Gå til innhold

Menn som blir fort sur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en av disse karene som ikke tåler så mye som en liten kommentar, før geipen kommer. Blir innimellom overrasket. Eksempel; idag skulle vi på tur i skogen. Jeg hadde vasket jakka mi og hengt til tørk, så den skulle være tørr idag. Den var borte da jeg skulle hente den, og når jeg etterhvert spør mannen min om han har sett den, så kan han fortelle at den henger ute på terrassen. Så har han altså hengt den ut på terrassen, der den henger i sludd - og er minst like våt som da jeg tok den ut av vaskemaskina. Jeg hadde ingen annen jakke som kunne brukes i været som er nå, og sa til han (på en ordentlig måte) at det ikke var spesielt lurt å henge ut jakka slik. Og hva skjer? JO - han blir sur og setter opp geipen. Vil understreke at jeg vet at jeg snakket til han på en skikkelig måte. Jeg ble litt irritert på hans reaksjon, og spurte hvorfor han blir sur når jeg påpeker dette på en ordentlig måte? Da blir han enda surere og sier med høy og ufin stemme "Og du mener at du selv er så mye bedre?". Hans standardreplikk. Så var diskusjonen igang. Er det rart det er krig i verden, tenker jeg nå. Min reaksjon var egentlig ikke på det at han hang jakka ut, men på måten han blir sur på meg når jeg sier ifra på en ordentlig måte. Kanskje noen har synspunkter/innspill? Trenger det nå. Anonymous poster hash: 1463e...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme menn og troll til kjerringer.

Anonymous poster hash: 8ed3f...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok noe som ligger til grunn for det. Har dere f eks småbarn som generelt gir dere for lite søvn og egentid? Dårlig økonomi kanskje, eller at mannen din har det tøft på jobb? Snakk med ham om det, hvordan du føler det, på en måte som ikke er anklagende. At det er tøft for deg at han bruker deg som en container for sitt dårlige humør. Hva er problemet hans, hvordan kan dere løse det? Kommunikasjon og gjensidig respekt er viktig, man må i tillegg klare å være litt generøse med hverandre.



Anonymous poster hash: c3b22...5ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1 Mar 2015 at 13.51, AnonymBruker skrev:

..

Endret av Hypnotica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir han enda surere og sier med høy og ufin stemme "Og du mener at du selv er så mye bedre?".

Anonymous poster hash: 1463e...1c1

lol

klarer du å ikke le i disse situasjonene?

Anonymous poster hash: 1fe9b...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for for kvinner som er slik finnes jo ikke.



Anonymous poster hash: 7c18e...c2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en slik surpomp før. Han ble sur og fornærmet for alt mulig rart. Det er slitsomt å leve ned sånne som mistolker alt du sier. Det ligger også mye makt i en slik oppførsel.



Anonymous poster hash: 31a6d...c02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for for kvinner som er slik finnes jo ikke.

Anonymous poster hash: 7c18e...c2c

er det noen som har sagt noe annet? såklart finnes det sure kvinner men akkurat nå handler det om en sur mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ja for for kvinner som er slik finnes jo ikke.

Anonymous poster hash: 7c18e...c2c

Tror ikke det er noen som påstår det? :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg var gift med før, var sånn : kunne ikke skille sak og person. Var jeg uenig med hva han mente eller gjorde, tok han det som kritikk mot han som person og ikke som en uenighet om sak/handling. Det kunne bli ganske slitsomt, for å ha en samtale om et tema, eller å diskutere hvordan noe skulle gjøres i hus og hjem ble ganske frustrerende når det endte med surhet fra hans side hvis jeg ikke var enig med han.

Jeg har vokst opp i et hjem der vi kunne diskutere og være uenig, men vi holdt oss til sak. Min mening er min mening, ikke min person.

Han vokste opp i et hjem der alle gikk stille i dørene, og han fortalte meg med stolthet at han aldri hadde hørt sine foreldre krangle eller ha en høylytt diskusjon.......

Det tok da vel også slutt fordi jeg rett og slett ikke holdt ut i et forhold der jeg enten måtte tie for husfredens skyld, eller tåle suring resten av dagen på grunn av uenighet om hvordan sokker skulle henges til tørk.....



Anonymous poster hash: 6d858...cc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...