Gå til innhold

KGs store sexstilling undersøkelse


pinkytalks

KGs store sexstilling undersøkelse  

77 stemmer

  1. 1. hva er din favoritt?

    • ''Jente på toppen''
      12
    • ''Doggiestyle''
      25
    • ''Misjonæren''
      16
    • ''Reverse cowgirl''
      1
    • ''Anklene over hennes hode med misjonær''
      7
    • ''69''
      3
    • ''Ligge i skje''
      2
    • ''Krybbestilling''
      0
    • ''T-stilling''
      0
    • ''Sakse hverandre''
      4
    • Annet alternativ
      7


Anbefalte innlegg

Hei KG kvinner og menn!

Britiske Ask.com hentet nylig de mest populære sex-posisjonene fra google for han og henne og lagd en topp 10 liste. Er du usikker på noen av svaralternativene, da går du inn på linken, så står det skrevet utfyllende om hver av posisjonene.

Det jeg lurer på er om rekkefølgen blir det samme på KG? Hvis nok deltar og stemmer, kan undersøkelsen bli nasjonalt representativt for Norge! Offentlige undersøkelser som dette er få og uvanlig å spørre ''mannen på gata'' om. Derfor passer det bedre å spørre dette over et offentlig forum som KG og samtidig kartlegge og vite mer om nordmenns seksualitet. Så stem i vei og som vanlig er undersøkelsen anonym.

Har du noe på hjerte? Del det med oss i kommentarfeltet under.

Fun fact: Durex gjennomførte en større undersøkelse for 10 år siden at nordmenn har samleie gjennomsnittlig 102 ganger i året, eller litt i underkant av to ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker doggy, men dama mi har så kort vagina, så jeg får bare halve kuken inni henne i den stillingen.:( Skulle ønske jeg hadde mindre penis. Hater å ikke kunne ha god sex og alltid måtte være forsiktig. Skulle ønske den var 5-7 cm mindre..

Anonymous poster hash: de74c...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker doggy, men dama mi har så kort vagina, så jeg får bare halve kuken inni henne i den stillingen. :(Skulle ønske jeg hadde mindre penis. Hater å ikke kunne ha god sex og alltid måtte være forsiktig. Skulle ønske den var 5-7 cm mindre..

Tada! Der ser dere kjære menn, Stor i størrelse er ikke alltid det beste nei. (Jeg kunne ønske mannen var et par cm mindre, treffer bunn om han kjører den litt for langt for min dybde.. :/

Anonymous poster hash: 4dfb9...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada! Der ser dere kjære menn, Stor i størrelse er ikke alltid det beste nei. (Jeg kunne ønske mannen var et par cm mindre, treffer bunn om han kjører den litt for langt for min dybde.. :/

Anonymous poster hash: 4dfb9...722

Ja tror mange menn tror at det å ha stor er synonymt med å ha god sex. Kunne ikke tatt mere feil.. Min erfaring er at størrelsen min har skapt mere ulemper i forhold til sex enn fordeler.:/ Savner å kunne slappe av å nyte sex.:)

Anonymous poster hash: de74c...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bli misjonæren, liker at han er over meg og at jeg kan se i øynene og på kroppen hans. Ser at mange svarer doggy, synes den er lite intim, og mye lettere å bli 'bunnet', au...

Anonymous poster hash: 3e760...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy, fordi da slipper jeg å se på han.

.... neidaaa. joda.



Anonymous poster hash: ecb3e...d74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli tatt bakfra! Den stillingen gir meg muligheten til å stimulere meg selv, og det er så sykt godt når han fyller opp hele meg; kjenne at han kjører den helt inn. Som regel går vi over til analen i løpet av denne stillingen. Love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra med stemmer til nå. :goodbye: fortsett og stem. til dere som ikke har stemt, ikke vær sjenert. denne spørre-undersøkelsen er som sagt anonym. ellers kan dere ta og stemme på de eldre spørre-undersøkelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best når hun ligger på ryggen med samla ben.

Anonymous poster hash: 6e9ba...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...