Gå til innhold

Once Upon a Time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I begynnelsen likte jeg virkelig denne serien. Jeg syns det var et morsomt konsept. Men utover i serien syns jeg den ble dårligere, og nå har jeg sett første episoden av sesong to, og herregud for noen dårlige special effects. Og det er så lett å gjette hva som skal skje. Siden hovedpersonen er 11 år, tenkte jeg at kanskje serien egentlig er for barn? Men den virker altfor voldelig til det. Hvis jeg hadde sett en serie der folk rev ut andres hjerter og knuste dem da jeg var rundt 10, ville jeg hatt mareritt i årevis.

Hva syns dere om serien?



Anonymous poster hash: 134d4...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker den serien :D Men likte ikke episode 11 i sesong 3 :(



Anonymous poster hash: 496ef...f9a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett reklamer og litt av sesong én. Er det sesong tre som går nå? Syns det virka som noen litt lettvinte effekter, at det var lett å se at det var laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Likte konseptet i begynnelsen, men serien i seg selv er rimelig elendig. Har sett sesong 1, overrasket over at de har klart å kommet helt til sesong 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mer spennende før, men fortsatt spennende nok for at jeg skal se på den.



Anonymous poster hash: 6c6da...b0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Begynte å se på den i går, og har kommet til episode 9 i sesong 1. Må egentlig si at jeg ikke er helt revet med enda. Serien virker kanskje litt for barn? Ingen sex, bare lett berøring.. blir litt for mildt for meg engentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I begynnelsen likte jeg virkelig denne serien. Jeg syns det var et morsomt konsept. Men utover i serien syns jeg den ble dårligere, og nå har jeg sett første episoden av sesong to, og herregud for noen dårlige special effects. Og det er så lett å gjette hva som skal skje. Siden hovedpersonen er 11 år, tenkte jeg at kanskje serien egentlig er for barn? Men den virker altfor voldelig til det. Hvis jeg hadde sett en serie der folk rev ut andres hjerter og knuste dem da jeg var rundt 10, ville jeg hatt mareritt i årevis.

Hva syns dere om serien?

Anonymous poster hash: 134d4...606

elsker den. Er hekta. Og jeg er kommet til starten av sesong 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Begynte å se på den i går, og har kommet til episode 9 i sesong 1. Må egentlig si at jeg ikke er helt revet med enda. Serien virker kanskje litt for barn? Ingen sex, bare lett berøring.. blir litt for mildt for meg engentlig :P

serien handler om eventyrfigurer liksom. Og må tv serier alltid inneholde sex?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elsker den. Er hekta. Og jeg er kommet til starten av sesong 3

Bra det ikke er bare jeg som fortsatt elsker den :P Begynte nesten å tro jeg var den eneste :fnise:

Anonymous poster hash: 496ef...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Bra det ikke er bare jeg som fortsatt elsker den :P Begynte nesten å tro jeg var den eneste :fnise:

Anonymous poster hash: 496ef...f9a

😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

serien handler om eventyrfigurer liksom. Og må tv serier alltid inneholde sex?

De har vel sex de også? :P Nei men altså..hvorfor skjule alt og gjør det til en barneserie? Kan like greit slå på Disney Chanel. :jolie:

Jeg vil se Price charming og Snow white ha hefting eventyrsex :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

De har vel sex de også? :P Nei men altså..hvorfor skjule alt og gjør det til en barneserie? Kan like greit slå på Disney Chanel. :jolie:

Jeg vil se Price charming og Snow white ha hefting eventyrsex :fnise:

poenget mitt er at den serien trenger ikke sexsenee. Det er ikke relevant for historien.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøa

Sesong 1 var litt tung å komme seg igjennom for da fryktet jeg at serien kom til å være veldig barnslig. Men den var nødvendig å gå igjennom for å bli introdusert med alle karakterene. Også elsket jeg konseptet med disney (++) karakterene vi vokste opp med i en ordentlig smash-up "voksen serie". Jeg syntes den bare blir bedre og bedre i sesong 2, for ikke å nevne sesong 3. Sesong 3 (spesielt ep11) er virkelig fantastisk bra, og håper de som begynner på serien ser hele :sjokkert: Har dere ramlet av i sesong 1 så anbefaler jeg dere på det sterkeste å se den videre for den blir absolutt knallbra utover sesongene! Rumplestiltskin er hvertfall min favorittkarakter og serien hadde ikke vært den samme hadde ikke jeg digget han, eller Ginnifer Goodwin.

Er helt enig i at enkelte scener ser skikkelig fake ut. Men det gjorde ikke noe for min del siden jeg likte serien såpass godt. Er virkelig på min topp 5 liste! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har kommet til sesong 2 nå, episode 5.

Jeg liker at man få se flere og flere eventyr karakterer nå :)

Mange kjente skuespillere og så langt synes jeg sesong 2 er veldig underholdende.

Synes det er interessant å se hvordan Regina Mills var før hun begynte med magi, hun virket så uskyldig mens etter Daniel døde så ble hun en helt annen person.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...