Gå til innhold

Er Henriette Steenstrup morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan spare meg for både henne og de fleste andre av norske komikere. Men nå er jeg litt kresen på det feltet. Digger Brede Bøe og noen av de gamle, men ikke så mange av de nye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Dama er helt rå! Hvem gjør slikt når man er høygravide? :hoho:

Jeg liker Henriette av og til. Og denne videoen er en skrekkelig god parodi til Bjørn Eidsvåg og hans duetter med diverse kvinner. Der B. E er en sucker for metaforer, er Henriette rett på sak. Takk for snutten, Novemberellie. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns hun er kul jeg. Eneste gangene hun ikke er morsom er bår hun skal være den ekle dama med briller som bare snakker om fis og sånne fjerne ting. Den videoen var nasty

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner på fotballfrue i ansiktet. Spesielt nå som hun har fått pannelugg. :)

Anonymous poster hash: 6c506...3b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan jeg ikke si. Liker ikke slik type humor.

Jeg er mer som Øystein Sunde, liker AFV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er komisk og herlig vulgær i den Eidsvåg-parodien. :laugh:



Anonymous poster hash: 60263...500
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

Norsk humor generelt er utrolig dårlig for min del. *serstygtbortpåtorsdagskveldfranydalen*

Foretrekker britisk humor i stedet. Så hun er nok ikke mitt bord heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Brede Bøe

Han har da aldri vært morsom.

Anonymous poster hash: 96113...a4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre norske komikere har hun sine heldige og uheldige øyeblikk innenfor humor. Noen ting klaffer ikke i det hele tatt, mens andre treffer midt i blinken. Noen ganger bryter man ut i hysterisk latter, andre ganger gjemmer man seg bak teppet i sofaen, rett og slett fordi det man så/fikk øye på var ekstremt kleint. Sånn er det vel bare, de færreste treffer hver gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Må ha i bakhodet også da, at hun ikke sitter og skriver de innslagene sine alene. Er ikke kun hennes humor som er innblandet i suppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig dyktig i det hun gjør, men er ikke min type humor i det hele tatt. Likestilles med (grusomme) Borettslaget..

Tre raske menn derimot :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke spesielt morsom, nei, men hun synger flott og burde blitt revyartist.

Anonymous poster hash: 33ad1...51e

Hun er revyartist.

Anonymous poster hash: a5cca...1ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes ikke hun er morsom, og eg liker heller ikke de forferdelige grimasene når hun lager store øyner og gjør noe med munnen (dere som har lagt merke til det, skjønner hva eg mener, for beskrivelsen her er ikke bra ser eg, hehe)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten ingen norske komikere er morsomme. Føler de prøver alt for hardt.

Meen synes faktisk Tina og Betina var morsomme. :fnise: Altså spilt av Henrik og Odd Magnus. Ja jeg har barnslig og dårlig humor. I know

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg synes ikke hun er morsom, og eg liker heller ikke de forferdelige grimasene når hun lager store øyner og gjør noe med munnen (dere som har lagt merke til det, skjønner hva eg mener, for beskrivelsen her er ikke bra ser eg, hehe)

Haha! Jeg vet akkurat hvilken grimase du mener!!

Anonymous poster hash: 563e7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes ikke hun er morsom, og eg liker heller ikke de forferdelige grimasene når hun lager store øyner og gjør noe med munnen (dere som har lagt merke til det, skjønner hva eg mener, for beskrivelsen her er ikke bra ser eg, hehe)

Grimasen hun får når hun ler er ikke noe hun gjør med vilje, det er bare noe som skjer når hun ler så syns ikke det er snilt å si slikt...

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...