Gå til innhold

Smartballs Duo vaginakuler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt disse, har ikke prøvd de enda. Kjøpte de mest for "treningen" sin skyld, men ble veldig usikker på om de faktisk fungerer når jeg så de. De er ganske store! Jeg har lest at man skal putte dem inn, knipe, slippe, knipe osv men forstår ikke helt greia. Er dette noe god trening i det hele tatt?

https://www.kondomeriet.no/produkt/smartballs-duo-vaginakuler/33761817



Anonymous poster hash: 43dac...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er vel altfor store til å trene med? Jeg har sett noen mye mindre kuler, med forskjellig tyngde. Ville tro at det er mer effektivt å trene med noen små, tunge kuler?

Hvis man må knipe for å holde på plass de på linken der, vil jeg tro man har et problem...

Anonymous poster hash: 41b24...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt om produktet først! Les også anbefalingene under så får du en bedre forståelse. Jeg fikk lyst til å kjøpe de utifra hva jeg leste, til trening OG nytelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har et par sånne, og hun elsker dem. Særlig kombinert med aktiv tungebruk.

Jeg tar dem med meg ned når jeg skal gi henne en god omgang med tunga, fører kulene inn og "napper" i tråden/hempa mens jeg bruker tunga på tappen. Det er den behandlingen hun får de absolutt kraftigste orgasmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel altfor store til å trene med? Jeg har sett noen mye mindre kuler, med forskjellig tyngde. Ville tro at det er mer effektivt å trene med noen små, tunge kuler?

Hvis man må knipe for å holde på plass de på linken der, vil jeg tro man har et problem...

Anonymous poster hash: 41b24...238

Nei, de er ikke det. Jo mindre kulene er, jo vanskeligere er det for muskulaturen å knipe rundt. Derfor er typisk små, runde kuler for dem som har trent en stund, og de større for nybegynnere.

Anonymous poster hash: d09a6...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både små og store kuler, og trenger ikke knipe for at de skal holde seg på plass. Da er jeg kanskje trang nok? De faller ikke ut om jeg slapper av. Ikke de små, tunge engang.

Så mitt svar må bli at kuler er bare oppspinn. Men det er ut fra egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan man få tak i små kuler da?



Anonymous poster hash: 1576c...639
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...