Gå til innhold

Påskeaktiviteter hjemme for de minste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker ikke Legoland og syden, men ting man kan finne på hjemme med 1-3-åringen sin. Tips? Skal ha 2-åringen hjemme i 8 dager, og det kunne vært til hjelp om vi kunne hatt dagsplaner der vi fant på noe gøy hver dag. Det blir lett det samme, gamle der vi spiser frokost, leker inne, går en tur ut, osv.

Anonymous poster hash: 8fe23...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er snø igjen kan dere gå å ake, plukke blomster eller gåsunger hvis det har kommet det hos dere, tenne bål og grille, påskeverksted (ett tips er å male en slags kartongramme (gjerne eggeformet) gul, også lime på kontaktpapir på den ene siden og helle glitter på kontaktpapiret, for så å sette på ett nytt lag med kontantpapir over dette. Er fine å henge i vinduet)



Anonymous poster hash: d5c65...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Tips til en side man kan lage påskepynt selv? Når jeg søker får jeg bare opp påskepynt jeg kan kjøpe, det er jeg ikke interessert i. Så pynt man lagde på skolen og sånn. Er ikke ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på "påskepynt diy" eller "easter decoration diy"



Anonymous poster hash: d5c65...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjære av bunnen på melkekartonger, og plante frø i dem. Dere kan jo male/pynte dem først, så blir det en "lenger" prosess. Vi plantet solsikkefrø for 1 uke siden, kom spirer i går. Veldig stas å følge med på :)

Ellers:

-lage påskekort og sende til de nærmeste.

-ut og plukke kvister man kan ta med inn og pynte med fjær, malte egg o.l

-bake enkle ting som boller, scones osv.

Endret av LindaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg pinterest, der er det lassevis med forslag til påskepynt og aktiviteter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...