Gå til innhold

Stine's dagbok!


stine889

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Hei igjen :)

Hvordan går det?

Jeg har IKM imorgen...ingen symptom what so ever..

Hva med deg? Du har IKM rundt 7.. Er så spent på alle sine vegne her inne :) Vil jo det skal klaffe for alle og enhver snarligst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TR kom faktisk nå i kveld! Får bare se frem til neste pp:)

Ånei, så kjedelig!! Kan hun ikke lære seg å holde seg unna... Krysser fingrene for neste pp da :D

Hei igjen :)

Hvordan går det?

Jeg har IKM imorgen...ingen symptom what so ever..

Hva med deg? Du har IKM rundt 7.. Er så spent på alle sine vegne her inne :) Vil jo det skal klaffe for alle og enhver snarligst :fnise:

Hei! :)

Her går alt som normalt, ingen stress med prøvingen. Har blitt litt sånn at det skjer når det skjer :) Jeg tror det skal være ca 7, så får vi se. Har ømme brystvorter men det er vell også egentlig eneste. Vet ikke om jeg har EL i disse dager eller om det er fordi tanta er på vei!?

Krysser fingrene for at tanta IKKE dukker opp hos deg i morgen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante ennå.. Og egentlig ingen tegn, utenom en haug med kviser som jeg ALDRI pleier å ha. Pleier å få en kanskje to noen dager før TR, men denne gangen kom de ganske tidlig, og MANGE. Håper jo hun ikke dukker opp :) Men typisk at jeg ikke får noen tegn før 10 min før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fler tester igjen, så tok en EL test idag. Den var like sterk som kontrollstreken. Har hørt at de kan slå ut ved graviditet? Hmm... har bestilt nye som jeg får i morgen eller mandag :) Blir overrasket om det har klaffet denne pp. Har ikke testet og heller ikke hatt mye sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvor langt over ikm er du? Har selv bestillt tester, som kommer mandag forhåpentligvis.. Så tester da om ikke tr dukker opp før den tid.. :) krysser fingrene for at hun uteblir såklart og at hcg produksjonen min kun er treg ;) 6 dager over ikm igår, men negativ test :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikm var 7.aug men etter jeg regnet ut på nytt så gikk det 37 dager sist pp, så søndag stemmer vell bedre. Satser på at hun ikke dukker opp hos noen av oss! Har vært akutt kvalm ofte de siste dagene, sånn veldig kvalm. Kjipt ned negativ test når du er så mange dager over da :/ Er den ellers stabil? Satser på at du har hatt en sen EL da, eller treg hgc produksjon ja :) krysser fingrene for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen tr.. Får tester i posten i morgen håper jeg, så blir det testing tirsdags morgen :) Krysser fingrene selvom jeg ikke har troa denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Krysser fingrene for deg jeg også :) var på apoteket idag, så skal selv teste imorgen tidlig :) er 9 dager over ikm, så om svaret blir positivt eller negativt imorgen, så slår jeg meg til ro med det og at det vil være ett endelig svar. I og med at jeg nå er såpass lang tid over ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Så at det ikke gikk som forventet med deg. Men merkelig at ikke tr har dukket opp da!? kanskje du bør ta en tur til legen?

Har fortsatt ikke fått testene, så jeg kjørte på med enda en EL test idag, den var veldig sterk! Pleier ikke få så sterke når jeg har EL en gang. Kaaanskje det er noe på gang!? Tviler. Men er jo et lite håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en positiv test, som ikke var på morgenurin engang:D hadde jeg aldri trodd det denne mnd. Streken er MYE sterkere enn forrige gang. Krysser fingrene for at den holder seg fast denne gangen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, hva er det jeg leser!?!?

Har du fått en ny mageboer?! :hoppendeglad:

Gratulerer så mye! :hjerte:

Takk :strix: Jaa, det er en ny mageboer :D Som forhåpentligvis liker seg der inne!! Helt merkelig.. Våknet idag og hadde det litt på følelsen.. Skal ta en digital med uke indikator i morgen! Spennende!

Gratulerer! Så fint at det klaffet for deg igjen. Har sniklest litt her og krysset fingrene for deg:)

Takk for kryssing :klem: Det hjalp tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte stå opp med samboeren før han gikk på jobb, for å ta testen, hehe! Den viste Gravid 2-3 :D da er jeg 4-5 uker. Terminkalkulatoren på babyverden sier jeg er 5+4 idag ut ifra siste mens:) herlig å finne det ut igår og allerede være 4-5 uker "på vei".. Håper det stemmer da. Skal ringe legekontoret idag for å få tatt blodprøver:) Trenger å høre at det stiger så jeg slipper å bekymre meg så mye. Positivt er i hvertfall at forrige gang fikk jeg bare 1-2 på testen og svake streker. Denne gangen er den veldig klar og tydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde2c.jpg

Min lille samling hehe.. Den øverste er en EL test da, men ble KNALL lilla i morges. Har ikke ord for hvor deilig det er å ikke bare få 1-2 på alle tester, og svake svake streker.. Skal ta blodprøver i morgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, den ble sendt før den skulle. Hadde tenkt til å slenge på noen:

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk jenter :D Nervøs og spennende på samme tid.. håper at det går fint denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...