Gå til innhold

Hvordan få søvfarget hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å prøve å farge håret mitt sølvfarget. Må jo da selvsagt bleke det lysblondt først, men etter det? Var en som nevnte at jeg kunne bruke lillashampo, og la det sitte i en stund?

Anonymous poster hash: 9b265...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalt sølvshampoo (lilla) fjerner gulsjær i bleket/stripet hår.



Anonymous poster hash: 65872...b25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha grått hår????

Det er en forskjell på gråfarge og sølvfarge.

Anonymous poster hash: b6387...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange bra videoer om dette på youtube, søkte på "dye hair silver" og fikk opp flere som ser bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først må du bleke håret veldig lyst - nesten hvitt. Så kan du bruke en semi-permanent sølvfarge (Vex postet link til en bra en lenger opp).

Anbefaler å tone håret før du bruker sølvfargen for å få vekk alle gultoner. Sølv er en blålig farge, så om du har gulskjær kan det bli grønt istedet for sølv.



Anonymous poster hash: ffd10...da7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forskjell på gråfarge og sølvfarge.

Anonymous poster hash: b6387...7d2

Nei det er ikke det. Ser mange unge jenter rundt om med grått hår. Man klarer ikke å få noe sølvskimmer i ihjelbleika hår og da blir det grått uansett hvordan man vrir på det. Har skjedd mange ganger at jeg har trodd jeg har gått bak en 70 år gammel dame også viser det seg at mennesket er 22. Det er synd de ikke ser selv hvor stygt det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei jente på trikken for ikke så lenge siden med sølvfarge som hellet litt mot lilla. Det var kult! De som klarer å "pull it off" ser virkelig dritbra ut, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekkert. :fnise:

Eller hva med denne dama?

Du er sikkert vakker sånn som du er TS, og trenger ingen farge som får deg til å se gammel ut. Såkalt søvfarget hår kan være flott på modne kvinner som er i en alder hvor de har fått grått hår. Jamie Lee Curtis er et godt eksempel på det. Kelly Osbourne derimot, kler ikke fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått til en flink frisør, det kan bli så dårlig resultat og håret bli unødvendig skadet hvis du skal gjøre det selv...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvfarga hår får du heilt av deg sjølv om du berre lev lenge nok. Eg har til dømes sølvfarga partiar i håret mitt. Eller grå, då, for å kalle ein spade for ein spade.

Utruleg nok har eg blitt spurt fleire gonger om eg har farga det slik. Som om eg teit nok til farge håret grått, liksom. Djiiiisses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sølvfarga hår får du heilt av deg sjølv om du berre lev lenge nok. Eg har til dømes sølvfarga partiar i håret mitt. Eller grå, då, for å kalle ein spade for ein spade.

Utruleg nok har eg blitt spurt fleire gonger om eg har farga det slik. Som om eg teit nok til farge håret grått, liksom. Djiiiisses!

Det er jo det TS vil. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...