Gå til innhold

Kan man bli lykkelig igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig innsett at jeg er egentlig ganske så ulykkelig og jeg står litt fast.

Jeg har flere ting i livet jeg aldri hadde turt å drømme om, og dermed føler jeg meg som en idiot som i det hele tatt kan tenke at jeg ikke er så lykkelig som jeg burde være - samtidig er det jo flere faktorer som spiller inn.

Jeg gidder ikke skrive ned hele livet mitt her, for det blir bare rotete uansett.

Jeg trenger egentlig litt råd og veiledning for å komme meg i gang. Så hvis det er noen her som har hatt det utrolig kjipt, men har klart å snu det hele, værsåsnill å del din historie med meg.



Anonymous poster hash: 912c3...cf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir jo veldig vanskelig å gi råd når vi ikke vet noe som helst om hva som gjør deg ulykkelig, hva du vil ha endret og hvilke endringer du ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Det første må jo være at jeg ikke har jobb og aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hva jeg er flink til.

Og grunnen til at jeg valgte å ikke skrive mer er fordi jeg i grunn ikke vet selv. Derfor ville jeg heller høre andres historier :)



Anonymous poster hash: 912c3...cf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Det første må jo være at jeg ikke har jobb og aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hva jeg er flink til.

Og grunnen til at jeg valgte å ikke skrive mer er fordi jeg i grunn ikke vet selv. Derfor ville jeg heller høre andres historier :)

Anonymous poster hash: 912c3...cf6

Har du tatt noen form for utdanning? Eller studerer du nå?

Anonymous poster hash: a0b65...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt noen form for utdanning? Eller studerer du nå?

Anonymous poster hash: a0b65...4be

Nei, ikke noe mer enn videregående. Jeg er heller ikke student.

Anonymous poster hash: 912c3...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...