Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en person uten instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LilleTusenfryd

Samboeren min har ikke Instagram. Det kunne jeg da ikke brydd meg mindre om? Vi har vært sammen i flere år, og det har da aldri vært noen issue. Hvorfor skulle det være kjedelig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg eller mannen min er på instagram eller Facebook.

Anonymous poster hash: 71b4e...5d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken jeg eller mannen min er på instagram eller Facebook.

Anonymous poster hash: 71b4e...5d1

Ikke jeg eller mannen min heller, men vi har det bra for det vi. Vi har en normal kommunikasjon som folk har hatt i alle tider, også fokuserer vi på vårt eget liv og og ikke hva alle andre gjør til alle døgnets tider.

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å få vite hvor gammel TS er.



Anonymous poster hash: 201f8...1a6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart å tenke på hvordan folk fikk seg kjærester i gamle dager? Uten FB,insta,Twitter og snap :(

Anonymous poster hash: ad91d...d23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke rart å tenke på hvordan folk fikk seg kjærester i gamle dager? Uten FB,insta,Twitter og snap :(

Anonymous poster hash: ad91d...d23

Jeg har en facebook-konto fordi det er der folk stort sett sender meldinger om det ene og det andre, men vet ellers ikke hva disse andre tingene er engang.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

øhhh.... nå frykter jeg litt for verden om det er slik det skal bli, at er man ikke på sosiale medier så har man plutselig ikke ett liv...

har verken fb eller insta, og ikke skal jeg skaffe det heller :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har dessverre ikke Instagram, men han er snill, omtenksom, ærlig, god i senga og han er en fantastisk pappa for vår lille baby.

Men nå vurderer jeg å dumpe ham hvis ikke han skaffer seg Instagram- konto. Jeg har prøvd å ta det opp med ham flere ganger, og forklart at hvis et forhold skal fungere på lengre sikt, er det utrolig viktig at begge har Instagram.

Anonymous poster hash: 19e20...3fc

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min har dessverre ikke Instagram, men han er snill, omtenksom, ærlig, god i senga og han er en fantastisk pappa for vår lille baby.

Men nå vurderer jeg å dumpe ham hvis ikke han skaffer seg Instagram- konto. Jeg har prøvd å ta det opp med ham flere ganger, og forklart at hvis et forhold skal fungere på lengre sikt, er det utrolig viktig at begge har Instagram.

Anonymous poster hash: 19e20...3fc

Helt riktig innstilling. Han må jo skjønne selv at det å være i et forhold uten instagram, og spesielt ha en baby er uhørt. Han legge ut bilder av barnet sitt, hivs ikke er det noe seriøst galt med fyren.

:fnise:

Endret av dillyduzit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA! Jeg lurer også på hvor gammel TS er. Jeg er 30 år gammel datageek, men har ikke instagram-konto. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg har jo facebook. Instagram er for likes-omane som vil blottlegge bilder av livet sitt til hele verden og twitter er bare slitsomt. Det tok faktisk en stund før jeg fikk meg facebook-konto fordi jeg akkurat da var lei av alle de andre nettsamfunnene som kom og forsvant.



Anonymous poster hash: cba0e...225
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...