Gå til innhold

Far holder aldri samværsavtalen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når far aldri holder samværsavtalen? Han er også elendig med å gi beskjed om att han ikke henter i barnehagen. Han vet også veldig godt hvilke dager det absolutt ikke passer for meg og skal hele tiden bytte til disse dagene. Da blir han sur og lager ett lite helvete. Er så lei av dette nå. Han har ikke kunnet på to måneder i strekk nå og jeg vet aldri om jeg må hente etter jobb selv om han egentlig skal. Hva kan man gjøre? Og gjør jeg noe galt når det ikke går å skifte dag på veldig kort varsel?

Anonymous poster hash: 8f11c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familievernkontoret



Anonymous poster hash: 7ebed...eb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familievernkontoret

Anonymous poster hash: 7ebed...eb5

Det hjelper ikke

Ts

Anonymous poster hash: 8f11c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av telefon.

Jeg kan garantere at barnefar tar seg sammen og henter i barnehagen, hvis resulatet ellers blir et besøk av barnevernet fordi han ikke gadd å hente ungen barnehagen.



Anonymous poster hash: 92445...779
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av telefon.

Jeg kan garantere at barnefar tar seg sammen og henter i barnehagen, hvis resulatet ellers blir et besøk av barnevernet fordi han ikke gadd å hente ungen barnehagen.

Anonymous poster hash: 92445...779

Har vurdert det, men da går det utover ungen som har det ille nok nå med en far som ikke bryr seg.

Ts

Anonymous poster hash: 8f11c...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne sløve faren insisterer på samvær men følger ikke opp? Eller er han "påtvunget" samværet?

Hvordan er deres prosent: han har minst samvær? Ønsket han egentlig mer?

Anonymous poster hash: b8143...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han insisterer på samvær men har hundrevis av dårlige unnskyldninger for att han ikke kan. Han har nå lite samvær (to ettermiddager i uka) pga dette men vill ha mer og skal krangle med meg om det. Er bare så slitsomt og ikke minst ugunstig for ungen som snart er stor nok til å skjønne att han svikter

Anonymous poster hash: 8f11c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det, men da går det utover ungen som har det ille nok nå med en far som ikke bryr seg.

Ts

Anonymous poster hash: 8f11c...b40

Det gjør det allerede.

Så enten lar du far drite på leggen eller så fortsetter du å leke mora hans. Han er voksen. På tide å la han ta ansvar for barnet sitt.

Anonymous poster hash: 53ceb...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...