Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Fugitive, Harrison Ford og Tommy Lee Jones. Sett den før, men den holder seg. Det meste med Tommy Lee Jones holder seg.

Skulle til å nevne Batman Forever, men den var kanskje så ultrainderlig til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Fault in our stars. H-E-R-R-E-G-U-D sier jeg bare!

Jeg ser nok ut som en inntørket rosin i trynet nå etter all griningen, jeg har aldri grått så heftig av en kjærlighetsfilm før. Hadde null forventninger og det eneste jeg visste om filmen var en fra en trailer jeg så for veldig lenge siden. Eller jo, forventningene jeg hadde var vel mer at det var en billig cheesy tenårings flopp. Mulig mange oppfatter den som det også, men jeg har ikke blitt så frelst av en kjærlighetshistorie siden The notebook, og selv den filmen fikk meg ikke til å sitte klissvåt av tårer. Skuespilleren som spilte Gus var helt fantastisk, herlighet for en sjarm og utstråling!

Trodde jeg skulle tilbringe kvelden alene, så det mildt sagt to pinlige timer når samboer plutselig dukket opp når jeg startet filmen..Kunne føle ubehaget hans på lang avstand. Haha, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Human Trafficing

Har ikke sett denne før nå, til tross for at den er snart 10 år gammel. En helt vanvittig sterk film, og jeg vil oppfordre alle som er tilhenger av sexkjøpsloven og andre som ser på kjøp og salg av sex som ok å se denne filmen.

Noe av det sterkeste jeg har sett.

Filmen er i 2 deler og er tilgjengelig på Netflix.



Anonymous poster hash: a2dc8...027
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Edge of Tomorrow. Forbausende bra. Jeg tror jeg er i ferd med å tilgi Tom Cruise for scientologien hans. En så bra skuespiller kan ikke være helt ond.

Det ble til og med plass til en god del humor av typen "De skyter jo hester, ikke sant?"

Jeg må tilstå at jeg flirte mye under sekvensen der The Full Metal Bitch skyter Cage i ansiktet for å sikre at han beholder sin evne til å vende tilbake til dagen før invasjonen i Frankrike. Gjentatte ganger. Han kan ikke gå tilbake i tid hvis han ikke dør først. Og han må for alt i verden ikke dø av blodtap elleroverleve med en blodoverføring. Så hver gang Cage blir skadet under trening, slik at han ikke kan delta i invasjonen, blir han skutt. Og skutt og skutt. "Jeg tror jeg har brukket nakken." "Sorry, Cage, we need to reset!" Blam!

"Vent litt, jeg tror ikke det er noe alvorlig. Det går bra!" Blam! Er det ondt av meg å synes at dette er morsomt?

jeg tror jeg må se den en gang til.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle til å nevne Batman Forever, men den var kanskje så ultrainderlig til å begynne med.

Veeel, det finnes vel ting som selv ikke Tommy Lee Jones kan berge. Det er den eneste filmen jeg kan komme på der Tommy Lee Jones overspiller. Men nå var den jo ikke spesielt alvorlig til å begynne med. Kanskje det var det som kalles en "alimoney film", dvs en rolle man tar for å få cash money til skilsmisseoppgjøret. Og FORT. Jimmy Carrey som the Riddler var likevel verdt billettpengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dredd (2012)

Hadde ikke lest hva filmen handlet om og jeg var litt redd for at det var bare en remake av den orignale Dredd. Glad for at det ikke var det selv om selve plottet var litt lik The Raid filmen.

Likte filmen veldig godt, måten de hadde filmen på og hvor blodig og gorry filmen var.

Eneste jeg vil sette fingeren på var avslutningen, den virket ikke logisk ut i det hele tatt.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dredd (2012)

Hadde ikke lest hva filmen handlet om og jeg var litt redd for at det var bare en remake av den orignale Dredd. Glad for at det ikke var det selv om selve plottet var litt lik The Raid filmen.

Likte filmen veldig godt, måten de hadde filmen på og hvor blodig og gorry filmen var.

Eneste jeg vil sette fingeren på var avslutningen, den virket ikke logisk ut i det hele tatt.

Hva var det som var ulogisk med slutten? At enkelte små gadgets har begrenset rekkevidde? Det virket fullstendig logisk på meg.

Anyway, hvis det er noe som er "den originale Dredd", så er det DENNE filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...