Gå til innhold

True blood


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

True blood kommer ut den 10.juni :strix:

Noen som gleder seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loverdose

Rettelse, sesong 5 starter i USA den 10. juni!

Men ja, jeg gleder meg som en liten unge. :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse, sesong 5 starter i USA den 10. juni!

Ja, men vi får vel sett den uansett? Laster jo bare ned fra nettet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at den starter opp rett etter at Game of Thrones slutta. Mandagene er reddet! :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett første episode ! Syntes den var vel litt tam.. Men ble overrasket over slutten , gleder meg allerede til neste episode. Han ulven (er dåååårlig på navn) er smellheit.. sikle sikle. Kunne ønske S ble litt mer smart og gikk for han, han er vel den som er mest "normal og oppegående" i serien føler jeg.. Spennendeeee :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode ! Syntes den var vel litt tam.. Men ble overrasket over slutten , gleder meg allerede til neste episode. Han ulven (er dåååårlig på navn) er smellheit.. sikle sikle. Kunne ønske S ble litt mer smart og gikk for han, han er vel den som er mest "normal og oppegående" i serien føler jeg.. Spennendeeee :jepp:

Alcide heter han :rodmer:

Han er smellheit ja. Han og Erik kunne fått lov til å passe på meg :hjerter:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alcide heter han :rodmer:

Han er smellheit ja. Han og Erik kunne fått lov til å passe på meg :hjerter:

Ja han er MANN han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj nei.

Digget de to første sesongene, men så gikk hele serien ad undas. Alle karakterene ble bare dummere og dummere, handlingen ble fjernere og fjernere. Så nå orker jeg ikke å se på mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok til å se, men enig i at det har tatt litt av. Kjekt å ha noe å se frem til på mandagene, men er jo en liten nedtur etter at man er blitt vant til Game of Thrones.

Alcide og Erik er jo veldig greie å hvile blikket på, digger også Jason, ikke så mye pga utseendet, men liker karakteren.

Ellers er jeg spent på Tara som vampyr og håper Lafayette er tilbake for fullt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah, har ventet lenge på sesongstarten.

Jeg likte godt første episoden, så jeg syns det lover bra for resten av sesongen. Gleder meg i hvertfall til fortsettelsen.

Og ja, Alcide er HOT. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander sammen tv-serien og bøkene.. Klarer absolutt ikke huske hva Bill og Eric drev og vaska, og hvorfor de er sur på Sookie. Noen som vil forklare? :) Og hvorfor er Eric sur på Pam?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blander sammen tv-serien og bøkene.. Klarer absolutt ikke huske hva Bill og Eric drev og vaska, og hvorfor de er sur på Sookie. Noen som vil forklare? :) Og hvorfor er Eric sur på Pam?

Er litt usikker selv.. Men prøver. Rett meg om jeg har feil! :gjeiper:

1: Mener Eric og Bill drepte Nan som var medlem (leder?) i American Vampire League. Hu kom til dem og fortalte at ho hadde trekt seg ut, og planla et mytteri mot dem og tilbudte Eric og Bill til å være med.

2: Tror ikke de er direkte sure på Sookie, men skuffet fordi hun ikke valgte noen av dem?

3: Eric tror jeg er sur på Pam, fordi Pam prøvde å skyte Sookie? Eller er jeg helt på tur her nå? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Eric er sur på Pam fordi hun prøvde å skyte Sookie, ja. Tror det var slik. Eller at hun prøvde å sprenge det lokalet mens Sookie var inne(?). Stakkars Pam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soookie! :sjenert::rodmer:

Elsker true blood! Så den første episoden, og syns den var helt grei. Kunne vært litt mer spennendes, men kanskje det skjer mer i neste episode.

Anonym poster: bfa69f3e92b046b0b445fa8d7ddaff74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes true blood har utvikla seg til å bli en komedie? Synes bare jeg sitter og ler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...