Gå til innhold

Når er det ok å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det selvfølgelig er jeg som bestemmer når det passer meg, men som singel etter et langt forhold så er jeg ikke oppdatert på hva som er akseptert for tiden.

Hvis jeg går på date med en ukjent fra tinder bør jeg vel vente noen dater?

Hva hvis det er en venn som man kjenner godt men som man akkurat har begynt å date?

Hvis daten din hinter mot sex, hva er for tidlig/sent for deg?

Anonymous poster hash: e4884...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid OK med sex, så lenge du har lyst. Husk beskyttelse!



Anonymous poster hash: 0cad0...e2b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert helt an på hva du vil ha ut av daten også? Hvis du vil ha sex så har du sex, men da kan det hende at fyren drar videre. Hvis du holder igjen så kan det hende daten går videre til ei annen som har sex med han så har du "mistet" han allikevel.

Hvis det er en venn så er vel det greieste å prate med han og høre hva han tenker om ting og tang?

Det er for tidlig hvis det er hinting allerede på første date dersom jeg ikke er ute etter bare sex, og det er for seint når daten har gått videre til neste.



Anonymous poster hash: e3fa9...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det selvfølgelig er jeg som bestemmer når det passer meg, men som singel etter et langt forhold så er jeg ikke oppdatert på hva som er akseptert for tiden.

Hvis jeg går på date med en ukjent fra tinder bør jeg vel vente noen dater?

Hva hvis det er en venn som man kjenner godt men som man akkurat har begynt å date?

Hvis daten din hinter mot sex, hva er for tidlig/sent for deg?

Anonymous poster hash: e4884...4af

Når skal dere jenter slutte med å bruke sex som et virkemiddel for å få et forhold? Ha sex når du har lyst.

Anonymous poster hash: d9c70...4e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst har du lov :)

Er ingen regler for det, noen går om de får sex for tidlig, noen går om de får det for sent. Antagelig var de ikke interessert nok i utgangspunktet når dette ødelegger. Forhold har dukket opp fra ONS og fra de som venter til 3 daten. Gjør det når det føles riktig for deg (og partner selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er sikker på å være sammen resten av livet.:) Det burde være utgangspungtet for alle forhold.:) Sex uten følelser er uaktuelt og ekkelt.

Anonymous poster hash: d0e6b...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er kåt, og føler seg trygg på partneren, samt har beskyttelse for hånden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generiske svar som vanlig. "Jeg vet at det selvfølgelig er jeg som bestemmer når det passer meg"

Og alle roper; "når det passer deg!"

Ts lurer vel på hva som er normen og hva som er smart. Svaret på det er at det kommer an på hva du er ute etter. Hvis sex ikke er noen "big deal" for deg og du ikke tar hardt på det dersom en fyr dumper deg etter sex, kan du selvsagt tenke mindre over det. Dersom du, som mange, synes du blir "brukt" når du opplever at du kun er god nok for sex og ingenting mer, burde du absolutt vente til du vet hvor dere står.

Dette handler ikke om et visst antall dater, for det er helt forskjellig hvor godt kjent man blir over en date, om det er en drink eller en middag osv.

Hvis du er redd for å bli utsatt for en player, er det viktigste å se på handlingene hans, ikke ordene. "Du er en fantastisk jente" koster ingenting. Det å ringe fremfor å chatte/smse, treffe deg på dagtid så vel som kveldstid, treffe dine venner og la deg treffe hans, og snakke om å ikke treffe andre koster langt mer.



Anonymous poster hash: 7f47a...719
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...