Gå til innhold

~ Beat for Beat ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Nabo'n min har hørselvern på hun - hver gang det er Beat for Beat på TV. Jeg digger programmet..........er så herlig. TV'n og jeg bytter på å synge høyest.......... :digge::digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg koste meg i alle fall i kveld! Synes programmet går alt for fort, jeg!

Pærecider og "Beat for Beat" - da er det helg!!!

God helg-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg klar for en ny runde Beat for Beat ikveld!

Forhåpentligvis en litt morsommere runde enn forrige fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja det mååå jeg få med meg!!! vi har ikke nrk2, så da er der krise viss jeg ikke får det med meg på fredagen.. huff og huff. bank i bordet... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis en litt morsommere runde enn forrige fredag!

Men med Håvard Bakke hadde man i alle fall noe å se på!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det forrige fredag var et av de beste beat for beat programmene på lenge. syns det er fint med artister som ikke bare "stikker fram " seg selv, men som korer, synger sammen. fine artister håvard b, unni w og ho andre dama. gleder meg til i kveld også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg såg eg reprisen på NRK2, og der hadde dei teksting! Genialt! (For oss som ikkje kan teksten på alt...) Kvifor gjer dei ikkje det på fredagen òg? Alle veit jo at det ikkje er direkte likevel...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hjemmesidene til NRK står det at disse skal være med: Jorunn Hauge og Pål Tolstrup, Birgitte Einarsen og Lars Aass.

Noen som vet hvem de er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hjemmesidene til NRK står det at disse skal være med: Jorunn Hauge og Pål Tolstrup, Birgitte Einarsen og Lars Aass.  

Noen som vet hvem de er???

Nå vet jeg hvem de er! :wink:

Et passe bra program etter min mening. Jeg likte best Lars Aass. Han sang kjempefint, spesielt likte jeg hans glimrende tolkning av Stevie Wonders "Isn't she lovely". Og så den derre andre klinesangen. Husker ikke hva den heter... :oops:

Jo! Foreigner - "I wanna know what love is"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hvem de er! :wink:

Et passe bra program etter min mening. Jeg likte best Lars Aass. Han sang kjempefint, spesielt likte jeg hans glimrende tolkning av Stevie Wonders "Isn't she lovely". Og så den derre andre klinesangen. Husker ikke hva den heter... :oops:

Jo! Foreigner - "I wanna know what love is"

Enig! Lars Aass var best i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner en av de andre som var med!

Åh.. Men de var jo flinke alle sammen da. Kommer jo litt an på hvor mye de får vist seg frem osv.

Sikkert ekstra gøy å følge med når du kjenner en av dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Beat for Beat, og føler meg mye flinkere til å løse oppgavene enn de som er med :ler:

Det har vært med en fem-seks stykker jeg kjenner, og da er det jo enda morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor sang ikke hun Birgitte Einarsen mer. Hun hadde jo fantastisk bra stemme når hun omsider fikk karra seg av pianokrakken :-?

Syntes det var et middelmådig program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...