Gå til innhold

Fineste veske, bilde please...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å investere i en fin (og dyr) veske. Hva står øverst på din ønskeliste?

Flott hvis noen gidder å legge ved bilde. <br /><br /> Anonym poster: 65e71ad85937441244c2776c495aea4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva betyr dyr for deg? hvilken prisklasse tenkte du?

Anonym poster: ef2cad793004d62d7fe209d93b5bec1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr ja... Det er selvsagt subjektivt. Tenkte ca mellom 2 -4 tusen<br /><br /> Anonym poster: 65e71ad85937441244c2776c495aea4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg kommer til å få så god råd at jeg finner det greit å investere i denne prisklassen, men om jeg hadde hatt det, hadde jeg lett kjøpt en Miu Miu Bow Bag <3

P00035247-BOW-LEATHER-TOTE-STANDARD.jpg

Endret av Zinnia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Syns egentlig dette merke er ganske fint. Noen synspunkter?http://www.google.no/search?q=decadent+vesker&hl=en&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TA8IUPdSg4jiBOHwgL8E&ved=0CDkQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#biv=i|24;d|aIVa26frHJqILM:<br /><br /> Anonym poster: 65e71ad85937441244c2776c495aea4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du først skal investere i en dyr og fin veske, så bør det være en veske du ønsker deg - og ikke en som noen på et forum ønsker seg.

Og btw: i 2012 er IKKE en veske til 2000-4000 dyr.

Anonym poster: 32be6f45bbadd778d040b4e1efd76924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og btw: i 2012 er IKKE en veske til 2000-4000 dyr.

Anonym poster: 32be6f45bbadd778d040b4e1efd76924

Alt er relativt ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt ;)

Trur min dyreste veske kosta ca 1000 kr (men jeg kjøpte den for mindre pga salg). Har mange fine og de blir ikke fort slitt, bryr meg ikke om merker men bryr meg om å ikke sløse bort pengene på sånt fordi jeg har ikke rå til dyre ting

Anonym poster: 734550497eb71aa72f62ce8e3b7b8a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELT klart Celine veskene, som er postet over her :) Og den klassiske Chanel, men pga prisen blir denne i drømmene. Liker også MBMJ natasha, (en billigere type).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den har jeg, i fargen oak:-D Nesten helt forelska i den!!

Jeg og, den er kjempefin. Men jeg syns skinnet er veldig mykt og "skjørt" så litt redd den skal bli stygg ved bruk (hatt den ca ett år).

Ønsker meg en svart Lily with tassels :)https://www.google.no/search?q=mulberry+lily+with+tassels&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=M1cRULbWL47V4QSC8YCIBA&ved=0CGAQsAQ&biw=1425&bih=671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, den er kjempefin. Men jeg syns skinnet er veldig mykt og "skjørt" så litt redd den skal bli stygg ved bruk (hatt den ca ett år).

Ønsker meg en svart Lily with tassels :)https://www.google.n...iw=1425&bih=671

Jeg har impregnert den masse, så håper det gjør susen:-) Har en bayswater, den virker litt sterkere i skinnet...

Den du linket til var og skikkelig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje jeg og bør impregnere, det er sånt jeg utsetter og utsetter... Jeg har forøvrig også en Bayswater(!), den er eldre og i et helt annet skinn, av typen som bare blir finere med bruk. Ergo bruker jeg den mye mer enn Alexaen, selv om sistnevnte er mer praktisk pga skulderremmen... Litt morsomt at vi har de samme veskene og at begge fikk dukker fra forskjellige land av pappaene våre da vi var små :ler:

Og ja, Lily eller aller helst den nye Lily with tassels er en superfin mini-veske, kjempepraktisk når man bare trenger å ha med seg nøkler, bankkort og lebestift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster de Alexa veskene? Har sett de selges på retro engang, noen som vet hva prisene ligger på sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...