Gå til innhold

Lukket Visning - kleint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på serien Lukket Visning, som går på TV3. I kveldens episode møter vi ei Oslo frue som ser på hus i Spania, og makan til dårlig TV er det lenge siden jeg har sett! Hele settingen mellom denne Oslo fruen og megleren kunne like gjerne vært en dårlig date...

Noen andre som er enige?



Anonymous poster hash: 52482...458
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett litt på serien Lukket Visning, som går på TV3. I kveldens episode møter vi ei Oslo frue som ser på hus i Spania, og makan til dårlig TV er det lenge siden jeg har sett! Hele settingen mellom denne Oslo fruen og megleren kunne like gjerne vært en dårlig date...

Noen andre som er enige?

Anonymous poster hash: 52482...458

Enig, en fryktelig smakløs og klein date...

Anonymous poster hash: 9ac05...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Helt enig. Tenkte å gi programmet en sjans, men synes det ble for flåsete.. Spesielt den megleren og hu dama i spania...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg og, syntes konseptet virket sånn halv-interessant når jeg så reklamene for det, men produksjonen er skikkelig ræva. TV3 får det bare ikke til.



Anonymous poster hash: 3cfc8...240
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Det var så ufattelig kleint å se på de to i Spania, særlig da han skulle gi henne fart i den hengestolen og når han skulle mate henne med en fiken.



Anonymous poster hash: 591ba...af3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja! Det var så ufattelig kleint å se på de to i Spania, særlig da han skulle gi henne fart i den hengestolen og når han skulle mate henne med en fiken.

Anonymous poster hash: 591ba...af3

JA!! Kunne vært en episode av ungkarskvinnen :fnise: Kanskje jeg må se mer likevel..hun skulle vel på flere visninger med denne megleren, om jeg ikke husker feil?

Anonymous poster hash: 52482...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe rart med ansiktet hennes?

Jeg klarte ikke å se på noe annet enn de fyldige leppene hennes.

Anonymous poster hash: 4aad8...b78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TROR (er ikke sikker), men at hun kan ha sprøytet inn noe i pannen som gjorde at den ikke beveget seg når hun pratet. Leppene var helt tydelig også sprøytenarkomane.



Anonymous poster hash: 52482...458
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TROR (er ikke sikker), men at hun kan ha sprøytet inn noe i pannen som gjorde at den ikke beveget seg når hun pratet. Leppene var helt tydelig også sprøytenarkomane.

Anonymous poster hash: 52482...458

Hun driver cosmobeauty i Oslo. Så hun har nok tilgang til en del fillere. :)

Anonymous poster hash: 1f592...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver cosmobeauty i Oslo. Så hun har nok tilgang til en del fillere. :)

Anonymous poster hash: 1f592...4a6

Bra promo for butikken sin da :fnise:

Anonymous poster hash: 52482...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han megleren i Spania var beyond klysete.

Glatt type.

Jeg tror faktisk at han hadde vært kjekk, hvis han hadde droppet stilen sin. Han prøver for hardt og det lyser gjennom.

Litt skjegg og klippe håret sitt, hadde gjort susen. Jeg fikk inntrykk av at det var på date? Enten det eller så smiska han noe innmari.

Anonymous poster hash: 4aad8...b78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han megleren i Spania var beyond klysete.

Glatt type.

Jeg tror faktisk at han hadde vært kjekk, hvis han hadde droppet stilen sin. Han prøver for hardt og det lyser gjennom.

Litt skjegg og klippe håret sitt, hadde gjort susen. Jeg fikk inntrykk av at det var på date? Enten det eller så smiska han noe innmari.

Anonymous poster hash: 4aad8...b78

Tydelig at han ville ha seg noe..

Stilen hans er vel den nå litt utgåtte sosse stilen som regjerte på Oslo Vest tidlig år 2000. Kanskje han kunne deltatt i Trinny og Susannah? :laugh:

Anonymous poster hash: 52482...458

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gleder meg til update på kjærlighetsfronten her i kveld :transe:



Anonymous poster hash: 52482...458
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg så på programmet i går, og det er så FLAUT! Skikkelig pinlig med han gæmlismegleren og wannabe-assistenten fra Bygdøy med "stuen hvor du kan by opp til dans". Og de to på Mallorca orker jeg ikke snakke om en gang...

Anonymous poster hash: cce25...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så litt av første episode. det holdt for meg. jeg pleier å elske programmer som Solgt og Boligjakten, men dette her var virkelig ikke noe for meg. kleint, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er gøy å se husene de har med, men oppsettet er litt forvirrende (at de hopper fra hus til hus).
Ellers syns jeg både meglerne og flere av de som har vært med er utrolig kleine. Virker veldig stivt å være rik? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Det holdt med reklamen for programmet for min del.Ikke noe jeg gidder å kikke mer på .. Nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...