Gå til innhold

Registrering medisin (studentweb)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har litt problemer med å registrere meg på studentweb. Jeg skal gå medisin i Tromsø. Jeg har kommet til den delen der jeg skal sette sammen min utdanningsplan.

Det står alt det jeg skal ha og står ved siden av som "obligatorisk". Det er totalt 60 studiepoeng hvert semester.

Trenger jeg å gjøre noe? Kan jeg bare lagre?

Det står også:

"Husk å melde deg til undervisning i FIL-0700, HEL-0700!"

Men dette er også lagt inn og står som obligatorisk. Hva vil dette si?

Håper noen kan hjelpe meg...



Anonymous poster hash: 86125...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du trykka på den der blyantdingsen ved siden av fagene for å melde deg opp til undervisning og eksamen?



Anonymous poster hash: 5cee6...304
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trykka på den der blyantdingsen ved siden av fagene for å melde deg opp til undervisning og eksamen?

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Jeg gjorde det for de to fagene, FIL-0700, HEL-0700, der det også var et rødt utropstegn. Men nå forstår jeg lite. Det står at jeg skal velge gruppe. Det er 6 forskjellige for medisin og odontologi. Hva skal jeg velge?

Må jeg trykke på blyantdingsen ved hver av fagene og melde meg opp til eksamen og undervisning?

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det for de to fagene, FIL-0700, HEL-0700, der det også var et rødt utropstegn. Men nå forstår jeg lite. Det står at jeg skal velge gruppe. Det er 6 forskjellige for medisin og odontologi. Hva skal jeg velge?

Må jeg trykke på blyantdingsen ved hver av fagene og melde meg opp til eksamen og undervisning?

Anonymous poster hash: 86125...661

For hver av fagene dette semesteret, ja.

Du må vel bare velge en gruppe...

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver av fagene dette semesteret, ja.

Du må vel bare velge en gruppe...

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Men sjekk at tidene på grupper ikke kolliderer

Anonymous poster hash: 481e1...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver av fagene dette semesteret, ja.

Du må vel bare velge en gruppe...

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Er det samme hvilken? Det er samme dag og tid på alle gruppene.

Skal jeg ikke gjøre noe for de andre semestrene? Alle semestrene står oppført helt frem til 2020.

Føler meg litt håpløs her.

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det samme hvilken? Det er samme dag og tid på alle gruppene.

Skal jeg ikke gjøre noe for de andre semestrene? Alle semestrene står oppført helt frem til 2020.

Føler meg litt håpløs her.

Anonymous poster hash: 86125...661

Du må semesterregistrere deg hvert semester.

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må semesterregistrere deg hvert semester.

Anonymous poster hash: 5cee6...304

Så da skal jeg bare la det andre stå som det er?

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da skal jeg bare la det andre stå som det er?

Anonymous poster hash: 86125...661

Greit. Nå så jeg uansett at det ikke hadde kommet undervisningsmelding eller hva det heter for de andre semestrene.

Nå meldte jeg meg opp til undervisning og eksamen til MED-1501.

Da kan jeg bare velge en hvilken som helst gruppe til de to andre?

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, med mindre det står noen merknader, så er det bare å velge gruppe selv.



Anonymous poster hash: a9c7d...2e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal oggå medisin ved uit, og sitter med semesterregistreringen nå :-) Står det hos det kun 10 studiepoeng på høsten 2014, også 50 på våren 2015 hos deg og? Måtte du velge gruppe i HEL-0700 og ikke MED-1501? Håper det ble rett nå! Ses vel på studiet 12.august da ;-)

Hei!

Jeg har litt problemer med å registrere meg på studentweb. Jeg skal gå medisin i Tromsø. Jeg har kommet til den delen der jeg skal sette sammen min utdanningsplan.

Det står alt det jeg skal ha og står ved siden av som "obligatorisk". Det er totalt 60 studiepoeng hvert semester.

Trenger jeg å gjøre noe? Kan jeg bare lagre?

Det står også:

"Husk å melde deg til undervisning i FIL-0700, HEL-0700!"

Men dette er også lagt inn og står som obligatorisk. Hva vil dette si?

Håper noen kan hjelpe meg...



Anonymous poster hash: 86125...661



Anonymous poster hash: f78cd...7cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal oggå medisin ved uit, og sitter med semesterregistreringen nå :-) Står det hos det kun 10 studiepoeng på høsten 2014, også 50 på våren 2015 hos deg og? Måtte du velge gruppe i HEL-0700 og ikke MED-1501? Håper det ble rett nå! Ses vel på studiet 12.august da ;-)

Anonymous poster hash: f78cd...7cd

Hei! Så hyggelig at du er en kommende medstudent! Ja, det står sånn på meg også. Man må velge gruppe på både HEL-0700 og FIL-0700, men ikke MED-1501. Jeg har kun HEL-0700 igjen, da jeg ble litt usikker siden det var så utrolig mange grupper, men det skal jo være for studenter på hele helsefakultetet. Da regner jeg med at det er nøyaktig det samme hvilken gruppe man velger og at medisinstudentene ikke trenger å være sammen?

Forresten... 12. august? Er det ikke 19. august da?

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig at du er en kommende medstudent! Ja, det står sånn på meg også. Man må velge gruppe på både HEL-0700 og FIL-0700, men ikke MED-1501. Jeg har kun HEL-0700 igjen, da jeg ble litt usikker siden det var så utrolig mange grupper, men det skal jo være for studenter på hele helsefakultetet. Da regner jeg med at det er nøyaktig det samme hvilken gruppe man velger og at medisinstudentene ikke trenger å være sammen?

Forresten... 12. august? Er det ikke 19. august da?

Anonymous poster hash: 86125...661

Så at det var 12. august nå. Det er litt krise da jeg så at det var 19. august tidligere. Jaja, da får jeg bare ordne litt med flybillett og diverse.

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at det var 12. august nå. Det er litt krise da jeg så at det var 19. august tidligere. Jaja, da får jeg bare ordne litt med flybillett og diverse.

Anonymous poster hash: 86125...661

Eller.. Hehe.. Jeg er litt trøtt nå. Jeg så på UiO sine sider nå, og der stod det 12. august for studiestart på medisin. Hvor står det 12. august på medisin på UiT?

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studiestarten for nye studenter er 19. august ved UiT i år. Den ble utsatt én uke på grunn av at sjakk-OL foregår frem til 14. august og de trenger helt ekstremt mye internettkapasitet (og med tanke på "boligkrisen" her: alt av hotellkapasitet på alle hotellene og campingplassene i hele Tromsø).

Info her:

http://uit.no/utdanning/art?p_document_id=338495&dim=179015



Anonymous poster hash: 725e5...cd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det stemmer som noen sier her at semesterstart på uit er utsatt en uke pga sjakkol, men dette gjelder ikke medisin og tannlege. Her er linken til når de forskjellige har infomøte:

http://uit.no/utdanning/art?p_document_id=346075&dim=179018

Og her ser du timeplanen som viser det samme:

http://timeplan.uit.no/emne_timeplan.php?year=2014&module%5B%5D=MED-1501-1&week=31-52&View=cal

Vi ses!

Hei! Så hyggelig at du er en kommende medstudent! Ja, det står sånn på meg også. Man må velge gruppe på både HEL-0700 og FIL-0700, men ikke MED-1501. Jeg har kun HEL-0700 igjen, da jeg ble litt usikker siden det var så utrolig mange grupper, men det skal jo være for studenter på hele helsefakultetet. Da regner jeg med at det er nøyaktig det samme hvilken gruppe man velger og at medisinstudentene ikke trenger å være sammen?

Forresten... 12. august? Er det ikke 19. august da?

Anonymous poster hash: 86125...661

Anonymous poster hash: f78cd...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Det stemmer som noen sier her at semesterstart på uit er utsatt en uke pga sjakkol, men dette gjelder ikke medisin og tannlege. Her er linken til når de forskjellige har infomøte:

http://uit.no/utdanning/art?p_document_id=346075&dim=179018

Og her ser du timeplanen som viser det samme:

http://timeplan.uit.no/emne_timeplan.php?year=2014&module%5B%5D=MED-1501-1&week=31-52&View=cal

Vi ses!

Anonymous poster hash: f78cd...7cd

Takk for informasjonen! :)

Anonymous poster hash: 86125...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...