Gå til innhold

Er menn med fleshlight tapere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her gjør du to feil: For det første går du ut i fra at kvinner rent fysiologisk er identiske med menn, som igjen er helt feil. Og for det andre så har det ingenting med å være taper eller vinner å gjøre. Det har med det å gjøre at det er ekkelt og har ingenting i en leilighet å gjøre.

Anonymous poster hash: 16696...5ae

Nei det jeg sier, at det har ingenting med det å være taper eller ei å gjøre slik trådstarter spør om i tråd tittelen sin. Ikke fått med deg hva tråden handler om?

Tråden her handler ikke om hva som er ekkelt eller ei.

Selvom jeg personlig mener man skal være ganske så konservativ og spesiell om man mener dildoer og fleshlights er ekkelt å ha i sitt eget hus

Anonymous poster hash: 0cc47...c12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Værsågod for menn å stikke pikken i en plastikkdings men for meg er dette ekkelt.

Anonymous poster hash: 16696...5ae

ugh...trodde de fleste moderne mennesker har vokst i fra seg å kalle andres seksualitet for "ekkel"?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det jeg sier, at det har ingenting med det å være taper eller ei å gjøre slik trådstarter spør om i tråd tittelen sin. Ikke fått med deg hva tråden handler om?

Tråden her handler ikke om hva som er ekkelt eller ei.

Selvom jeg personlig mener man skal være ganske så konservativ og spesiell om man mener dildoer og fleshlights er ekkelt å ha i sitt eget hus

Anonymous poster hash: 0cc47...c12

Det er en fitte laget av plastikk og kun min personlige mening.

Anonymous poster hash: 16696...5ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fitte laget av plastikk og kun min personlige mening.

Anonymous poster hash: 16696...5ae

Og så? En dildo er bare en pikk laget av plastikk.

Allikevel er man ingen taper om man eier noen av delene. Kan vedde sokkene av meg på at den store majoriteten voksne kvinner eier dildo uansett om de er tapere eller vinnere i samfunnet.

Anonymous poster hash: 0cc47...c12

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om tapere... kom med noe du ikke har sagt før!

Er du dauhørt, eller?



Anonymous poster hash: 16696...5ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fleshlights er helt normalt.

Anonymous poster hash: 530d5...c0a

...blant tapere.

Anonymous poster hash: dd097...d96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere kompiser som bruker fleshlight. Selv har det aldri fristet, men vil ikke si de er tapere. Tvert i mot er de fleste av dem i fast forhold, eller svært så populære blant damene.

Å kalle noen for taper for bruk av sexleketøy gjør deg til et undermenneske i mine øyne. Altså, det er de med kallenavnene som er taperne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke tapere..

Hadde dog vært litt nitrist om en kar bare hadde fleshlight over lang tid og aldri fikk seg noe skikkelig.

Anonymous poster hash: fc4f4...554

Det er vel litt her det ligger. Om men runker er det fordi de ikke får seg noe, med andre ord fordi de er tapere. Kvinner, derimot, får seg noe bare de vil, og om de bruker sexleketøy i tillegg gjør det dem bare mer interessante og erotiske. I praksis er det selvsagt ingen forskjell, men holdningene som ligger her er et reelt likestillingsproblem.

Anonymous poster hash: a88e7...dbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange fleshlights, dukker, buttblugs, dildoer og pumper. Alt dette er helt normalt.



Anonymous poster hash: 530d5...c0a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange fleshlights, dukker, buttblugs, dildoer og pumper. Alt dette er helt normalt.

Anonymous poster hash: 530d5...c0a

Om du heter Rocco Siffredi så.

Anonymous poster hash: 16696...5ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner er som kjent ekstremt dobbetmoralske og hyklerske, og det ser man også i denne tråden.

Anonymous poster hash: b5c57...f6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Spørsmålet burde vel egentlig være: " er mennesker som har sexleketøy tapere ? "

Selv syns jeg ikke det. Det har lite å si om det er menn eller kvinner som eier dem. De fleste i dag eier vel et eller flere sexleketøy, også din mor og din far. Vanlig er det ihvertfall....

Sexleketøy er sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen regjerer!

Kvinner som bruker dildo er seksuelt frigjorte, mens menn med fleshlight eller annet sexleketøy er tapere?

Er jo helt utrolig at folk kan få seg til å mene noe slikt i fullt alvor.

I mine øyne er dette ûberfeminisme på sitt verste! Jeg har ikke problemer med å sympatisere med kvinners ønske om et mer likestilt samfunn. Det er fortsatt en vei å gå, spesiellt når det kommer til rettigheter i f.eks arbeidslivet, men at det skal være forskjell på om en mann eller kvinne har sexleketøy er for meg bare patetisk meningstyranni!

For meg virker det som om enkelte kvinner prøver å legge bånd på menns seksualitet og det gjør meg rett og slett kvalm!

Jeg har fleshlight, men bruker den forholdsvis sjelden. Stort sett når fruen har mensen eller er bortreist. Hun har dildo(er) og en kraftig vibrator som hun bruker oftere enn jeg bruker fleshlight. Har null problem med det.

Jeg respekterer at kvinner bruker dildo, og da forventer jeg at kvinner respekterer mitt valg i å bruke fleshlight...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Siden feminismen definerer menn sin seksualitet som skitten og kvinnens seksualitet som ren og edel så vil menn med sexleketøy alltid bli definert som tapere i en feministisk verden. Feminister mener jo at menn sin seksualitet er voldelig og en form for overgrep og at menn sin seksualitet derfor må latterliggjøre og stakkarsliggjøres for å ta makten fra mannen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NEI, menn med fleshlight er ikke tapere.... på lik linje med at kvinner med vibrator/dildo ikke er tapere.

Jeg ser faktisk ingen forskjell på om menn har leketøy eller om kvinner har det.

Mannen min har fleshlight han.... Og det var faktisk jeg som foreslo at vi skulle kjøpe det.

Jeg regner igrunn med at dere som er så imot at menn har leketøy, dere har heller ikke leketøy selv ikke sant?

For det vil være rimelig dobbeltmoralsk å dømme menn som har leketøy, hvis du har det selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok begynt å stusse hvis jeg fikk vite at en mann holdt på med sånn sjømannsbrud av plast (eller "fleshlight" kalles det vel nå.) Jeg synes overhodet ikke det er det samme som når vi kvinner benytter seksuelle hjelpemidler. Det blir noe helt annet, uansett hva dere skriver her.



Anonymous poster hash: 5d163...49e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok begynt å stusse hvis jeg fikk vite at en mann holdt på med sånn sjømannsbrud av plast (eller "fleshlight" kalles det vel nå.) Jeg synes overhodet ikke det er det samme som når vi kvinner benytter seksuelle hjelpemidler. Det blir noe helt annet, uansett hva dere skriver her.

Anonymous poster hash: 5d163...49e

Ser at det er flere med den meningen her inne, men ingen har hittil kunnet forklare hvorfor det er forskjellig.

Så: Hvorfor?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen regjerer!

Kvinner som bruker dildo er seksuelt frigjorte, mens menn med fleshlight eller annet sexleketøy er tapere?

Er jo helt utrolig at folk kan få seg til å mene noe slikt i fullt alvor.

I mine øyne er dette ûberfeminisme på sitt verste! Jeg har ikke problemer med å sympatisere med kvinners ønske om et mer likestilt samfunn. Det er fortsatt en vei å gå, spesiellt når det kommer til rettigheter i f.eks arbeidslivet, men at det skal være forskjell på om en mann eller kvinne har sexleketøy er for meg bare patetisk meningstyranni!

For meg virker det som om enkelte kvinner prøver å legge bånd på menns seksualitet og det gjør meg rett og slett kvalm!

Jeg har fleshlight, men bruker den forholdsvis sjelden. Stort sett når fruen har mensen eller er bortreist. Hun har dildo(er) og en kraftig vibrator som hun bruker oftere enn jeg bruker fleshlight. Har null problem med det.

Jeg respekterer at kvinner bruker dildo, og da forventer jeg at kvinner respekterer mitt valg i å bruke fleshlight...

Er enig i at det er utrolig å faktisk mene noe slikt, men idioter finnes i alle tråder (og er som regel ikke i flertall...). Det har ingenting med feminisme å gjøre.

Siden feminismen definerer menn sin seksualitet som skitten og kvinnens seksualitet som ren og edel så vil menn med sexleketøy alltid bli definert som tapere i en feministisk verden. Feminister mener jo at menn sin seksualitet er voldelig og en form for overgrep og at menn sin seksualitet derfor må latterliggjøre og stakkarsliggjøres for å ta makten fra mannen.

Enda en som har misforstått feminisme.

Feminister ønsker stort sett å være likestilt med menn, det er på ingen måte ensbetydende med å være ''i mot'' menn. At enkelte ekstremister kaller det de babler om for ''feminisme'' betyr jo ikke at det er det feminisme er hverken opprinnelig eller for de fleste; men mange bruker disse ''feministene'' som en unnskyldning for å late som om feminisme i seg selv er galskap og unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...