Gå til innhold

Utvider dama seg etterhvert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Javel. Her holder folk seg jomfrutrange til pensjonsalderen, uansett mengde samleier og uansett størrelsen på det som strekker ut skjeden. Faktisk kunnskap er man uinteressert i. Anonymous poster hash: 24ccf...973

Jeg er godt oppe i tredveårene og har ikke merket noen forskjell fra tidligere (ca 18 år). Men så har jeg ikke født barn. Men musklene blir sikkert svakere med alderen.

Anonymous poster hash: e953a...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Det er dette du baserer det på?

Vaginal agenesi forekommer hos én av 5 000 10 000 jenter, dvs. 3 6 nye tilfeller i Norge per år. Misdannelsen er oftest en utviklingsforstyrrelse av de øvre to tredeler av vagina og uterus og aplasi av de Müllerske ganger, men jenta har normale ovarier og ytre genitalia for øvrig. Under fellesbetegnelsen Mayer-Rokitansky-Kuster-Hausers syndrom (1) tillegges disse kvinnene normal kvinnelig fenotype, normale hormonverdier og normalt kvinnelig kromosommønster. De har imidlertid økt forekomst av nyre- og urinveisanomalier og vertebrale anomalier i cervikal- og torakalcolumna.

Tilstanden blir vanligvis konstatert under utredning av primær amenoré. I sjeldne tilfeller er misdannelsen en del av komplekse endokrine og genetiske tilstander, som testikulær feminisering, gonadedysgenesi, hermafrodittisme og andre tilstander der det er feil i den somatiske kjønnsutviklingen.

Du legger til påstand om for kort skjede osv... Vanginal agenesi forekommer hoss 10 000 jenter.

Er det dette som er forskningen du kan legge frem?

Du er biolog men må ta det anonymt... Merkelig

Dette var det som var på seksualitetsforumet i dag, jaja ;)

Anonymous poster hash: e953a...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hele tråden

Ja har lest hele tråden. Noe mere du lurte på?:)

Anonymous poster hash: 7db97...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke store dåser, bare små kukker, hehe. Menn skjerp dere!

Hehe vær du sikker på at de finnes. Finnes glufser som kunne slukt en mann levende. Tipper din er stor som en tunell.;)

Anonymous poster hash: 7db97...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lyst på trang fitte lenge, husk dette: Jo nærmere null, jo trangere hull ;)



Anonymous poster hash: 61ec0...09b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitta kan presse ut en baby og fremdeles smekke tilbake på plass. Slapp av, du, flisa du har mellom beina gjør ingen forskjell.

Skal gi deg flis jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg flis jeg!

Hehe ja tipper underlivet deres er ødelagt etter et par år ilamme deg..;)

Anonymous poster hash: 7db97...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vær du sikker på at de finnes. Finnes glufser som kunne slukt en mann levende. Tipper din er stor som en tunell. ;)

Anonymous poster hash: 7db97...213

Huff klarer ikke slutte å gråte nå... :grine: Føler jeg får så mye kritikk.. Bare fordi jeg har høye standard, betyr ikke at menn kun burde gå etter barbiedukker. Oss kvinner med former er mye bedre... Jo mer å ta i, jo mer å være glad i vet du. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...