Gå til innhold

Trynefaktoren


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg glemte å avbestille Trynefaktoren (Torgrim Eggen), og det var egentlig ganske smart.

Rett og slett en god bok, der han endelig lar satire og story overskygge all verdens unødig blafring med detaljkunnskap.

Anbefales, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si meg enig med Trøffelhelten her jeg. Glemte å avbestille boken, og hadde alldeles ingen intensjoner om å lese denne. Men nå er jeg halvveis i boken - og digger rått! Jeg holdt egentlig på med Maskeblomstfamilien av Saabye Christensen, men den måtte vike for Trynefaktor!

Lurer meg på om Stoltenberg & co leser denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

He, så pussig, Matahari: Jeg har meldt meg ut av bokklubben, under forutsetning av at jeg faktisk skal gå i bokhandel og kjøpe meg bøker. Så sist jeg var i bokhandel kjøpte jeg Maskeblomst famlien og Trynefaktor!

Jeg gjorde meg ferdig med Maskeblomstfamilien først *grøss og gru* og holder nå på med Trynefaktor. Digger Eggen.

Har dere lest Pynt? Den er utrolig underholdende og morsom. Skikkelig velskrevet (selv om det tar litt av på slutten). Også er det mye informasjon mellom permene og. Litt ala Kjærstad ( i mindre skala) tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg glemte også å avbestille, og hadde tenkt å sende den tilbake, men det spørs om jeg skal beholde den likevel...

Det irriterer meg hvor mye penger bokklubbene tjener på folk som glemmer å avbestille :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...