Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Hei ! 😃

Fant ikke en egen tråd for oss som er prøvere i 2014 , så starter denne. Håper så mange som mulig vil slenge seg med og dele erfaringer, glede, sorg , frustrasjoner og alt det innebærer å være prøvere ☺️

Jeg er 26 år samboer 25 år og vi er i PP1 , EL 03.01 , Forhåpentligvis IKM rundt 17.01.

Flere som går å raider nettet for info og er litt "symptomjegere" ? 😄

Tar med noen forkortelser slik at det er lettere å forstå for alle nye :

EL - Eggløsning

PP - Prøve Periode

DPO - Days past ovulation

IKM - Ikke Kommende Mens

TR - Tante rød

Ma/Sa - Mistet spiren

CB - Clear Blue , graviditetstest

CBD - Clear Blue Digital , digital graviditetstest

BT - Billig Test , graviditetstest

IVF - In Vitro Fertillisation, prøverørsbefruktning

UL - Ultralyd

Lykke til med Prøvingen alle sammen! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som er wktive er vel i IKM januar...

Anonymous poster hash: e112a...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er wktive er vel i IKM januar...

Anonymous poster hash: e112a...1bc

Ja det vet jeg 😊 men der er det kun snakk om datoer om EL og IKM så langt , så dette er en tråd vi kan bruke for å skrive sammen om alt mellom himmel og jord underveis i prosessen 😊 Er du prøver i 2014 ? 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt prøver, skal til på 7. prøve periode. Det begynner å ta litt på når alle venninnene mine omtrent fikk klaff mellom 1-3 mnd, men jeg blir veldig glad på deres vegne.

Tiden før IKM er jeg like spent hver gang, graviditetstestene ligger og venter på å bli brukt, men så kommer tante rød da..

Håper virkelig det kan klaffe denne måneden 😊

Jeg er også med i tråden IKM februar.

26 år - PP 7 - EL ca 24.01 og IKM ca 09.02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en prøver 2014..!

I desember var det ett år siden jeg tok ut spiralen, men jeg mistet/hadde blighted ovum i mai i fjor så jeg gir det et par mnd til før jeg går til legen og dobbeltsjekker at alt er ok :)

Er spent på IKM denne mnd for syklusen har vært helt på tur i forhold til tidligere! Vrt faktisk ikke helt når EL var! Veldig spent :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte det nye året med å miste min lille engel i uke 12, blir derfor prøver 2014. Venter nå utålmodig på at mensen skal komme tilbake, så er prøvinga igang. Ble gravid på første forsøk forrige gang, hååååper jeg blir like fort gravid igjen denne gangen :)

Kjekt og ha en skravle-tråd. God idé :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en prøver 2014:)

Er i pp 20 med B1 nå å håper på at det snart klaffer:)

EL ca 24.12.13 og IKM ca 06.01.14 :-) men fortsatt ingen TR å se :) så får krysse fingrene for at 2014 er året :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver videre i 2014. Hadde en spontanabort høsten 2013 i uke 10. Da ble jeg gravid i andre prøveperiode, og nå er vi i tredje prøveperiode etter aborten. IKM er 26. januar, så det blir spennende. Men jeg hadde mye tidlige symptomer om murring/ vondt i magen før festeblødning forrige gang, og denne uka har det vært fint lite av det, dessverre...

Lykke til til alle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også prøver 2014 <3 håper på en liten spire :-) har EL ca. I dag, og ikm. 29.1! Blir spennende å se om det blir noe :-) lykke til alle sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også prøver i 2014:) Blir den 7.prøve perioden for oss så håper på en spire snart. Jeg har hatt litt uregelmessige sykluser, men nå virker det som det har kommet på rett spor igjen.

Har EL ca. 18 og IKM den 01.02 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også ;)

Forventet IKM er et sted mellom lørdag og mandag, men det klør litt i fingrene etter å teste allerede nå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Er på dag 21, og venter mens om ca en uke. Har den siste uka vært veldig oppblåst, og hatt mye luft i magen. og kjent strekning og stikking nederst i magen. Det kommer og går, men kan ikke huske å ha hatt så mye før. Har også kjent litt "rumling" på en måte nederst i magen. Er det det man kalle for murring? Litt usikker på hva murring er? Noen skriver at det er som mens smerter, men trenger det nødvendigvis være det det føles som? Puppene mine er også litt vonde, og føles en del større.

Setter pris på svar :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt prøver, skal til på 7. prøve periode. Det begynner å ta litt på når alle venninnene mine omtrent fikk klaff mellom 1-3 mnd, men jeg blir veldig glad på deres vegne.

Tiden før IKM er jeg like spent hver gang, graviditetstestene ligger og venter på å bli brukt, men så kommer tante rød da..

Håper virkelig det kan klaffe denne måneden 😊

Jeg er også med i tråden IKM februar.

26 år - PP 7 - EL ca 24.01 og IKM ca 09.02

Velkommen Frøken Fips ! 😃

Krysser fingrene for at PP7 blir din lykkePP ! :) kjenner på det selv her jeg sitter med ett lager med tester at det bygger seg veldig opp mot IKM , og slik kommer det nok til å bli ei stund . 😄 skriv gjerne inn dagsform eller luft tanker underveis, vi sitter alle i samme båt og da er det godt å ha noen å dele med som forstår og kan både heie på, støtte oppom og vise omtenksomhet oppe i en sårbar prosess . 2014 blir året 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt en prøver 2014..!

I desember var det ett år siden jeg tok ut spiralen, men jeg mistet/hadde blighted ovum i mai i fjor så jeg gir det et par mnd til før jeg går til legen og dobbeltsjekker at alt er ok :)

Er spent på IKM denne mnd for syklusen har vært helt på tur i forhold til tidligere! Vrt faktisk ikke helt når EL var! Veldig spent :)

Velkommen Ninakanin ! 😃

Er dere i gang igjen med Prøvingen nå ? :)

Og hvordan har sykluser vært på tur denne måneden?

Kjenner at Januar så langt har vært litt det samme som du beskriver , litt på tur i forhold til tidligere😄

Det blir spennende å følge deg videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte det nye året med å miste min lille engel i uke 12, blir derfor prøver 2014. Venter nå utålmodig på at mensen skal komme tilbake, så er prøvinga igang. Ble gravid på første forsøk forrige gang, hååååper jeg blir like fort gravid igjen denne gangen :)

Kjekt og ha en skravle-tråd. God idé :)

Velkommen Moina! 😃

Krysser fingrene for at det blir PP1 som blir din lykkePP 😃

Har du hørt noe om ca. Hvor lenge det vil ta før mensen kommer tilbake?

😘 til den lille engelen din ! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en prøver 2014:)

Er i pp 20 med B1 nå å håper på at det snart klaffer:)

EL ca 24.12.13 og IKM ca 06.01.14 :-) men fortsatt ingen TR å se :) så får krysse fingrene for at 2014 er året :-D

Velkommen Stjerna3! 😃

Oj! Da har IKM passert for deg ? Har du tatt noen test ennå eller ? 😃

Krysser fingre og tær for at en liten spire er rett rundt svingen for deg 😊

Det blir artig å følge deg videre inn i 2014 :)

2014 blir definitivt året ! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver videre i 2014. Hadde en spontanabort høsten 2013 i uke 10. Da ble jeg gravid i andre prøveperiode, og nå er vi i tredje prøveperiode etter aborten. IKM er 26. januar, så det blir spennende. Men jeg hadde mye tidlige symptomer om murring/ vondt i magen før festeblødning forrige gang, og denne uka har det vært fint lite av det, dessverre...

Lykke til til alle!

Velkommen Amarone! 😃

Har lest flere steder at alle svangerskap kan være forskjellige, og at lite til ingen symptomer også kan være symptomer :) krysser fingrene for deg og at spiren sitter i 2014 😃

Gleder meg til å følge deg videre i prosessen videre 😊

💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også prøver 2014 <3 håper på en liten spire :-) har EL ca. I dag, og ikm. 29.1! Blir spennende å se om det blir noe :-) lykke til alle sammen!

Velkommen FrøkenNy! 😃

Ååå det blir spennende å se ! Hold oss oppdatert ? :)

Lykke til med Prøvingen enn så lenge! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Stjerna3! 😃

Oj! Da har IKM passert for deg ? Har du tatt noen test ennå eller ? 😃

Krysser fingre og tær for at en liten spire er rett rundt svingen for deg 😊

Det blir artig å følge deg videre inn i 2014 :)

2014 blir definitivt året ! 💛

Heii Destruit :)

Ja, IKM har passert med litt over en uke:) har tatt to tester men begge var negative:( men jeg har noen symptomer som jeg aldri har hatt før:

- veldig ømme/ vonde pupper

- halsbrann ( begynte i dag )

- tisser veldig ofte

- har utrolig masse luft i magen :( hehe

Så kanskje jeg bare produserer hcg veldig sent?! Får bare krysse fingrer og tær for at det er en liten spire der :-D

Endret av Stjerna3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også prøver i 2014:) Blir den 7.prøve perioden for oss så håper på en spire snart. Jeg har hatt litt uregelmessige sykluser, men nå virker det som det har kommet på rett spor igjen.

Har EL ca. 18 og IKM den 01.02 :)

Velkommen Safira07 ! 😃

Spennende tid fremover ! :)

Bruker du FM (fertilitetsmonitor) eller kjenner du selv når EL er i sving?

Krysser fingrene for at 2014 blir året spiren sitter 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...