Gå til innhold

Bitre menn på KG


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Jeg hater ingen her. Jeg ser bare meninger, ikke individer.

Du hater MENINGENE til alle kvinnene her da. Du hater kvinner så mye at du ser ned på alle 45 000 på KG selv om alle er forskjellige. DET er sykt!!!

Anonymous poster hash: d2bea...2cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er så mange bitre menn her jeg :klo:

Synes de fleste kommer med et sted mellom greie og veloverveide, seriøse svar til diverse temaer. Jeg er så absolutt ikke enig med alt hva hverken menn eller kvinner lirer av seg her inne, men det gjør ikke at jeg oppfatter de som bitre. Noen er det selvsagt, men vil si de er i klart mindretall.

Med tanke på hvilke deler av forumet jeg frekventerer burde jeg hatt relativt stor sannsynlighet for å møte på alle disse bitre mannfolka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt bitter. Neida. Joda.

Jeg blir sjeldent provosert på dette forumet, egentlig. Blir veldig ofte satt ut av hvordan noen folk fremstår, da. Men de er som oftest AB'ere som man ikke bruker tid på.

Kommer vel an på hvilke forum du er inne på. Når det dukker opp tråder om penis størrelse så er det ofte jeg ser noen sure toner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hater MENINGENE til alle kvinnene her da. Du hater kvinner så mye at du ser ned på alle 45 000 på KG selv om alle er forskjellige. DET er sykt!!!

Anonymous poster hash: d2bea...2cd

Nei, jeg hater ikke kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ekstremt dårlig til å forklare. Med andre ord, skjønner ikke poenget ditt.

Og nei, kvinner er ikke samfunnet? Kvinner OG menn er samfunnet.

Nei, kvinner og menn er ikke samfunnet. Kvinner er samfunnet. Det er kvinners perspektiv man ser ting fra. Det er for eksemel kvinnediskriminerende at de fleste styreledere er menn, men det er ikke mannsdiskriminerende at de fleste fengselsinnsatte er menn. Der vi ser kvinner stille svakere gjør vi noe med det, enten det er selvforskyldt eller ikke. Der menn stiller svakere sees på som en seier for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære menn på KG. Når dere blir voksne så lærer dere dere at kvinner har alltid rett. Selv når de tar feil har de rett. Om dere ikke har skjønt det ennå så kommer den innsikten etter hvert. ;)



Anonymous poster hash: eaaa7...f39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må også lære at man ikke skiller sak fra person, og har man en mening damer ikke liker kommer det av ens bitre følelser, ikke av en samfunnsanalyse.

Anonymous poster hash: 2ebc9...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Nei, kvinner og menn er ikke samfunnet. Kvinner er samfunnet. Det er kvinners perspektiv man ser ting fra. Det er for eksemel kvinnediskriminerende at de fleste styreledere er menn, men det er ikke mannsdiskriminerende at de fleste fengselsinnsatte er menn. Der vi ser kvinner stille svakere gjør vi noe med det, enten det er selvforskyldt eller ikke. Der menn stiller svakere sees på som en seier for kvinner.

Er du helt på jordet? Er det våres feil da at de fleste menn sitter i fengsel? Og nei, vi ser ikke på det som en seier. De fleste kvinner/menn skulle nok ønske at antall fengselsinnsatte gikk ned i antall. Er ingen kvinne som sitter hjemme og tenker; "YES! Det er fler menn i fengsel enn kvinner. WOHO! Dette må feires". Dette er noe av det dummeste jeg har lest ...

Mener du det er riktig at alle menn skal få lederstillinger og at vi kvinner bare skal "holde kjeft" da? Har ikke vi også rett på lederstillinger? Virker som om du er helt imot det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt på jordet? Er det våres feil da at de fleste menn sitter i fengsel? Og nei, vi ser ikke på det som en seier. De fleste kvinner/menn skulle nok ønske at antall fengselsinnsatte gikk ned i antall. Er ingen kvinne som sitter hjemme og tenker; "YES! Det er fler menn i fengsel enn kvinner. WOHO! Dette må feires". Dette er noe av det dummeste jeg har lest ...

Mener du det er riktig at alle menn skal få lederstillinger og at vi kvinner bare skal "holde kjeft" da? Har ikke vi også rett på lederstillinger? Virker som om du er helt imot det!

Troller du meg eller klarer du bare ikke følge enkel logikk? Det blir sett på som diskriminerende at kvinner ikke velger seg karrierveier som gir dem lederstillinger, mens det blir sett på som menns egen feil at de ender i fengsel. Man forsøker å forklare grunner til at kvinner ikke lykkes med at noe er i veien med samfunnet, mens man forklarer menns mislykkethet med naturlige årsaker av deres egne valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene "jeg hater norske kvinner", og "er kvinner ubrukelige" er bitre ja. På den andre siden synes jeg ikke vi kvinner bør forveksle det politisk ukorrekte meningsfeltet med bitterhet. Det skal være lov å lufte andre synspunkt enn mainstream.

Anonymous poster hash: 2ebc9...ff7

Så synet på menn her inne baseres på trolletråder..? Ryggrad folkens. RYGGRAD!

Anonymous poster hash: 261cb...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to førstnevnte er trolletråder ja, men tråder som retter en saklig kritikk mot feminismen er ikke nødvendigvis trolletråder. Det er heller ikke slik alle menn tenker. Jeg tror du misforstår innlegget mitt litt AB 26fcb...796.

Anonymous poster hash: 2ebc9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Troller du meg eller klarer du bare ikke følge enkel logikk? Det blir sett på som diskriminerende at kvinner ikke velger seg karrierveier som gir dem lederstillinger, mens det blir sett på som menns egen feil at de ender i fengsel. Man forsøker å forklare grunner til at kvinner ikke lykkes med at noe er i veien med samfunnet, mens man forklarer menns mislykkethet med naturlige årsaker av deres egne valg.

Du tar opp to vidt forskjellige temaer som ikke kan sammenliknes.

Er nok du som ikke ser logikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar opp to vidt forskjellige temaer som ikke kan sammenliknes.

Er nok du som ikke ser logikken.

Det er høyst sammenlignbart. Hvis det er noe i samfunnsstrukturen som hindrer kvinner å oppnå samfunnstoppen, så må det jo like fult være noe som sørger for at menn havner på bunnen da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Kvinner er samfunnet. Det er bedring av kvinners stilling som gjeder. Det er en grunn til at man kvoterer kvinner inn i styrer og utdannelser. Det er en grunn til at kvinner ikke måte ut å stride for landet. Det viser bare hvor sterkt kvinneperspektiv står, når folk tror at kvinner ble undertykket før i tiden. Tror du virkelig menn noen gang har kunne gjort hva de ville overfor kvinner? Nei, de fleste kvinner har sønner som forsvarer dem til døde. Å tro at brorparten av menn kunne slippe unna med å behandle kvinner dårlig er dirkete latterlig og respektløst mot alle de mennene som ukritisk kaster seg ut i strid for landets kvinner. Under krigstid var det faktisk kvinner som delte ut såkalte hvite fjær til menn som fortsatt ikke hadde innskrevet seg til forsvaret, så det er kvinner som har kunnet gjort hva de ville mot menn, og ikke omvendt. Kvinner har alltid vært samfunnet. Deres meninger og behov har alltid vært viktigere enn menns, og virkningene av dette ser vi fortsatt i de fleste kvinners holdninger. Det er det mange av oss prøver å peke ut.

Hvilke kriger og kamper og stridigheter for kvinners beste har du deltatt i da, Teeden? Du er neppe gammel nok til å ha vært med i annen verdenskrig, der Norge var direkte angrepet.

Forakter du din mor også, på samme måte som du forakter og nedvurderer alle kvinner?

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kriger og kamper og stridigheter for kvinners beste har du deltatt i da, Teeden? Du er neppe gammel nok til å ha vært med i annen verdenskrig, der Norge var direkte angrepet.

Så jeg må stride for å ha rett til å uttale meg som mann, altså?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så jeg må stride for å ha rett til å uttale meg som mann, altså?

Du svarte ikke på det jeg spurte om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tinbjo1

Det er høyst sammenlignbart. Hvis det er noe i samfunnsstrukturen som hindrer kvinner å oppnå samfunnstoppen, så må det jo like fult være noe som sørger for at menn havner på bunnen da?

Hva vil du fram med det du skriver her?

At en mann har havnet i fengsel er jo hans egen feil/noe han kunne gjort noe med. (Gjelder jo det samme for kvinner).

At kvinner har vanskelig for lederstillinger er en helt annen ting; det er jo bare urettferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du fram med det du skriver her?

At en mann har havnet i fengsel er jo hans egen feil/noe han kunne gjort noe med. (Gjelder jo det samme for kvinner).

At kvinner har vanskelig for lederstillinger er en helt annen ting; det er jo bare urettferdig.

Haha, det er jo nettopp det som er problemet. At du antar at kvinner ikke får lederstillinger fordi de har det vanskeligere, mens at menn havner i fengsel pga egen feil. Det er ikke vanskeligere for kvinner å bli ledere, det går på vilje/evne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en overrepresentasjon av psykopater i fengslene. Kvinnelige psykopater havner ikke like lett bak murene, siden denne forstyrrelsen gir seg mer narsissistiske utslag hos dem. Vi må også ta med i betraktning hvem de kriminelle organisasjonene vil rekruttere. Enkelte teorier vil ha det til at evolusjonen utviklet psykopatiske elitekrigere uten frykt og empati som kunne gå rett inn i farene, istedenfor å flykte fra dem. Dette med hvem som havner bak murene, er ikke så enkelt å svare på. Jeg vil tro både arv, miljø og fri vilje har litt å si. Hvorfor har ikke kvinner erobret flere lederstillinger etter 30 år med likestilling? Å dupere kvinner pga det, blir det samme som å dupere afrikanere for ikke å ha oppnådd mer orden på ting, etter at den hvite imperiemakten trakk seg ut.

Anonymous poster hash: 2ebc9...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...