Gå til innhold

Hvor ofte er du hos legen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en del til legen men jeg har astma så må ta pusteprøver engang innimellom for å sjekke at astmaanfall er stabil og for å sjekke hvordan lungekapasiteten er. Har også vært en del til legen noen ganger nå for skal til utredning for add. Når jeg var til legen nesten hele tiden for astmaanfall gjorde meg så dårlig at jeg nesten ikke fikk til noe kunne nesten ikke være ut engang. Ikke artig men jeg trur det kommer annpå hver enkelt person hvor ofte man må dra til legen. Føler meg noen ganger som hypokonder men noen ganger må det bare gjøres alikavel

Anonymous poster hash: 522cf...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hos legen relativt ofte!

Har en kronisk sykdom så er mye hos legen under uttesting av medisiner og oppfølging av sykdommen. Har også hatt en del problemer med prevensjonen jeg går på så har vært mye der i forbindelse med det og en hormonfeil jeg har.

Føler meg veldig teit som er så mye hos legen, men er der bare når det virkelig er nødvendig og er raskt inn og raskt ut. Har også en avtale med legen min om at jeg kan ringe/sende sms/mail for å fornye medisiner eller endre dose så jeg slipper å dra dit hele tiden.

Men men, sånn er det å være kronisk syk.



Anonymous poster hash: aaebe...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Til jeg var ca 25 så var jeg stort sett aldri hos legen, men etter det er jeg kanskje til legen 1-4 ganger i året.

Ikke alltid jeg er syk da, men kan være noe med prevensjon eller man skal til hudlege for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo hos legen hvert 3. år, for celleprøve. Det skal jo alle kvinner.

Ellers er jeg vel sjelden hos legen, i snitt en gang hvert tredje år, kanskje?

Går aldri til legene for å bare "sjekke at alt er fint", det er jo helt umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 gang i uka,men er kronisk syk og tett oppfølgning er da nødvendig.



Anonymous poster hash: 1a6b8...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...