Gå til innhold

Dumpe typen pga liten pikk ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, dette er en ikke sak. Er han for liten, dumper du han.

Anonymous poster hash: 3870c...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EspenAskeladd

Hvorfor i alle dager skulle han det? Mulig å være så reflektert som du er? Må si jeg er imponert. :)

Anonymous poster hash: 13473...941

Åh. Hun var seriøs. Sorry, møter få sånne ute i det fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi det tydeligvis er et veldig stort problem for henne. Hva er bedre da? At hun ber han gjøre som hun vil eller at hun skal fortsette å være misfornøyd med forholdet??

Okei så siden hun har et problem med dette, så skal det være hannes ansvar å fikse opp i det? Han lever nok helt fint med dette. Er jo hun som syns det er et problem. Hvorfor skal han da ta en risikofylt operasjon som i verste fall kan gjøre han impotent? Disse operasjonene er ofte veldig kompliserte og man får maks et par cm ut av disse, og man kan risikere og aldri kunne ha sex mere. 11 cm er innenfor normalen, så hvis det er et stort problem, så ligger dette problemet mellom ørene på henne. Så da burde hun heller finne lykken i livet, med en annen mann som er utstyrt som en hest. Men dette er jo en trolletråd i utgangspungtet, så spiller ikke så stor rolle.:)

Anonymous poster hash: 13473...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men regner med at vi aldri mere må få høre klager på kvinneguiden neste gang enn mann skriver han dumper ei dame fordi hun er overvektig, små pupper, vid, slapp rumpe osv? Dette er helt klart gode verdier og alle som ikke har en modellpen kjereste burde så fort som mulig dumpe denne dama. Menn burde vel ha såpass krav, eller hva?:)

Anonymous poster hash: 13473...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men regner med at vi aldri mere må få høre klager på kvinneguiden neste gang enn mann skriver han dumper ei dame fordi hun er overvektig, små pupper, vid, slapp rumpe osv? Dette er helt klart gode verdier og alle som ikke har en modellpen kjereste burde så fort som mulig dumpe denne dama. Menn burde vel ha såpass krav, eller hva?:)Anonymous poster hash: 13473...941

Det er ikke det samme. Overvekt og slapp rumpe kan man gjøre noe med. Det kan man ikke med svaggen.

Anonymous poster hash: 3870c...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har valget så tar du selvsagt han med størst pikk.

Ved valget av en Skoda og en Mercedes så velger du Mercedesen vel?



Anonymous poster hash: f005a...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å dumpe han, og ok at sånne ikke formerer seg.

Anonymous poster hash: 1d18e...ad9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei så siden hun har et problem med dette, så skal det være hannes ansvar å fikse opp i det? Han lever nok helt fint med dette. Er jo hun som syns det er et problem. Hvorfor skal han da ta en risikofylt operasjon som i verste fall kan gjøre han impotent? Disse operasjonene er ofte veldig kompliserte og man får maks et par cm ut av disse, og man kan risikere og aldri kunne ha sex mere. 11 cm er innenfor normalen, så hvis det er et stort problem, så ligger dette problemet mellom ørene på henne. Så da burde hun heller finne lykken i livet, med en annen mann som er utstyrt som en hest. Men dette er jo en trolletråd i utgangspungtet, så spiller ikke så stor rolle. :)

Anonymous poster hash: 13473...941

Da er man helt på kanten av det som er akseptabelt eller innenfor normalen. Skulle ikke forundre meg om du kan få dekket operasjon fra det offentlige med den lengden der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har valget så tar du selvsagt han med størst pikk. Ved valget av en Skoda og en Mercedes så velger du Mercedesen vel? Anonymous poster hash: f005a...09a

Det er ikke slik jeg velger mine menn, nei.

Anonymous poster hash: 565d5...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greit, men syns du heller du skal formulere det som at du er svært vid og dyp, og er på jakt etter skikkelig kjøttpølse. Jeg hadde ikke blitt veldig såret av dette, det var en her som skrev at hun var 24cm dyp og ville bli bånna, og jeg blir ikke bitter fordi jeg ikke har verdensrekorden i tømmer. Jeg ville derimot syns det var kjipt hvis jeg trodde jeg ikke var macho nok, eller ikke drittsekk nok. Og så ville jeg endt opp som bitterpikk på KG.

Vel, penis av lengde 24 cm+ er innenfor et så ekstremt standardavvik at hun du snakker om aldri kommer til "treffe blink", med mindre hun annonserer med dette som krav. :-) Ikke sikkert hun får det hun håper på da, heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zzzzz, ferdig å trolle nå??

Alle skjønner at du er en bitterpikk som er ute etter å lokke jenter til å si ting sånn at flere menn kan hate på oss damer..

Anonymous poster hash: 13473...941

Fin-fin konspirasjonsteori du flesker til med her, men nå tror jeg faktisk at det finnes kvinner med slike krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å dumpe han, og ok at sånne ikke formerer seg.

Anonymous poster hash: 1d18e...ad9

Ser du hvor dumt du høres ut? Makan til idiot, skal man lete lenge etter.. Alle vet at du er ute etter å provosere. Er det sånn at alle jenter som er vid burde nektes å ha sex også nå? Kanskje man skal nekte overvektige folk å ha sex også, sånn at man slipper dårlige gener? Det beste hadde jo vært om bare modeller hadde fått reprodusert?

Anonymous poster hash: 13473...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin-fin konspirasjonsteori du flesker til med her, men nå tror jeg faktisk at det finnes kvinner med slike krav.

Hvordan kan én person konspirere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man helt på kanten av det som er akseptabelt eller innenfor normalen. Skulle ikke forundre meg om du kan få dekket operasjon fra det offentlige med den lengden der.

Ja men som sagt, så er dette en risikofylt operasjon for han, hvis han skulle ta den. Hvorfor skulle han da ta det? Hvis du ikke viste det så er 10-18 cm det som er normalen. Du høres veldig vid ut eller bare veldig ung og uvitende som ikke vet hba god sex handler om. Så du den tråden der en mann klagde over at han hadde for stor penis? Er ikke noe artig å ha for stor heller skal jeg si deg..

Anonymous poster hash: 13473...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan én person konspirere?

Én person? Vedkommende tror åpenbart at dette er et utbredt fenomen.

Hvis du ikke viste det så er 10-18 cm det som er normalen.

Anonymous poster hash: 13473...941

Dette er like dumt som å si at gjennomsnittlig årslønn for en nordmann, er 10 k - 3 mill.

"However, the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm (5.1–5.9 in) in length. Flaccid penis length is a poor estimate of erect length."

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vurderer å dumpe typen fordi han har en liten tiss, føler meg utrolig slem men har møtt en mann med en stor en som kan tilfredstille meg. hvordan gjøre det mest mulig skånsomt ?

Anonymous poster hash: 87646...f9d

For at det skal bli slutt med en gang sier du at du har vært utro. Han kommer ikke til å spørre om hvorfor du gjør det slutt for han kommer mest sannsynlig til å gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tilfredstilt av han. han har 11 cm tynn pikk. Var avhengig av å være sammen med han da jeg studerte, men nå er jeg mer selvstendig og tenker klarere. Livet er for kort etc.

Anonymous poster hash: 87646...f9d

1/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én person? Vedkommende tror åpenbart at dette er et utbredt fenomen.

Du henger deg opp i feil ord. En konspirasjon forutsetter at personene som mener dette samles og diskuterer, dvs. konspirerer. Du mener ikke den du siterer tror det er en gjeng forsmådde menn som diskuteres i trange smug for å legge en slagplan for hvordan man setter kvinner i dårlig lys på Kvinneguiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én person? Vedkommende tror åpenbart at dette er et utbredt fenomen.

Dette er like dumt som å si at gjennomsnittlig årslønn for en nordmann, er 10 k - 3 mill.

"However, the mean of an erect human penis is approximately 12.915.0 cm (5.15.9 in) in length. Flaccid penis length is a poor estimate of erect length."

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

Men det er gjort mange studier på dette, og da har det kommet frem at ca 95% av alle som har blitt målt ligger mellom 10-18 cm. Så derfor kan man si at dette er normalt.:) Gjennomsnittet er 14-15 cm, men de fleste har enten under dette eller litt over.

Anonymous poster hash: 13473...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...