Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg har observert at endel kvinner her på KG sprer og edder og galle hver gang det er snakk om
mannfolk. Mannfolk blir sjikanert, fordømt og hetset over en lav sko med sveipende generaliseringer og fordommer.
Det er bestanding det samme regla :
"alle mannfolk er svin fordi mannen min var utro!",
"menn er dumme halv-aper uten kognetive funksjoner, alt de gjør er å glo på fotball mens de tømmer i seg potetgull og øl",
"mannfolk er ekle griser".
Når jeg prøver få disse mannehatende kvinnene inn på rett spor med saklige og kunnskapsrike innspill som f.eks når det kommer til utroskap så pleier jeg si "men du, statestikken viser til at kvinner er langt oftere utro enn menn". (noe som forøvrig er sant, google it.Ergo er det kvinner som er de "utro svina")
Når det kommer til kognetive funksjoner så ramser jeg opp alle de største filosofene, vitenskapsMENN, politikere , mattematikere, grundere og bedriftsledere (steve jobs, bill gates osv osv) og påpeker at alle er MENN så når det kommer til kognetive funksjoner så viser historien til at menn er overlegne.
Men mine forsøk på å nyansere og opplyse om at ikke alle menn er like jævlige som de prøver fremstille de som så blir disse hysteriske kvinnfolka bare enda sintere og slenger mer dritt!
Hva må menn gjøre for å bli godtatt av dere når det virker som alt vi gjør er galt ifølge dere?
Tilogmed mannlig seksualitet er galt og ekkelt ifølge disse kvinnene!
Det ble lagd en tråd på under "Seksualitet" forumet her som heter "Er menn med fleshlight tapere?" hvor haugetalls av kvinner fordømte mannfolk med sexleketøy som ekle tapere som "ikke fikk seg noe ekte". Og det var tilogmed ei som sa at "kvinners seksualitet er noe rent, vakkert , opphøyd og sensuelt hvor man utforsker sin kropp mens menn som runker er ekle griser"
Så for dere som kommer med mannehatende uttalser men nekter for at dere hater menn. Hva er greia deres? Hvorfor er dere så dømmende og vondbråtne?
Hilsen en som tror dere er med i Ottar.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har du prøvd deg på før, med nesten ordrett samme innhold. Selv om noen kvinner skriver sånn, betyr det ikke at alle kvinner er sånn. Akkurat som de mest kvinnehatende her inne ikke er representative for alle menn.

Må si jeg er litt skuffet, for du virker som en av de mer hyggelige her inne, også kommer du med dette gang på gang. Uff.

For øvrig heter det kognitiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har observert at endel kvinner her på KG sprer og edder og galle hver gang det er snakk om
mannfolk. Mannfolk blir sjikanert, fordømt og hetset over en lav sko med sveipende generaliseringer og fordommer.
Det er bestanding det samme regla :
"alle mannfolk er svin fordi mannen min var utro!",
"menn er dumme halv-aper uten kognetive funksjoner, alt de gjør er å glo på fotball mens de tømmer i seg potetgull og øl",
"mannfolk er ekle griser".
Når jeg prøver få disse mannehatende kvinnene inn på rett spor med saklige og kunnskapsrike innspill som f.eks når det kommer til utroskap så pleier jeg si "men du, statestikken viser til at kvinner er langt oftere utro enn menn". (noe som forøvrig er sant, google it.Ergo er det kvinner som er de "utro svina")
Når det kommer til kognetive funksjoner så ramser jeg opp alle de største filosofene, vitenskapsMENN, politikere , mattematikere, grundere og bedriftsledere (steve jobs, bill gates osv osv) og påpeker at alle er MENN så når det kommer til kognetive funksjoner så viser historien til at menn er overlegne.
Men mine forsøk på å nyansere og opplyse om at ikke alle menn er like jævlige som de prøver fremstille de som så blir disse hysteriske kvinnfolka bare enda sintere og slenger mer dritt!
Hva må menn gjøre for å bli godtatt av dere når det virker som alt vi gjør er galt ifølge dere?
Tilogmed mannlig seksualitet er galt og ekkelt ifølge disse kvinnene!
Det ble lagd en tråd på under "Seksualitet" forumet her som heter "Er menn med fleshlight tapere?" hvor haugetalls av kvinner fordømte mannfolk med sexleketøy som ekle tapere som "ikke fikk seg noe ekte". Og det var tilogmed ei som sa at "kvinners seksualitet er noe rent, vakkert , opphøyd og sensuelt hvor man utforsker sin kropp mens menn som runker er ekle griser"
Så for dere som kommer med mannehatende uttalser men nekter for at dere hater menn. Hva er greia deres? Hvorfor er dere så dømmende og vondbråtne?
Hilsen en som tror dere er med i Ottar.

Eller vi har mannemenn som gnåler at de bare kan tenne på tierkvinner og som krever det, selv om de bare er toermenn selv...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vi har mannemenn som gnåler at de bare kan tenne på tierkvinner og som krever det, selv om de bare er toermenn selv...

Men nå handler ikke tråden her om hva noen få menn krever eller mener. men om mannehatende kvinner som benytter hver eneste anledning de får til å spy ut kvalme om hva de mener om det motsatte kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå handler ikke tråden her om hva noen få menn krever eller mener. men om mannehatende kvinner som benytter hver eneste anledning de får til å spy ut kvalme om hva de mener om det motsatte kjønn

Vel, men burde ikke tråden handle om mennesker som spyr ut eder og galle om motsatte kjønn enn sitt eget? For dem er det jo masse av på begge sider, men hvis det er slik at du kun vil ha fokus på kvinner, så er det da klart for meg at du er en bitter mann som ikke evner og se ugress på egen side.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen folk som er misogynister eller androgynister, som har fått det for seg å hate mennesker av det andre kjønn basert på negative erfaringer. Det at noen du var sammen med var en rass/kjerring betyr ikke at alle var det. Det hjelper ikke alltid å snakke til dem, de har et forvrengt syn og det er sløsing av tid å i det hele tatt få i dem fornuft (been there, done that). Majoriteten finnes innimellom disse ekstremene, og vi vil helst ikke skjæres over med en kam.

Innen vitenskapen o.l. har menn hatt sjansen til å kunne jobbe med forskning mye lengre enn det kvinner har. Noen kvinner har skilt seg ut innenfor matematikken, programmering, kjemi, fysikk, politikk, juss, etc, men det er gjerne bare de siste 200 årene vi ser noen kvinner komme frem. I tillegg er det er problem innenfor forskningen at menn har større sjanser for å få ting publisert enn kvinner, ikke basert på dårligere resultater, men grunnet kjønn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt mannehater. Jeg hater menn som en gruppe, men individuelle menn kan være helt okei og til og med interessante og gode mennesker.



Anonymous poster hash: 2800c...7de
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen vitenskapen o.l. har menn hatt sjansen til å kunne jobbe med forskning mye lengre enn det kvinner har. Noen kvinner har skilt seg ut innenfor matematikken, programmering, kjemi, fysikk, politikk, juss, etc, men det er gjerne bare de siste 200 årene vi ser noen kvinner komme frem. I tillegg er det er problem innenfor forskningen at menn har større sjanser for å få ting publisert enn kvinner, ikke basert på dårligere resultater, men grunnet kjønn.

Ja nettopp, og derfor er det et feigt kort å dra frem, og viser at du ikke er så nyansert selv. Blir ingen konstruktiv debatt av slikt.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg prøver få disse mannehatende kvinnene inn på rett spor med saklige og kunnskapsrike innspill som f.eks når det kommer til utroskap så pleier jeg si "men du, statestikken viser til at kvinner er langt oftere utro enn menn". (noe som forøvrig er sant, google it.Ergo er det kvinner som er de "utro svina")

Spar meg!

De tre siste mennene jeg har vært sammen med har alle vært utro. Selv har jeg aldri så mye som gitt en mann en klem på byen en gang de gangene jeg har vært i et forhold.

Og da skal liksom kvinner være de "utro svina"?

Ærlig talt. Kjenner jeg blir ganske forbanna her nå!!

Anonymous poster hash: 30323...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg!

De tre siste mennene jeg har vært sammen med har alle vært utro. Selv har jeg aldri så mye som gitt en mann en klem på byen en gang de gangene jeg har vært i et forhold.

Og da skal liksom kvinner være de "utro svina"?

Ærlig talt. Kjenner jeg blir ganske forbanna her nå!!

Anonymous poster hash: 30323...159

Selvom du PERSONLIG har hatt kjærester som er utro så betyr ikke det at menn er oftest utro for det stemmer ikke ! Jeg kan gjerne gi deg haugevis av dokumentasjon på at kvinner i vestlige land er mer utro enn menn.

Og har du tenkt på denne vinklingen , hvorfor har 3 kjærester på rad vært utro mot deg?

I mitt stille sinn så stiller jeg meg selv spørsmålet "er det mannfolka der som det har vært noe i veien med , eller er det deg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom du PERSONLIG har hatt kjærester som er utro så betyr ikke det at menn er oftest utro for det stemmer ikke ! Jeg kan gjerne gi deg haugevis av dokumentasjon på at kvinner i vestlige land er mer utro enn menn.

Og har du tenkt på denne vinklingen , hvorfor har 3 kjærester på rad vært utro mot deg?

I mitt stille sinn så stiller jeg meg selv spørsmålet "er det mannfolka der som det har vært noe i veien med , eller er det deg?"

Herlighet, igjen viser du at du er en unyansert og useriøs debattør. Du må få deg mer perspektiv på ting før du kan ha noe fornuftig å komme med.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg! De tre siste mennene jeg har vært sammen med har alle vært utro. Selv har jeg aldri så mye som gitt en mann en klem på byen en gang de gangene jeg har vært i et forhold. Og da skal liksom kvinner være de "utro svina"? Ærlig talt. Kjenner jeg blir ganske forbanna her nå!! Anonymous poster hash: 30323...159

Statistisk er det for tiden noen flere kvinner som er utro, enn menn.

Det betyr ikke at kvinner er utro svin, like lite som at menn er utrosvin

selv om du har vært uheldig med valg av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom du PERSONLIG har hatt kjærester som er utro så betyr ikke det at menn er oftest utro for det stemmer ikke ! Jeg kan gjerne gi deg haugevis av dokumentasjon på at kvinner i vestlige land er mer utro enn menn.

Og har du tenkt på denne vinklingen , hvorfor har 3 kjærester på rad vært utro mot deg?

I mitt stille sinn så stiller jeg meg selv spørsmålet "er det mannfolka der som det har vært noe i veien med , eller er det deg?"

Men den man man jo tenke i sitt stille sinn om hvorfor så mange flere kvinner enn menn i vesten er utro også.....

Er det noe i veien med de her mennene som blir bedratt???

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, igjen viser du at du er en unyansert og useriøs debattør. Du må få deg mer perspektiv på ting før du kan ha noe fornuftig å komme med.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

Jeg trenger ikke perspektiv. Jeg trenger fakta. Og den faktaen har jeg : I vestlige land er kvinner mer utro enn menn. Dette er et udiskutabelt faktum, ergo er det ikke menn som er de "utro svina" som mange kvinner prøver fremstille det som på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke perspektiv. Jeg trenger fakta. Og den faktaen har jeg : I vestlige land er kvinner mer utro enn menn. Dette er et udiskutabelt faktum, ergo er det ikke menn som er de "utro svina" som mange kvinner prøver fremstille det som på KG.

Vel det er ikke "fakta" at det er noe i veien med hun som hadde utro kjærester, og det var poenget mitt. Om du kommer med fakta iblandet useriøs synsing blir poengene dine borte i grumset rundt.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke perspektiv. Jeg trenger fakta. Og den faktaen har jeg : I vestlige land er kvinner mer utro enn menn. Dette er et udiskutabelt faktum, ergo er det ikke menn som er de "utro svina" som mange kvinner prøver fremstille det som på KG.

Det du trenger er perspektiv på hvorfor kvinner er mer utro enn menn og hvilke kvinner som er det, som et eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel det er ikke "fakta" at det er noe i veien med hun som hadde utro kjærester, og det var poenget mitt. Om du kommer med fakta iblandet useriøs synsing blir poengene dine borte i grumset rundt.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

Det kom veldig dårlig frem, gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble KG representativt for noe som helst? Det sier seg jo selv at de mest ekstreme meningene kommer frem på et forum der man kan være anonym. Nesten alle aktive menn på KG er kjent for å være bitterpikker. Betyr det da at alle menn hater kvinner?



Anonymous poster hash: 6aff3...713
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har du tenkt på denne vinklingen , hvorfor har 3 kjærester på rad vært utro mot deg?

I mitt stille sinn så stiller jeg meg selv spørsmålet "er det mannfolka der som det har vært noe i veien med , eller er det deg?"

Jeg trenger ikke perspektiv. Jeg trenger fakta. Og den faktaen har jeg : I vestlige land er kvinner mer utro enn menn. Dette er et udiskutabelt faktum, ergo er det ikke menn som er de "utro svina" som mange kvinner prøver fremstille det som på KG.

Okei, så siden damer oftere er utro mot menn, betyr det da at det er noe galt med mennene?

Endret av Yme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå handler ikke tråden her om hva noen få menn krever eller mener. men om mannehatende kvinner som benytter hver eneste anledning de får til å spy ut kvalme om hva de mener om det motsatte kjønn

Nå må ikke du gjøre feilen som det mindretallet med kvinner som du kritiserer.

Forvøverig syns jeg du burde fjerne "ferdig snakka" det virker ikke særlig smart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...