Gå til innhold

Er the ring skummel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke så veldig skummel synes jeg. Men hun jenta med det lange svarte håret er ganske creepy og når hun kommer ut av tvn. Grøss! :haar:

De fleste ting som kommer ut av TV-en er ganske creepy. Selv en teletubby som klatret ut av TV-en ville fått meg til å tilte. Ting skal ikke klatre ut av TV-skjermen. Eller opp av doskålen. Eller ut av speilet. Creepye ting skal holde seg til creepye lokaler, som støvete kjellere og falleferdige hus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min verden er den veldig skummel :redd: Er vel en grunn til at jeg aldri klarer å se ferdig hele filmen...

Men så takler jeg slike filmer svært dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempeskummel! Jeg er lettskremt av meg da, men helt alvorlig - jeg er scarred for life etter å ha sett den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var mer skummel før jeg hadde sett den.. Sleit mer med det :P

Nå i ettertid synes jeg ikke den er skummel, og tanken skremmer meg ikke engang. Det gjorde den før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg så den filmen har jeg hatt småproblemer med å sove i samme rom som tven, helst skulle jeg ikke hatt tv i huset om natta...

Ikke kjempeskummel, men ekkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KeyserSoze

The grudge var skumlere (er det et ord) enn the ring. Men forskjellen er kanskje at the grudge så jeg på kino 8 the ring på tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The grudge var skumlere (er det et ord) enn the ring. Men forskjellen er kanskje at the grudge så jeg på kino 8 the ring på tv

Jeg så the ring på tv en julidag, og synes ikke den er så skremmende. Etter å ha sett the grudge på kino, sov jeg praktisk talt ikke på flere dager, og nektet å være alene (samboer måtte stå utenfor dodøra til og med) på over en uke. Har ikke sett den siden like etter den kom på dvd, og får fortsatt ikke sove om jeg tenker på den ved leggetid!

Anonymous poster hash: f700c...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Ring var en av de bedre jeg så som fjortis, så også The Grudge på kino men den bare gjespet jeg av. Ble for dumt med en gul liten raring som kryper rundt i huset.

Endret av Dizzypam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes den var skummel.

Jeg var vel 17 da jeg så den, men jeg var splatter- og skrekkfilm-junkie og var ikke lettskremt. The Ring står liksom igjen som en av de bra skrekkfilmene fordi man blir litt sugd inn i den skumle stemningen.



Anonymous poster hash: d682b...52c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig bra, men skvatt noe helt jævlig et par ganger. Jeg så den på kino da, var lyden som skremte meg tror jeg.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Kommer jo veldig ann på hvem man spør. Jeg ser utrolig mye skrekkfilmer, men synes slike filmer som The Ring er dritskumle. Er liksom sånn at når jeg er alene hjemme må jeg sjekke et par ganger at hun i filmen ikke plutselig har lusket seg inn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...