Gå til innhold

Sykepleierutdanning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Nå har det seg slik at jeg har lyst til å bli anestesisykepleier, jobbe offshore etterhvert. Det jeg lurer på er, hvor mye må man stikke på hverandre under utdanningen? Har ingen problem med å stikke andre, men det å bli stukket selv er ikke noe jeg gleder meg til. Spesielt ikke av noen som ikke kan det. Wæ, what to do :(



Anonymous poster hash: a47f6...5bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer vernepleie, og vi har stort sett det samme som sykepleiere hva angår legemidler. Og jeg hadde noen i klassen som var likens som deg, de kunne stikke andre, men ville helst ikke bli stukket selv. De ble oppmuntret til å prøve, men de som virkelig ikke ville de slapp. Man kan jo ikke tvinge noen:P Men om du bekymrer deg for å bli stukket av noen som ikke kan det, så er man under oppsyn av en autorisert sykepleier eller vernepleier. Så det skal du ikke bekymre deg for i det minste:)



Anonymous poster hash: 1e9a7...184
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg studerte fikk vi ikke lov til å stikke på hverandre! (Noe jeg var glad for, mens de fleste var kjempeskuffet over)



Anonymous poster hash: 48363...e87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt stikking på hverandre, men ikke så mye. Jeg er heller ikke glad i å bli stukket, så læreren vår var grei og lot meg slippe litt unna. Jeg tenker at det viktigste er at du ikke er redd for å stikke på andre;)

Anonymous poster hash: 14548...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min skole er det ikke lov å stikke hverandre i det hele tatt fordi noen fikk sepsis noen år tilbake, så da var ikke det et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fantastisk å høre dere! Jeg ble så lettet nå. Er dere fornøyde med studievalget? :-D



Anonymous poster hash: a47f6...5bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse