Gå til innhold

Lønn på Vero Moda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å søke på en stilling på Vero Moda, men jeg er i tvil ettersom jeg har hørt mye dårlig om lønnsbetingelsene der. Er det noen som vet noe om lønna der, evt. har jobbet eller jobber der?

Takk på forhånd.



Anonymous poster hash: 24fd5...f1a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg jobbet i VM fikk vi verken kvelds- eller helgetillegg og timelønna lå ca. 5-10 kr under tariff. Det var også veldig vanskelig å få betalt for tid etter stengetid og det til tross for at vi alltid MÅTTE rydde hele butikken etter stengetid og alltid var underbemannet slik at vi ikke fikk ryddet i åpningstid.

Endte med at jeg sluttet og heller gikk tilbake til dagligvaren hvor vi i det minste fikk lønn og tillegg etter tariff.



Anonymous poster hash: 3cb3d...7b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet i VM fikk vi verken kvelds- eller helgetillegg og timelønna lå ca. 5-10 kr under tariff. Det var også veldig vanskelig å få betalt for tid etter stengetid og det til tross for at vi alltid MÅTTE rydde hele butikken etter stengetid og alltid var underbemannet slik at vi ikke fikk ryddet i åpningstid.

Endte med at jeg sluttet og heller gikk tilbake til dagligvaren hvor vi i det minste fikk lønn og tillegg etter tariff.

Anonymous poster hash: 3cb3d...7b6

Takk for svar! :) Ja, jeg har hørt mye lignende og av den grunn er jeg veldig usikker på om jeg kommer til å søke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du må bruke klær kun fra vero moda og du får kanskje 130/140 i timen, det gjør min veninne (hun er over 18) Husker ikke om det var 130 eller 140, men det er hvertfall ikke mye. Klærna du må gå med får du heller ikke gratis.



Anonymous poster hash: a0879...10b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du må bruke klær kun fra vero moda og du får kanskje 130/140 i timen, det gjør min veninne (hun er over 18) Husker ikke om det var 130 eller 140, men det er hvertfall ikke mye. Klærna du må gå med får du heller ikke gratis.

Anonymous poster hash: a0879...10b

Uff, det var ikke gode arbeidsbetingelser.. jeg kommer nok til å se etter jobb andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du må bruke klær kun fra vero moda og du får kanskje 130/140 i timen, det gjør min veninne (hun er over 18) Husker ikke om det var 130 eller 140, men det er hvertfall ikke mye. Klærna du må gå med får du heller ikke gratis.

Anonymous poster hash: a0879...10b

Jeg jobba på Bik Bok da jeg var 17 og tjente vel rundt 115 timen hvis jeg ikke husker helt feil. Klærne må man kjøpe selv og man får litt rabatt, men dog.

Anonymous poster hash: e784e...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt at Vero Moda har dårligere lønn enn andre steder. Jeg jobber på Kappahl, har ikke fullført VGS og har 148kr i timen. De som har fullført VGS har 151kr i timen tror jeg. Men som Vero Moda har vi heller ingen kveldstillegg (bortsett fra på lørdag etter kl 18, men senteret stenger 19, så..) ingen helgetillegg osv. Ganske vanlig i klesbutikker generelt tror jeg at man ikke har alle tilleggene som i andre butikker, which makes no sense at all.



Anonymous poster hash: 5cc35...28a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba på Bik Bok da jeg var 17 og tjente vel rundt 115 timen hvis jeg ikke husker helt feil. Klærne må man kjøpe selv og man får litt rabatt, men dog.

Anonymous poster hash: e784e...06a

Har søkt meg jobb på Bik Bok, men det var ingen utlyste stillinger så jeg leverte bare en åpen søknad til butikksjefen personlig :) Kan jeg spørre hvordan du fikk jobb der? :)

Anonymous poster hash: 24fd5...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at Vero Moda har dårligere lønn enn andre steder. Jeg jobber på Kappahl, har ikke fullført VGS og har 148kr i timen. De som har fullført VGS har 151kr i timen tror jeg. Men som Vero Moda har vi heller ingen kveldstillegg (bortsett fra på lørdag etter kl 18, men senteret stenger 19, så..) ingen helgetillegg osv. Ganske vanlig i klesbutikker generelt tror jeg at man ikke har alle tilleggene som i andre butikker, which makes no sense at all.

Anonymous poster hash: 5cc35...28a

Kan jeg spørre hvordan du fikk jobb på Kappahl? Har du noen tips? Hadde du arbeidserfaring før du begynte å jobbe der? Jeg søker min første jobb nå, og har ingen arbeidserfaring, men er super motivert til å jobbe! Jeg føler at jeg ikke har arbeidserfaring er et hinder, men alle må vel starte et sted..

Anonymous poster hash: 24fd5...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...