kortere, og fikk greie på at jeg har pco for noen år siden og at jeg ikke alltid har eggløsning.

Men egget er vel såpass lite at det ikke vil utgjøre noe særlig likevel..

Aner som sagt ikke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellinor_*

Hvis man ikke har el, kan man få veldig kort menstruasjon. Hormonene som skal bygge opp en sunn, kraftig livmorslimhinne kan rett og slett svikte.

Men ikke nødvendigvis sånn at kort mens = ikke el. Men KAN være en sammenheng, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...