Gå til innhold

Once Upon a Time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så drit lei av at de bestandig ofrer alle for redde en. Hva hjelper det hvis de redder en for å så sette alle i fare?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Syns det har vært bra sesongstart. Noen plotholes vil det alltid være, akkurat som hvorfor i huleste må alle være blodrelaterte til hverandre? Visste at Snow Queen var ingen unntak, bare ikke helt sikker på hvordan. Største mysteriet nå er hvordan Emma og Snow Queen kjenner hverandre. Likte kostymen til Elizabeth Mitchell dog, helt greit at de putter inn litt eyecandy for oss gutta også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jøss, her var det ikke mye aktivitet nei...

MEN HOLY MOTHER OF AWESOMNESS FOR EN SESONG FINALE!! :hakeslepp::popcorn:

Siste 15 min bygget virkelig opp til store greier og håper virkelig de klarer å få noe bra ut av det, for nå har de virkelig potensialet til å gjøre sesong 5 en av seriens beste sesonger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 5 burde bli den siste sesongen synes jeg.



Anonymous poster hash: da9d2...8a2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

En av de dårligste serier som er laget.

Anonymkode: cc7b5...295

Verdt å trekke opp en tråd det er tre år siden noe har skrevet i for å skrive noe om en serie som gikk i 7 sesonger og var likt av mange? Neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kom over denne serien for et par måneder siden. Hadde ikke trodd jeg skulle like den så godt! 😂 Skulle dog ønske dem hadde gitt seg etter sesong 6, da! Der hadde de den perfekte slutten! Bra serie, hvertfall!:)

Anonymkode: 6cb7e...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Kom over denne serien for et par måneder siden. Hadde ikke trodd jeg skulle like den så godt! 😂 Skulle dog ønske dem hadde gitt seg etter sesong 6, da! Der hadde de den perfekte slutten! Bra serie, hvertfall!:)

Anonymkode: 6cb7e...93a

Enig

Eneste jeg likte med sesong 7 var Tilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra konsept, grei start, ok skuespillere, dåårlig gjennomføring. De forskjellige karakterenes bakgrunnshistorie varierer veldig i kvalitet syntes jeg, men hovedhistorien/"nåtiden" har litt barnslige løsninger på problemene som karakterene må løse. Problemene er ofte også grunnet hovedkarakteren/e, special effects er halvgode-dårlige, så jeg ble til slutt så irritert at jeg sluttet å se på serien. Hoppet av i sesong 2, så kan bare snakke for sesong 1-2.

Anonymkode: ad07d...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Bra konsept, grei start, ok skuespillere, dåårlig gjennomføring. De forskjellige karakterenes bakgrunnshistorie varierer veldig i kvalitet syntes jeg, men hovedhistorien/"nåtiden" har litt barnslige løsninger på problemene som karakterene må løse. Problemene er ofte også grunnet hovedkarakteren/e, special effects er halvgode-dårlige, så jeg ble til slutt så irritert at jeg sluttet å se på serien. Hoppet av i sesong 2, så kan bare snakke for sesong 1-2.

Anonymkode: ad07d...4c3

Din personlige mening er ikke fakta.

Anonymkode: cc7b5...295

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Denne sesongen burde egentlig blitt kuttet for flere sesonger siden, når de fremdeles var noenlunde på topp... 

Anonymkode: c2ed4...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.11.2018 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Din personlige mening er ikke fakta.

Anonymkode: cc7b5...295

Man skulle komme med egen mening?

Anonymkode: ad07d...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, November 03, 2018 den 22.25, AnonymBruker skrev:

 Din personlige mening er ikke fakta.

 Anonymkode: cc7b5...295

Er det liksom ikke "tillatt" å komme med sine egne synspunkter på noe som helst nå da? 

Kanskje like greit å legge ned hele Kvinneguiden, først som sist... 

Anonymkode: c2ed4...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 6 var den perfekte avslutningen. Skjønner ikke hva de tenkte med den 7.sesongen da den ikke lignet noe av de tidligere sesongene i stil og gjennomførelse. Det var mye barnslig og teit i de tidligere sesongene, men det som var bra var veldig bra. Det var mange sterke scener som ga kraftig inntrykk på meg, og flere av skuespillerne  som gjorde en god prestasjon. Flere av figurene som jeg ble glad i. Rumpel fikk sin Belle helt til slutt. 

Anonymkode: 2b817...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 6 var den perfekte avslutningen. Skjønner ikke hva de tenkte med den 7.sesongen da den ikke lignet noe av de tidligere sesongene i stil og gjennomførelse. Det var mye barnslig og teit i de tidligere sesongene, men det som var bra var veldig bra. Det var mange sterke scener som ga kraftig inntrykk på meg, og flere av skuespillerne  som gjorde en god prestasjon. Flere av figurene som jeg ble glad i. Rumpel fikk sin Belle helt til slutt. 

Anonymkode: 2b817...c5c

Det største problemet med sesong 7 er egentlig at det er en versjon av sesong 1. Jeg er helt enig sesong 6 var den perfekte avslutning. Siden Emma fullførte sitt oppdag som frelseren. Og man merket tapet av Emma, Snow og Prince Charming i sesong 7.

 

Det eneste som var bra med sesong 7 var Tilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...