Gå til innhold

Kvinner og utroskap


WubWub

Anbefalte innlegg

Som vi alle vet så er kvinner oftest utro så jeg lurer litt på, hvorfor er dere kvinner utro?

Er det ikke nok romantikk og spenning i forholdet dere er i så derfor hopper dere videre å puler på menn utenfor forholdet?

Vis det er slik, hvorfor slår dere ikke opp først som sist? Eller er det slik at dere bare er sammen med "gubben" av økonomiske årsaker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er menn som er mest utro. Jeg har et selvmordsforsøk bak meg pga exen var utro. Jeg er dame og kunne aldri vært utro, det er umoralsk. De jeg kjenner som har vært utro av damer har gjort det pga de elsket oppmerksomheten.



Anonymous poster hash: 7c166...16d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke mest utro. Jeg hater disse trådene der noen vil ha frem sin mening og derfor presenterer den som fakta og maskerer det hele med et hypotetisk spm.



Anonymous poster hash: 4b49c...cee
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er menn som er mest utro. Jeg har et selvmordsforsøk bak meg pga exen var utro. Jeg er dame og kunne aldri vært utro, det er umoralsk. De jeg kjenner som har vært utro av damer har gjort det pga de elsket oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: 7c166...16d

I det store og det hele så betyr din erfaring NULL. Statestikken viser til at kvinner er oftest utro.

Slutt vær så subjektiv å tro at dine erfaringer representerer den fulle og hele sannheten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke mest utro. Jeg hater disse trådene der noen vil ha frem sin mening og derfor presenterer den som fakta og maskerer det hele med et hypotetisk spm.

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

Statistikk viser faktisk at kvinner er mest utro.

Anonymous poster hash: 0e023...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og det hele så betyr din erfaring NULL. Statestikken viser til at kvinner er oftest utro.

Slutt vær så subjektiv å tro at dine erfaringer representerer den fulle og hele sannheten

Mine erfaringer er jo en del av statistikken, om du vil eller ei. Og mange av mine venninner har blitt forlatt av utro menn som dypper pikken i alt som er vått. Menn lever virkelig etter logikken fitte er fitte om den sitter på grisen eller itte.

Anonymous poster hash: 7c166...16d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine erfaringer er jo en del av statistikken, om du vil eller ei. Og mange av mine venninner har blitt forlatt av utro menn som dypper pikken i alt som er vått. Menn lever virkelig etter logikken fitte er fitte om den sitter på grisen eller itte.

Anonymous poster hash: 7c166...16d

Men det forandrer ikke det faktum at kvinner er det som oftest er utro i forhold. Jeg gidder ikke lage like bildedlige analogier som deg for det er bare ekkelt.

Fakta: Kvinner er mer utro enn menn i den vestlige verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og det hele så betyr din erfaring NULL. Statestikken viser til at kvinner er oftest utro.

Slutt vær så subjektiv å tro at dine erfaringer representerer den fulle og hele sannheten

Kan du vise til (pålitelig og nylig) statistikk på dette?

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise til (pålitelig og nylig) statistikk på dette?

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

Ja jeg kan det. Og det kan du også, google it. I aint your teacher and I aint hired to educate you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ble litt nysgjerrig på dette. Er det faktisk kvinner som er mest utro?

Har noen tall å vise til? Det er jo litt interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan det. Og det kan du også, google it. I aint your teacher and I aint hired to educate you.

Dersom jeg leter frem diverse forskning, hvilket jeg tidligere har gjort, er det flere artikler som hevder menn er mest utro enn motsatt.

Du startet tråden, du kom med en påstand. Bevisbyrden ligger på deg.

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan det. Og det kan du også, google it. I aint your teacher and I aint hired to educate you.

Dersom jeg leter frem diverse forskning, hvilket jeg tidligere har gjort, er det flere artikler som hevder menn er mest utro enn motsatt.

Du startet tråden, du kom med en påstand. Bevisbyrden ligger på deg.

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan det. Og det kan du også, google it. I aint your teacher and I aint hired to educate you.

Om du starter en tråd hvor du hevder en ting, så du nesten vise til fakta som tråstarter :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ble litt nysgjerrig på dette. Er det faktisk kvinner som er mest utro?

Har noen tall å vise til? Det er jo litt interessant :)

Trådstarter virker ikke villig, for det er da andres oppgave å researche hans påstander. Vi kan ikke forvente ham å underbygge egne argumenter, må vite.

Anonymous poster hash: 4b49c...cee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert 1000 forskjellige svar på spørsmålet ditt. Hvis du skal forske litt på dette foreslår jeg at du utvider horisonten, fremfor å spørre på KVINNEguiden. Jeg har aldri vært utro heller så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være innbilsk eller noe . men håper ikke dette har noe å gjøre med tråden jeg startet ista med at jeg hadde hemmelig forhold med ei eldre dame over 40 med samboer . .

Mange kvinner er sikkert misfornøyd da, og det gjelder lsikkert ike mange menn og.



Anonymous poster hash: 4216a...705
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Usminket

Kvinner er mest utro, fordi vi har bedre sjangse for å være det. Hadde menn hatt like mye tilbud som oss kvinner, så hadde 99% av dem vært utro ;)

Vet ikke hvorfor kvinner er utro. Spenning kanskje? Lei av mannen som sitter hjemme? Bekreftelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er mest utro, fordi vi har bedre sjangse for å være det. Hadde menn hatt like mye tilbud som oss kvinner, så hadde 99% av dem vært utro ;)

Vet ikke hvorfor kvinner er utro. Spenning kanskje? Lei av mannen som sitter hjemme? Bekreftelse?

Jeg tror du har helt rett ! kvinner får sex mye enklere enn menn.

Men hadde vært like enkelt for begge kjønn å få sex så vil jeg tro at det ville vært 50/50 når det kommer til utroskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er mest utro, fordi vi har bedre sjangse for å være det. Hadde menn hatt like mye tilbud som oss kvinner, så hadde 99% av dem vært utro ;)

Vet ikke hvorfor kvinner er utro. Spenning kanskje? Lei av mannen som sitter hjemme? Bekreftelse?

Så omtrent alle menn som er i forhold ønsker egentlig masse andre jenter?

Anonymous poster hash: 0e023...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke, og har aldri vært, utro, så jeg er vel ikke en av " dere kvinner". Tror du må rette spørsmålet ditt til "dere kvinner som er utro", ellers blir det litt vanskelig å svare.

og alle vet slett ikke det faktum du skriver, så hvor er det? "Vi kvinner" blir jo litt nysgjerrige på slik statistikk.

Anonymous poster hash: 85654...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...