Gå til innhold

Paradise Hotel Sverige, sesong 4 - INGEN spoiling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Saga er så sykt slitsom… Eric er søt og litt sånn dumteit. Synd han at han røk ut



Anonymous poster hash: 0b890...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Følger dere fortsatt med? Jeg er helt overrasket over at Kian plutselig er forelsket i JASSE!! Han hatet jo henne i starten.



Anonymous poster hash: a86aa...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa følger med! haha tenkte på det samme, spent på hvordan det utvikler seg mellom Kian og Jasse :fnise:

Hvem liker dere best så langt? Jeg liker Kristian, han er morsom :) håper han vinner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med!!! :) Ble også sykt overrasket over Kian, men så har jeg ikke troen på at han er noe særlig forskesket lenger når de kommer ut av hoteller!

Min favoritt er Smail og Jasse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Huff, jeg takler ikke Jasse. Det virker som hun hele tiden vil lage bråk/drama. Hun prater nesten bare om bais og piss også!

Jeg må si jeg heia litt på Michelle og Evelina tidligere :) Calle har jo blitt ultra kjedelig. Ligger jo bare i armkroken til Paow hele tiden.

For dere som ikke har sett de nyeste episodene, så kan dere laste ned fra thepiratebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg takler ikke Jasse. Det virker som hun hele tiden vil lage bråk/drama. Hun prater nesten bare om bais og piss også!

Jeg må si jeg heia litt på Michelle og Evelina tidligere :) Calle har jo blitt ultra kjedelig. Ligger jo bare i armkroken til Paow hele tiden.

For dere som ikke har sett de nyeste episodene, så kan dere laste ned fra thepiratebay :)

I know. Jasse synes jeg faktisk driver med mobbing til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med!!! :) Ble også sykt overrasket over Kian, men så har jeg ikke troen på at han er noe særlig forskesket lenger når de kommer ut av hoteller!

Min favoritt er Smail og Jasse! :D

Om du følger med burde du fått med deg at Smail røk ut i går - endelig.

Håper virkelig ikke den sleipe og manipulerende sniken får sjanse til å komme inn igjen.

Anonymous poster hash: 8d2cc...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Om du følger med burde du fått med deg at Smail røk ut i går - endelig.

Håper virkelig ikke den sleipe og manipulerende sniken får sjanse til å komme inn igjen.

Anonymous poster hash: 8d2cc...a83

Det kan være at hun ser de episodene som er kommet ut på TV3 play, og der har de vel ikke lagt ut så mange episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at hun ser de episodene som er kommet ut på TV3 play, og der har de vel ikke lagt ut så mange episoder?

Den ble lagt ut i gårdkveld.

Anonymous poster hash: 8d2cc...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du følger med burde du fått med deg at Smail røk ut i går - endelig.

Håper virkelig ikke den sleipe og manipulerende sniken får sjanse til å komme inn igjen.

Anonymous poster hash: 8d2cc...a83

Jeg streamer episodene som blir lagt ut, og de er kommet lengre i Sverige enn i Norge så JA jeg har fått med meg det :) men så var vel spørsmålet hvem vi hadde som favoritt, ikke hvem vi tror vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Huff, jeg må nesten humre. I Sverige kalles Jasse for "Bajsankan (Bæsjeanda).."

Edit.: Sånn så hun ut før hun ble and. Kjempesøt!

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Huff, jeg må nesten humre. I Sverige kalles Jasse for "Bajsankan (Bæsjeanda).."

Edit.: Sånn så hun ut før hun ble and. Kjempesøt!

Shit, det ser jo ut som et annet menneske!! Mye penere før, hun ser jo ut som en 40 år gammel husmor nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hååååper Smail kommer inn igjen, det er ikke like spennende når han er ute! Ellers håper jeg Kristian vinner. Hatet han i starten, syntes han var skikkelig teit, men nå liker jeg han :) virker som en bra fyr! Men hvis han vinner må det bli uten Saga, for hun er så sliiiitsom, på alle måter.

Synes også det var lame at Paow kom inn igjen, synes ikke hun tilfører så mye spennende eller gøy. Og Calle har jo blitt tidenes kjipeste etter at hun kom inn. Syntes virkelig synd på Evelina.



Anonymous poster hash: dab2f...bb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Ååå herregud så spennende!! Andre som følger med? Heier på Michelle!! :danse:



Anonymous poster hash: a86aa...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med det i det siste, men ser det på tv3 nå! Så mye forandringer siden sist jeg så! Hvordan har Saga og Calle røket ut? Og samme med Ylva? Og hvordan kom Jasse og Kristian inn igjen?
Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PH Sverige og Danmark er SÅ mye bedre enn den norske. Bedre programleder, penere jenter, kjekkere gutter, mer drama osv. Håper ikke de viser den norske i Sverige og Danmark? Det er flaut!

Anonymous poster hash: 87d1c...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med det i det siste, men ser det på tv3 nå! Så mye forandringer siden sist jeg så! Hvordan har Saga og Calle røket ut? Og samme med Ylva? Og hvordan kom Jasse og Kristian inn igjen?

Spennende!

Calle røk ut fordi Paow ble keen på Eric og heller ville stå med han. Så Calle måtte stelle seg bak Saga som ofc valgte Smail. Ylva røk fordi Paow fikk i oppgave å sette to stk i fare, hvor hun valgte Ylva og Freddie. Michelle hade blitt utnevnt som engel og kunne redde èn - Freddie.

Jasse og Kristian kom tilbake fordi Saga og Freddie dro på utflukt eller hva det nå heter, og fikk velge to stk å ta med tilbake :-) Saga husker jeg ikke hvordan røk ut.

Anonymous poster hash: 0848a...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calle røk ut fordi Paow ble keen på Eric og heller ville stå med han. Så Calle måtte stelle seg bak Saga som ofc valgte Smail. Ylva røk fordi Paow fikk i oppgave å sette to stk i fare, hvor hun valgte Ylva og Freddie. Michelle hade blitt utnevnt som engel og kunne redde èn - Freddie.

Jasse og Kristian kom tilbake fordi Saga og Freddie dro på utflukt eller hva det nå heter, og fikk velge to stk å ta med tilbake :-) Saga husker jeg ikke hvordan røk ut.

Anonymous poster hash: 0848a...b1e

Åjaa :) Takk :danse: Nå har jeg sett finalen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Åjaa :) Takk :danse: Nå har jeg sett finalen :danse:

Hvor så du finalen? Den ligger ikke ute på tv3play :(

*Edit: Faen i helvette (unnskyld at jeg banner) men nå så jeg tilfeldig hvem som vant, når jeg lette etter finale episoden.....!!! ) :jolie:

Helt ærlig så likte jeg virkelig ikke at ERIC og PAOW vant. Hva faen? Eric har jo røket ut av PH minst to ganger tidligere. Virker som PH ville at han skulle vinne? PAOW har jeg heller aldri likt, og synes ikke hun var verdig i det hele tatt.

Edit: Jeg har ikke sett finalen enda, men leste hvem som vant.

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...