Gå til innhold

Fremdeles jomfru...


HeleneA

Anbefalte innlegg

Bra det er flere av oss! Jeg er også 21, ukysset og jomfru, ikke av eget valg. Jeg har ikke vært forelsket siden barneskolen, og aner ikke hvordan jeg skal flørte. Det er ikke noe jeg tenker over til vanlig, men jeg synes det er flaut å innrømme - i alle fall ukysset-delen. Jeg får sjelden oppmerksomhet fra gutter, selv om jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg har lyst til å få det overstått, men det har rett og slett ikke skjedd. Jeg tror heller ikke at jeg er modig nok til å dra på byen, finne en fyr og bare gjøre det, men jeg burde vel prøve å kline med noen da.



Anonymous poster hash: 63372...397
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, 21 år og ukysset. Blir ofte sjekket opp, men er ganske kresen og i tillegg kommer jeg fra en ødelagt familie med mye psykisk nedbryting som har gjort meg skeptisk og sikkert litt redd for andre. Jeg har lyst til å bli ferdig med det men ville bare blitt kvalm av å gjøre det med noen jeg ikke er tiltrukket av. Jeg har som brukeren over heller ikke vært forelsket siden barneskolen, men jeg trenger egentlig ikke følelser, men iallefall noen som man synes er opphissende (som heller ikke har inntruffet på lenge). Jeg vet at det hadde blitt helt feil å bare ta noen for å bli ferdig med det.



Anonymous poster hash: fc3ba...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt det er litt likegyldig for meg om en jente er jomfru eller ikke, iallefall om dette var en jeg var interessert i et forhold meg. Det meste kan læres, og ærlig talt, det er snakk om sex, ikke kung fu; SÅ komplisert er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere av oss! Jeg er også 21, ukysset og jomfru, ikke av eget valg. Jeg har ikke vært forelsket siden barneskolen, og aner ikke hvordan jeg skal flørte. Det er ikke noe jeg tenker over til vanlig, men jeg synes det er flaut å innrømme - i alle fall ukysset-delen. Jeg får sjelden oppmerksomhet fra gutter, selv om jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg har lyst til å få det overstått, men det har rett og slett ikke skjedd. Jeg tror heller ikke at jeg er modig nok til å dra på byen, finne en fyr og bare gjøre det, men jeg burde vel prøve å kline med noen da.

Anonymous poster hash: 63372...397

Samme her, 21 år og ukysset. Blir ofte sjekket opp, men er ganske kresen og i tillegg kommer jeg fra en ødelagt familie med mye psykisk nedbryting som har gjort meg skeptisk og sikkert litt redd for andre. Jeg har lyst til å bli ferdig med det men ville bare blitt kvalm av å gjøre det med noen jeg ikke er tiltrukket av. Jeg har som brukeren over heller ikke vært forelsket siden barneskolen, men jeg trenger egentlig ikke følelser, men iallefall noen som man synes er opphissende (som heller ikke har inntruffet på lenge). Jeg vet at det hadde blitt helt feil å bare ta noen for å bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: fc3ba...505

Det var faktisk en lettelse å lese dette, det å vite at man ikke er alene. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med den siste gangen? :klo:

Anonymous poster hash: 379c9...86c

Siste gangen kan bety sist gang du hadde sex eller siste gangen før du dør? Du tolker det slik du vil. Det jeg mente var at hvis du tenker tilbake på de gangene du har hatt sex, så tenker du sjeldent på den første. Du tenker på de siste rundene du hadde. Første gangen er derfor ikke så viktig, for det kommer alltid en runde som er mye bedre.

Anonymous poster hash: 73f23...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha sex med menn. De bare voldtar deg.

All heteroseksuell sex er voldtekt

- Andrea Dworkin - Feminist.



Anonymous poster hash: 80a0b...3b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk en lettelse å lese dette, det å vite at man ikke er alene. Takk :)

Hvorfor har et blitt sånn for deg? :) Hvorfor har du ikke hatt kjæreste eller sex før? Godt man ikke trenger å fortelle folk om det :P

Anonymous poster hash: fc3ba...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jomfru også og litt over 20. men er heller stolt av det. ser ikke på det som negativt da jeg sparer meg for en fremtidig kjæreste. :D



Anonymous poster hash: 444c0...28a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jomfru også og litt over 20. men er heller stolt av det. ser ikke på det som negativt da jeg sparer meg for en fremtidig kjæreste. :D

Anonymous poster hash: 444c0...28a

Hva er litt over 20? Er du født i 93 eller 94? :P Synes folk det er rart du ikke har hatt kjæreste før?

Anonymous poster hash: fc3ba...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går litt begge veier. Mista jomfrudommen da jeg var 18, i fylla. Har ikke angret noe spesielt på det, det var godt å få det unnagjort og ikke føle på det å være jomfru lenger.

Samtidig kunne jeg tenke meg at det hadde vært koselig om kjæresten min hadde vært min første. Men jeg er også veldig sjenert og vanskelig å komme innpå, og terskelen for å la han slippe til og å ha sex med han hadde nok vært høyere om jeg hadde vært jomfru, kan godt hende at jeg ikke hadde turt.



Anonymous poster hash: 95f34...d75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 24 som er jomfru, ukyssa og alt det der.

Det har faktisk kommet til et punkt som gjør at det er utrolig flaut. Så jeg er enig med deg der.

Vurderer faktisk å ikke ha sex fordi det blir for flaut å si...

Anonymous poster hash: 0d539...179

Jeg er mann og var i samme situasjon som deg da jeg var 24 år. Hadde sex/kysset en jente første gang da jeg var 24. Gikk veldig dårlig, prestasjonsangst. Andre gang da jeg var 25. Samme greia. Tredje gang da jeg var 27. Samme greia, men hun gav meg flere sjanser og plutselig løsnet det. Nå har jeg bikket 30 og har hatt et par forhold bak meg hvorav ett langvarig, og nærmer meg ti damer totalt.

Var nokså overbevist om at jeg skulle være jomfru for resten av livet da jeg var i starten av 20-årene, men det har visst gått ganske greit, så trenger ikke gi opp!

Anonymous poster hash: b2e9c...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ikke gå for en ONS dersom du vil bestemmer deg for at du vil finne noen å gjøre det med. Ville helller testet ut Tinder e.l., hvis jeg var deg. Der har du muligheten til å chatte litt først, og avtale en kaffedate e.l. for å se an fyren. Eller post under eget brukernavn her, så får du sikkert en haug med mer eller mindre seriøse tilbud. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg er også jomfru... Hehe pynter litt på sannheten og sletter alle fra minnet så er man vel jomfru ikke sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...