Gå til innhold

Charmed


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

:sjarmor: Knaskje DET du!....... Særlig om du ligner litt på henne...hehe... Hun er faktisk det flotteste jeg noen gang har sett!....

Klart det, hun er jo sminket og stylet nesten til det ugjennkjennelige i den serien... Har du sett henne i joggedress, uten sminke og med håret i en flisete hestehale? Det har jeg, på bilde. :ler: :blunke:

Har mer sansen for mellomste søsteren, jeg da. Piper, eller hva hun heter i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg også det.. nå.... :wink: Men siden dette er noe så overfladisk som en "sikling", er det jo på figuren i serien da.... :wink: Piper er også flott, med en veldig sensuell munn... og måten hun snakker på/beveger leppene på.... Har alltid vært litt fasinert av det (også før hu ble med i charmed...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piper har jo så kjedelig stil.

Phoebee har mye kulere klær.

Men hvordan kan det ha seg at man alltid går gipp av de samme episodene når ting går i reprise som man gikk glipp av første gang?

Vet fremdeles ikke hvordan Prue døde eller Paige dukket opp jeg

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det, hun er jo sminket og stylet nesten til det ugjennkjennelige i den serien... Har du sett henne i joggedress, uten sminke og med håret i en flisete hestehale?

Er jo ikke så mange som er så lekre i den settingen... Skjønner godt at menn synes at Alyssa er sexy jeg, selv om jeg holder meg til menn. :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...