Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

På et veldig fåtall av koppene, tror det bare er på Tove Janson jubeleumskoppene, så er det et par med briller på innsiden. Det er snakk om muligens hver sjette kopp, altså bare jubeleums utgavene. Derfor bør du i butikken åpne esken og sjekke :)

Åja, sånn ja :) Jeg har brillekoppen ;)

Anonymous poster hash: a3139...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om skitur med Herr Brisk er en sjelden kopp?

Anonymous poster hash: 28d42...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om skitur med Herr Brisk er en sjelden kopp?

Anonymous poster hash: 28d42...397

Ikke så veldig nei. Da dette er vinterkoppen for 2014 er det fremdeles mange butikker som har den i salg til 199,-

Anonymous poster hash: a3139...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ble bitt av basillen etter jeg leste her inne i mars om mummikopper. Har kjøpt alle koppene nå utenom Fazerkoppen nå. Den blir nok litt for dyr. I tillegg har jeg kjøpt alle muggene og nesten alle skålene. 

Jeg liker veldig god de koppene  og skålene med ringer:)

 

Det koster mye så jeg har blitt litt småkvalm etter all kjøpingen :fnise:  



Anonymous poster hash: fd6f2...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble bitt av basillen etter jeg leste her inne i mars om mummikopper. Har kjøpt alle koppene nå utenom Fazerkoppen nå. Den blir nok litt for dyr. I tillegg har jeg kjøpt alle muggene og nesten alle skålene. 

Jeg liker veldig god de koppene  og skålene med ringer:)

 

Det koster mye så jeg har blitt litt småkvalm etter all kjøpingen :fnise:  

Anonymous poster hash: fd6f2...fe5

 

Har du kjøpt Daydreaming???  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga blodplater for ikke så lenge siden, og siden jeg ga dobbel dose (hadde høyt nivå av trombocytter) så fikk jeg TO mummikopper  :danse:

 

Ble Hufsa (jeg har sansen for Hufsa) og Mymlens mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du kjøpt Daydreaming???  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

 

Ja:) Eller mannen kom hjem med den på bryllupsdagen vår :grinele:

Anonymous poster hash: fd6f2...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta av lappene og bruke koppene eller ikke. Har jo lyst til å bruke dem siden de er så fine, men går det veldig utover verdistigningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta av lappene og bruke koppene eller ikke. Har jo lyst til å bruke dem siden de er så fine, men går det veldig utover verdistigningen?

Jeg bruker alle mine. Er ikke så mange hundre kroner i forskjell på kopp med lapp og uten. 

Anonymous poster hash: a3139...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rundt 20 kopper (inkludert brillekoppen, kronjuvelen i samlingen). Har ikke barn. Pleier å kjøpe en del når Kitchn har salg i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de fortsatt har vinterkoppen 2013 og sommerkoppen 2014 noe sted? Eventuelt også den gamle mummipappa koppen? I butikk/nettbutikk til normal pris altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de fortsatt har vinterkoppen 2013 og sommerkoppen 2014 noe sted? Eventuelt også den gamle mummipappa koppen? I butikk/nettbutikk til normal pris altså..

Du sier jo ingenting om hvor du bor..

Anonymous poster hash: a3139...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ga blodplater for ikke så lenge siden, og siden jeg ga dobbel dose (hadde høyt nivå av trombocytter) så fikk jeg TO mummikopper :danse:

Ble Hufsa (jeg har sansen for Hufsa) og Mymlens mamma :)

Jeg liker også Hufsa, og mener hun er misforstått ;)

Jeg fikk HSR-koppen i posten her om dagen. Snakk om stor glede for en kopp! :D

Anonymous poster hash: f3b15...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de fortsatt har vinterkoppen 2013 og sommerkoppen 2014 noe sted? Eventuelt også den gamle mummipappa koppen? I butikk/nettbutikk til normal pris altså..

Mummipappaen er vanskelig å finne. Jeg måtte lete lenge før jeg fant min..! Men resten skal være mulig å finne da jeg ramler over de med jevne mellomrom, nå holder jeg til i Bergen og ikke Østlandet så har ingen spesifiserte butikker å komme med. Men anbefaler å stikke innom alle Wallendahl og Jerniane, er der jeg har hatt mest flaks. Så er det vel egentlig bare å holde øynene åpne. 

Anonymous poster hash: a3139...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, koselig tråd. For artighets skyld måtte jeg lete fram de gamle koppene jeg fikk da jeg var blodgiver. Er det noen som vet hva følgende kopper går for?

1. mummikopp-juleoveraskelse.jpg

2. mummikopp-siesta.jpg

3.mummikopp-mummimamma-baer.jpg

4.mummikopp-mummi-paa-isen.jpg

5.mummikopp-mummipappa-tenker.jpg



Anonymous poster hash: 851bb...cf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...