Gå til innhold

Gaming kan vi kalle det for en hobby i 2015?


Shamkriss92

Anbefalte innlegg

Folk som ikke liker gaming, er ikke folk man har bruk for i livet!



Anonymous poster hash: e2857...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gaming er en hobby, ja. Det som kanskje skremmer vekk jentene, er at mange ikke er klar over at det går an å spille uten at det tar opp all tiden din. Jeg har som inntrykk at mange tror man spiller 24/7 når man sier at man liker gaming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er de samme brukerne som skriver i denne tråden og den andre?

Hvordan vet du at alle gamere er stereotype WOW spillere som lever på ostepop og Red bull?

Anonymous poster hash: e4624...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at alle gamere er stereotype WOW spillere som lever på ostepop og Red bull?

Anonymous poster hash: e4624...a9a

Jeg har aldri sagt noe sånt, jeg er gamer selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det har seg at jeg liker å holde på med gaming og hardware på pc. Men det er visst veldig upopulært å snakke om når du kommer i kontakt med jenter. Og hvis du nevner "at der er en hobby argumentet" så avskyr de meg. Hva er det med gaming som skremmer vekk jenter?

Nå skal jeg kanskje erte på meg veldig mange her inne men la oss kalle en spade for en spade, altså la oss kalle gaming en avhengighet. Jepp, for veldig mange er det akkurat det. Dere blir hekta.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg kanskje erte på meg veldig mange her inne men la oss kalle en spade for en spade, altså la oss kalle gaming en avhengighet. Jepp, for veldig mange er det akkurat det. Dere blir hekta.:)

Gaming er for mange en avhengighet, men for flertallet er det en hobby :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Det har seg at jeg liker å holde på med gaming og hardware på pc. Men det er visst veldig upopulært å snakke om når du kommer i kontakt med jenter. Og hvis du nevner "at der er en hobby argumentet" så avskyr de meg. Hva er det med gaming som skremmer vekk jenter?

Skremmer vekk damer? Det er jo nesten overvekt av damer som driver med dette i 2015.

Var ingen andre spillere som trodde jeg var dame når jeg begynte med gaming i 1996, mens i dag så syns jeg mannfolka forsvinner mer og mer ut i bakgrunnen.

Jeg kalte gaming for en hobby i -96 , og jeg kaller det for en hobby i dag. Om andre folk ikke liker det så får det være deres problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...